Bekijk volle/desktop versie : charisteas is de spits dier er gelijk staat



Pagina's : [1] 2

21-02-2005, 20:23
weejaw wat speelt die charisteas slecht, hoe kun je daar zoveel miljoenen voor betalen terwijl je ook gewoon bijv huntelaar of n'kufo kunt halen en niet aankomen met hij moet nog wennen bij ajax want het doel staat nog steeds op dezelfde plek hoor en is even groot als toen bij werder of op het EK, als je al 10 wedstrijden het merendeel van de 90 minuten speelt en toch maar 1x weet te scoren dan kunnen we denk ik nu al concluderen dat het een miskoop is

sellatin ik wacht voornamelijk op jouw reactie

21-02-2005, 20:44


ik vind boukhari gewoon beter spelen bij ajax

21-02-2005, 21:59

Citaat door khalidthamocro:
ik vind boukhari gewoon beter spelen bij ajax
ja klopt maar hij speeld beter met babel vind ik.......en boukha draaid steeds beter en beter hij scoord ook de laatste weken weer dus dat is wel goed voor koeman en voor marokko....

21-02-2005, 22:57
Charisteas heeft tot nog toe niet gescoord, en speelt niet de sterren van de hemel, maar dat doet niemand op het moment bij mijn club..Ik heb nog steeds vertrouwen in Angelos, het is namelijk niet zo dat ie helemaal niks bijbrengt bij Ajax. Zijn eerste 2 wedstrijden heeft ie goed gespeeld, tegen Utrecht, en Heereveen, maar is daarna ver terug gevallen, maar zo was heel Ajax...En , kom zeg, Kufo is een spits die er wat inschiet bij twente, maar is obsoluut geen speler voor Ajax, want kijk naar Anastasiou, die schoot er bij Roda ook 15 in een seizoen, maar bij AJax, kan ie het Niveau niet bijbenen,...Kufo is sterk, maar ok zo traag...,,,.En Huntelaar is ook echt nog geen ster,, wat niet wegneemt dat ie het redelijk doet bij Heereveen, maar in hem zie ik niet de grote verlosser van Ajax, noch PSV...

Je hebt mijn reactie.

21-02-2005, 23:24



Citaat door Sellatin:
Charisteas heeft tot nog toe niet gescoord, en speelt niet de sterren van de hemel, maar dat doet niemand op het moment bij mijn club..Ik heb nog steeds vertrouwen in Angelos, het is namelijk niet zo dat ie helemaal niks bijbrengt bij Ajax. Zijn eerste 2 wedstrijden heeft ie goed gespeeld, tegen Utrecht, en Heereveen, maar is daarna ver terug gevallen, maar zo was heel Ajax...En , kom zeg, Kufo is een spits die er wat inschiet bij twente, maar is obsoluut geen speler voor Ajax, want kijk naar Anastasiou, die schoot er bij Roda ook 15 in een seizoen, maar bij AJax, kan ie het Niveau niet bijbenen,...Kufo is sterk, maar ok zo traag...,,,.En Huntelaar is ook echt nog geen ster,, wat niet wegneemt dat ie het redelijk doet bij Heereveen, maar in hem zie ik niet de grote verlosser van Ajax, noch PSV...

Je hebt mijn reactie.
ok ik heb ook gehoord dat de harde kern van ajax vanaf nu koeman gaat wegpesten en het bestuur doet vaak wat de supporters willen

ik denk zoiezo dat dit zijn laatste seizoen bij ajax is maar denk je niet dat hij voor het einde al wordt ontslagen??

22-02-2005, 18:39
Ik snap het hele beleid niet van Ajax. Ze hebben Babel en die presteerde best wel goed en dan halen ze een waardeloze speler van vele miljoenen die gewoon bij Werder Bremen op de bank of op de tribune zat. Echt mismanagement in Ajax zoals ze de laatste jaren doen.
Mij maakt het niets uit want ik ben voor PSV en die hebben er alleen maar profijt bij.

22-02-2005, 20:40
Heel Nederland wist dat hij niet zou gaan slagen bij Ajjakes...op Koeman na dan natuurlijk

22-02-2005, 22:58

Citaat door amstermoro:
ok ik heb ook gehoord dat de harde kern van ajax vanaf nu koeman gaat wegpesten en het bestuur doet vaak wat de supporters willen

ik denk zoiezo dat dit zijn laatste seizoen bij ajax is maar denk je niet dat hij voor het einde al wordt ontslagen??
Als Ajax fan ben ik uiteraard op de hoogte van de nieuwtjes binnen de club, zo ook van die brief. De brief is waarschijnlijk niet afkomstig van vak 410, of de F-side. temeer ook omdat Vak 410, en de F-side niet echt goed samen gaan, en ik niet geloof dat ze nu gezamelijk zulke belachelijke briefen gaan schrijven..ik las nog thans dat de supporters vereniging ajax, en vak 410 niet zouden in gaan op de inhoud van de brief,waarschijnlijk omdat dit het werk zou zijn van een paar supporters die op deze manier de hetze op koeman willen vergroten. wordt vervolgd...Nee, ik ben er zeker van dat Ronald het seizoen afmaakt, dat verdiend ie, want hij heeft meer gedaan dan alleen deze moeilijke periode. Ook ik denk niet dat Ronald na het seizoen nog bij Ajax zit, want ik denk niet dat ie nog plezier in zijn werk zal hebben. Maar sluit niet uit dat ie toch blijft, Ronald is niet iemand die zo snel moeilijkheden uit de weg gaat, en uit eindelijk hebben we ook prijzen gewonnen met hem. Ik zou het niet erg vinden als ie blijft.

