Bekijk volle/desktop versie : Wees opgepast!! 15 Maart Rotterdam voor de Qadyaaniyyah!!



19-02-2014, 10:53
بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على رسوله الأمين وبعد


Assallaamoe 'alaykoem beste lezer,

Onlangs was ik samen met een broeder in Rotterdam Zuid, we wilden een pizza gaan eten en kwamen toen terecht bij een pizzatent. Eenmaal binnengekomen en besteld viel mijn oog op een flyer met daarop groot de naam Muhammed en daaronder "Het Verbazingwekkende Verhaal Van De Profeet". En dan "Uitnodiging Zaterdag 15 Maart 2014", en links in een rode banner "GRATIS TOEGANG".

Vervolgens helemaal onderaan in piepkleine lettertjes stond er : Ahmadiyya Moslim Djamaat Nederland (!!!)

Ik schrok en was verontwaardigd dat zij op deze slinkse wijze de nietsvermoedende moslim op deze manier willen lokken naar hun sekte. Een sekte die geloven dat er nog een nieuwe Profeet van Allaah is gekomen na onze geliefde Profeet Muhammed - sallallaahoe 'alayhie wa sallam!! Deze zogenaamde nieuwe Profeet van Allaah is bij hen een man genaamd Mirza Ghoelaam Ahmad al-Qadyaani uit India, en daarom noemen zij zichzelf ook de Ahmadiyyah.

Buiten het feit dat zij geloven dat Mirza een profeet van Allaah is, geloven zij ook dat hij in werkelijkheid Isa ibn Maryam - 'alayhi is-salaam - is wiens komst ons beloofd is door Allaah. Hiermee ontkennen zij ook de wederkomst van Isa ibn Maryam - 'alayhi is-salaam - tegen het einde der tijden.

Gelukkig kon ik de eigenaar van de Pizzeria (een Turkse man) overtuigen dat het beter was dat ik dat hele stapeltje flyers uit zijn zaak weghaalde, walhamdoelillaah.

Verspreidt dit bericht dus door aan iedereen!! Zodat onze moslimbroeders en zusters gewaarschuwd zijn voor deze valse misleiding van deze ongelovigen op 15 Maart!! Verspreidt dit veelvuldig en je beloning is bij Allaah.

Zie hieronder een aantal valse beweringen van deze sekte die door de geleerden van Islaam al-Qadyaaniyyah genoemd worden, omdat zij de volgelingen zijn van de valse profeet Mirza Ghoelaam Ahmad.

Claim 1 : Isa ibn Maryam is overleden op 120 jarige leeftijd in India

Bewijsvoeringen van de Qadyaaniyyah:

1e bewijs (http://www.alislam.org/library/links/death_eesa.html)

"I said nothing to them except that which Thou didst command me-- `Worship Allah, my Lord and your Lord' and I was a witness over them as long as I remained among them, but since Thou didst cause me to die, Thou hast been the Watcher over them, and Thou art Witness over all things." (5:118)

فَلَمَّا تَوَفَّيْتَنِى كُنتَ أَنتَ الرَّقِيبَ عَلَيْهِمْ وَأَنتَ عَلَى كُلِّ شَىْءٍ شَهِيدٌ


Vervolgens zegt het artikel het volgende:

“Imam Bukhari in his book, Sahih Bukhari--the most authentic book after the Book of God, has quoted the saying of Hazrat Ibn Abbasra under the commentary of Verse 5:118: "Qaala Ibno Abbasin Mutawaffeeka Mumeetoka", i.e., Hazrat Ibn Abbasra said, the meaning of Tawafee is death.”

وَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ { مُتَوَفِّيكَ } مُمِيتُكَ


Deze uitspraak van Ibn ‘Abbaas geeft één van de taalkundige betekenissen weer van het arabische woord al-waffaat, maar belangrijk is wat bedoelt Ibn ‘Abbaas in totaliteit met deze uitspraak ? Imaam Boekhaarie vermeldt deze uitspraak van Ibn ‘Abbaas zonder sanad, en o.a. Imaam as-Soeyoeti noemt deze uitspraak van Ibn ‘Abbaas ook maar dan met sanad en uitgebreider waaruit duidelijk wordt wat Ibn ‘Abbaas zijn positie is ten opzichte van Isa - alayhi as-salaam - in totaliteit.

Er wordt vermeld in ad-doer al-manthoer van as-Soeyoeti deel 2 blz 225.

وأخرج إسحق بن بشر وابن عساكر من طريق جوهر عن الضحاك عن ابن عباس في قوله إني متوفيك ورافعك يعني رافعك ثم متوفيك في آخر الزمان

Ibn ‘Abbaas heeft hier het vers begrepen met wat men noemt al-moeqaddam wa al-moe’akhar (Hetgeen eerst komt en hetgeen wat later komt) wat een bekende manier van tekstbegrip is, en dit wordt ook duidelijk gemaakt door Qataadah, de bekende student van Ibn ‘Abbaas zoals as-Soeyoeti en ook ibn Kathir en at-Tabari en anderen overleveren van Qataadah :

فَقَالَ قَتَادَةُ وَغَيْره : هَذَا مِنْ الْمُقَدَّم وَالْمُؤَخَّر تَقْدِيره إِنِّي رَافِعك إِلَيَّ وَمُتَوَفِّيك يَعْنِي بَعْد ذَلِكَ

Qataadah en anderen dan hem zeiden : "Dit valt onder al-moeqaddam wa al-moe’akhar en zijn bepaling is "Voorwaar Ik hef jou op tot Mij en Ik laat jou sterven", bedoelende "daarna" (laat ik jou sterven).

