Bekijk volle/desktop versie : cursus koken

10-02-2003, 11:09
Hoi iedereen,

Weet je wat ik zou leuk vinden dat je ergens les zou krijgen over hoe je marokaanse eten moet koken. Je leert er veel van vooral als je gaat trouwen. En ik ben iemand die houdt ervan om iedere keer iets nieuws te leren. Ik wou dat je een cursuszou kunnen volgen. Ik denk dan ook dat er veel mensen zouden komen.

moehiem goetjes fatima

17-02-2003, 11:34

he meiden,

je zij dat je moeder je leert koken.
En als je moeder zelf niet goed kan koken dan, dat bedoel ik.

groetjes fatima

18-02-2003, 11:12
lalaasamir waar staat jou tpic dan?nou misschien is het een idee om via het email recepten met elkaar uit te wisselen.mocht er iemand intresse hebben mijn email is imane 180@hotmail .com.

18-02-2003, 13:33
He Halima 180 ik wou je net een email sturen maar ze zeggen dat die email niet bestaat wil je even kijken of je die wel goed heb geschreven.

moehiem groetjes fatima

18-02-2003, 19:23

hoi fatima ik zal nog een keer mijn email hierop zetten en ik hoop dat het nu wel lukt.imane 180@hotmail.com

19-02-2003, 09:26
Hoi fatdor,

Wil je mij ook de recepten mailen?
ouiam25@hotmail.com

alvast bedankt!

19-02-2003, 13:45

Citaat:
Origineel gepost door Fat_dor
Hoi iedereen,

Weet je wat ik zou leuk vinden dat je ergens les zou krijgen over hoe je marokaanse eten moet koken. Je leert er veel van vooral als je gaat trouwen. En ik ben iemand die houdt ervan om iedere keer iets nieuws te leren. Ik wou dat je een cursuszou kunnen volgen. Ik denk dan ook dat er veel mensen zouden komen.

moehiem goetjes fatima
en dan ook dit keer voor mannen

21-02-2003, 09:27
He tnawie,

Dat lijkt me ook zeker een goed idee om een cursus voor koken te zijn maar dan ook voor mannen. dat lijkt me echt een goed idee.

groetjes fatima