22-02-2005, 23:01

Citaat door Rachid_Breda:
Heel Nederland wist dat hij niet zou gaan slagen bij Ajjakes...op Koeman na dan natuurlijk
Nee, je hebt gelijk, eigenlijk hadden we Rick Hoogendorp moeten halen, haha.
Ben je al bijgekomen van de Nederlaag in de Brabandse derby...ach , wat is nou 8 wedstrijden achter elkaar niet winnen he....

hahaha hier lom het eve af te leren..RKC- NAC BREDA 1-0.

22-02-2005, 23:22
Ondanks alle onvrede bij de Ajax-fans over het matige spel van de Amsterdammers, is coach Ronald Koeman niet ontevreden over zijn spelers. 'Ik denk dat de mensen moeten beseffen dat we voetballend in een moeilijke periode zitten, maar zolang de spelers blijven knokken, zoals de afgelopen weken, is er niet veel dat ik ze kan verwijten', aldus Koeman in de nieuwe Voetbal International.
Toch stelt de ontwikkeling van Angelos Charisteas hem teleur. 'Ik vond dat we voorin een bepaalde agressiviteit misten, vooral bij Charisteas. Ik heb daar maandag met hem over gesproken en hij beaamde dat gedeeltelijk. Hij vertelde me dat het onder meer komt omdat hij nog moet wennen aan zijn nieuwe ploeggenoten en zij aan hem.'

'Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar toch moet hij zich meer laten gelden. Hij begon een aantal weken geleden erg goed tegen FC Utrecht. Daarna is het steeds wat minder geworden. Ik heb er echter vertrouwen in dat het goed zal komen. Hij liet namelijk ook tegen FC Den Bosch bij vlagen zien dat hij kwaliteiten heeft. Nu moet hij constanter en dreigender worden.'

Charisteas kwam in de winterstop over van Werder Bremen, waar de Griek niet op een basisplaats kon rekenen. Koeman zag in hem een directe versterking, maar ondervindt nu dat de aankoop tijd nodig heeft om zich aan te passen.

22-02-2005, 23:41

Citaat door Sellatin:
Nee, je hebt gelijk, eigenlijk hadden we Rick Hoogendorp moeten halen, haha.
Ben je al bijgekomen van de Nederlaag in de Brabandse derby...ach , wat is nou 8 wedstrijden achter elkaar niet winnen he....

hahaha hier lom het eve af te leren..RKC- NAC BREDA 1-0.
Nee maar liever degraderen met NAC dan ooit een jood willen zijn...daar kan jij wat van leren

23-02-2005, 14:36

Citaat door Sellatin:
Charisteas heeft tot nog toe niet gescoord, en speelt niet de sterren van de hemel, maar dat doet niemand op het moment bij mijn club..Ik heb nog steeds vertrouwen in Angelos, het is namelijk niet zo dat ie helemaal niks bijbrengt bij Ajax. Zijn eerste 2 wedstrijden heeft ie goed gespeeld, tegen Utrecht, en Heereveen, maar is daarna ver terug gevallen, maar zo was heel Ajax...En , kom zeg, Kufo is een spits die er wat inschiet bij twente, maar is obsoluut geen speler voor Ajax, want kijk naar Anastasiou, die schoot er bij Roda ook 15 in een seizoen, maar bij AJax, kan ie het Niveau niet bijbenen,...Kufo is sterk, maar ok zo traag...,,,.En Huntelaar is ook echt nog geen ster,, wat niet wegneemt dat ie het redelijk doet bij Heereveen, maar in hem zie ik niet de grote verlosser van Ajax, noch PSV...

Je hebt mijn reactie.
En hij was niet uit de hoogte toen hij zei dat hij er 10 ging scoren dit seizoen

24-02-2005, 14:04



Citaat door Rachid_Breda:
Nee maar liever degraderen met NAC dan ooit een jood willen zijn...daar kan jij wat van leren
wel, ik ben geen jood, en er is niks mis met een jood. er is eerder wat mis met mensen als jij. Ik ben ajaxcied, en als je daar niet tegen kan is dat mooi jou probleem. Ach, het zou zo kunnen dat Nac degradeert, ik herinner me een aantal jaar geleden dat het ook al eens gebeurt is. En daar was mijn clubie mede verantwoordelijk voor, door NAC is de laatste competitie wedstrijd op 2-2 te houden in Breda, en daar hadden jullie een paar punten te weinig aan, dus mochten jullie dankzij ons eve een jaar tussen de veredelde amateurs voetballen, , ach zoals ze in tilburg zeiden..blijkbaar wilden jullie graag door Hanskraaij junior geintervieuwd worden.

24-02-2005, 14:06

Citaat door xxhananexx:
En hij was niet uit de hoogte toen hij zei dat hij er 10 ging scoren dit seizoen
Een spits mag opitimistisch zijn, dat is ook wat er van ons supporters verlangd wordt. Nogmaals , ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het gaat lukken met Angelos, Als mijn clubie weer op de rails is, stuurt hem dat mee.

24-02-2005, 16:20
Ajax kon beter Jan vennegoor of hesselink of Sibon kopen IPV Charisteas.

Veel goedkoper en garantie voor succes.

Anastaciou past weer veel beter bij PSV maar dat is mijn mening

Zoals Sellatin zei: Geef Angelos tijd. Hij word geen topspits maar scoren zal hij zeker wel doen.

Pagina's : [1] 2