Bekijk volle/desktop versie : Belgische Marokkaan mist begrafenis na race naar Marokko



Pagina's : [1] 2

19-02-2014, 17:12
Een Belgische Marokkaan is vorige week door de Spaanse politie gearresteerd omdat hij op hoge snelheid richting Marokko reed.

Toen hij voor de rechter kwam verklaarde hij erge haast te hebben om een begrafenis in Marokko bij te wonen. Deze heeft hij gemist omdat hij met maar liefst 236 kilometer per uur werd geflitst op een snelweg in Andalusië. De snelheidsduivel werd vorige week woensdagnacht door de politie staande gehouden, aldus La Tribuna. Vanuit België probeerde hij met zijn snelle Mercedes snel in Marokko te zijn.


Zijn missie mislukte echter waardoor hij de begrafenis van een familielid heeft gemist. De rechter toonde geen coulance en besloot hem een boete op te leggen van 840 euro. Bovendien is hij zijn rijbewijs ruim acht maanden kwijt.

19-02-2014, 17:17


Als die zo'n haast had, kon die beter met de vliegtuig gaan... -confused-

19-02-2014, 17:24

Citaat door Redactie:
Een Belgische Marokkaan is vorige week door de Spaanse politie gearresteerd omdat hij op hoge snelheid richting Marokko reed.

Toen hij voor de rechter kwam verklaarde hij erge haast te hebben om een begrafenis in Marokko bij te wonen. Deze heeft hij gemist omdat hij met maar liefst 236 kilometer per uur werd geflitst op een snelweg in Andalusië. De snelheidsduivel werd vorige week woensdagnacht door de politie staande gehouden, aldus La Tribuna. Vanuit België probeerde hij met zijn snelle Mercedes snel in Marokko te zijn.


Zijn missie mislukte echter waardoor hij de begrafenis van een familielid heeft gemist. De rechter toonde geen coulance en besloot hem een boete op te leggen van 840 euro. Bovendien is hij zijn rijbewijs ruim acht maanden kwijt.
harteloze rechter.. Hoop dat hij zelf niet op tijd komt op zijn eigen begrafenis ..

19-02-2014, 17:34
Hoezo ga je dan met de auto, genoeg vluchten denk ik dan.

19-02-2014, 17:45


deze jongen is mijn familie want mijn vader is vorige week maandag overleden

19-02-2014, 17:48

Citaat door SafSaf9:
harteloze rechter.. Hoop dat hij zelf niet op tijd komt op zijn eigen begrafenis ..
Nee, idiote chauffeur. Neem dan een vliegtuig als je haast hebt. Altijd wel een stoel vrij.

19-02-2014, 17:49

Citaat door LaasteGeruchten:
deze jongen is mijn familie want mijn vader is vorige week maandag overleden
Gecondoleerd met het overlijden van je vader. En sterkte met het verwerken van je verlies.

19-02-2014, 17:54
dank je wel ..wij hebben nu beetje sbar gevonden

19-02-2014, 17:57
Als hij zo door zou gaan konden ze gelijk ook zíjn begrafenis regelen... Haast is nooit goed. Ondanks dat is hij idd best streng gestraft, rechter mocht wel wat begrip tonen..

19-02-2014, 18:05
rechter was jaloers dat ie duurdere auto had dan hem

19-02-2014, 18:21

Citaat door bnetbladi:
Als hij zo door zou gaan konden ze gelijk ook zíjn begrafenis regelen... Haast is nooit goed. Ondanks dat is hij idd best streng gestraft, rechter mocht wel wat begrip tonen..


Als je net een dierbare hebt verloren ben je van verdriet niet altijd goed met je hoofd bij de dingen. Dan moet je niet met dat soort snelheden gaan rijden. Ik ben daar best wel fel op omdat ik iemand ken die dierbaren heeft verloren in een ongeval wat veroorzaakt werd door iemand die ook met haast onderweg was naar een overledene.

Ik kan daar dus geen enkel begrip voor opbrengen.

19-02-2014, 18:27
subahana allah als het je mekteb niet is om iets bij te wonen dan kun je doen wat je wilt, het verandert de situatie niet.

19-02-2014, 18:36



Citaat door LaasteGeruchten:
deze jongen is mijn familie want mijn vader is vorige week maandag overleden


Gecondoleerd met het verlies van je vader.


Citaat door SafSaf9:
harteloze rechter.. Hoop dat hij zelf niet op tijd komt op zijn eigen begrafenis ..
Hardrijders zijn doodrijders! Gooi de schuld niet op de rechter!

19-02-2014, 18:40

Citaat door Peej:
Nee, idiote chauffeur. Neem dan een vliegtuig als je haast hebt. Altijd wel een stoel vrij.
Misschien heeft hij vliegangst?

19-02-2014, 18:42

Citaat door LaasteGeruchten:
deze jongen is mijn familie want mijn vader is vorige week maandag overleden
Gecondoleerd.

Pagina's : [1] 2