Het is nu dus duidelijk wat Ibn ‘Abbaas bedoelt, en het is duidelijk dat hij van de opinie is dat Isa - 'alayhi is-salaam - nu nog in leven is en dat hij pas in het einde der tijden zal komen te overlijden, zoals de bekende opinie is van Ahl as- Soennah.

Dit wordt nog duidelijker aan de hand van andere overleveringen van Ibn ‘Abbaas betreffende Isa ibnoe Maryam vermeldt door o.a. Ibn Kathir in zijn tafsier bij Soerat an-Nisaa 155-159:
قال ابن أبي حاتم، حدثنا أحمد بن سنان، حدثنا أبو معاوية، عن الأعمش، عن المنهال بن عمرو، عن سعيد بن جبير، عن ابن عباس قال:
لما أراد الله أن يرفع عيسى إلى السماء خرج على أصحابه وفي البيت اثنا عشر رجلا منهم من الحواريين، يعني فخرج عليهم من عين في البيت ورأسه يقطر ماء فقال لهم: إن منك من يكفر بي اثني عشرة مرة بعد أن آمن بي، ثم قال: أيكم يلقى عليه شبهي فيقتل مكاني فيكون معي في درجتي؟
فقام شاب من أحدثهم سنا فقال له: اجلس. ثم أعاد عليهم فقام الشاب فقال: أنا. فقال عيسى اجلس، ثم أعاد عليهم فقام الشاب فقال أنا، فقال: أنت هو ذاك. فألقى عليه شبه عيسى، ورفع عيسى من روزنة في البيت إلى السماء.


Ibn Abi Hatim levert over dat Ibn 'Abbas zei: "Net voor Allah ` Isa tot de hemel wilde verheffen, ging `Isa naar zijn metgezellen, die met een aantal van twaalf in het huis waren, van de Hawaariyyien (helpers). Toen hij aankwam in het huis droop er water van zijn hoofd en hij zei:` Er zijn er onder jullie die twaalf keer ongelovig zullen zijn in mij nadat hij in mij had geloofd.

Toen vroeg hij: Wie van jullie stelt zich vrijwillig om zijn uiterlijk te laten verschijnen als de mijne, om vervolgens gedood te worden in mijn plaats. Hij zal met mij (in het Paradijs) zijn. De jongsten van onder hen stond op en `Isa vroeg hem terug te gaan zitten.Toen vroeg Isa hen opnieuw en de jonge man stond weer op en zei "Ik". En `Isa vroeg hem weer om te gaan zitten. Toen vroeg Isa hen opnieuw en de jonge man stond weer op en zei "Ik". En `Isa zei toen: "Je zult die man zijn" En de gelijkenis van 'Isa werd geworpen over die man, terwijl `Isa naar de hemel opsteeg uit een gat in het huis."

En ibn Kathir zegt over deze hadieth :

ورواه النسائي عن أبي كريب عن أبي معاوية به نحوه وهذا إسناد صحيح إلى ابن عباس على شرط مسلم

En an-Nasaa`ie leverde het (ook) over van Abie Koerayb van Abie Moe'aawiyyah hetzelfde van hem. En deze keten is sahieh tot aan Ibn 'Abbaas volgens de shart (voorwaarde van authenticiteit) van Moeslim.

Hieronder kan men een artikel downloaden en inzien, waar er meerdere valse misvattingen ontbloot worden van deze sekte van ongelovigen wat een aantal jaren geleden is samengesteld door mij toen ik samen met mijn geliefde broeder Ridouan - hafidhahoellaah - en Aboe 'Abdillaah Bouchta - aslahahoellaah - in debat ging met een van de leiders van deze sekte, een Palestijnse man en twee afvallige marokkanen die overgestapt waren naar deze sekte dankzij hun sluwe misleidingen.

In shaa Allaah zal in de toekomst dit artikel volledig in het Nederlands beschikbaar gesteld worden, nu is het een mix van nederlands en engels en arabisch, dit vanwege het feit dat het toen samengesteld was met enkel als doel om ons voorbereid het debat in te laten gaan.

Zie de bijlage

http://selefienederland.nl/forum/download/file.php?id=11

19-02-2014, 11:45


Die ahmed is overleden in toilet met zijn hoofd in de wc subhanalah.

Allah vernedert ze in de dunya en agira. Allahwahlem

19-02-2014, 11:48
Ik weet nog dat we allemaal die grijswitte ahmadiyyah koran hadden Allahoelmoesta'aan.

19-02-2014, 12:14
Baaraka Allahou fiek


Verzonden vanaf mijn tiliefoen met behulp van Tapatalk

19-02-2014, 19:22


Een goed boek ter ontmaskering van de Ahmadiyya Beweging (al-Qadiyaniyya) [AR}:



Download hier: http://bayenahsalaf.com/vb/attachment.php?attachmentid=541&d=1379963026

19-02-2014, 19:33

Citaat door omarrr86:
Ze hebben ook een groene kleur koran sinds een aantal jaar. Pas er mee op.
Kun je geen foto plaatsen?

Ikzelf heb die bekende donkerblauwe.

En waar kun je teruglezen over zijn dood?

19-02-2014, 19:56
maar de ahmadiya hebben toch 2 sektes onder zich, 1 die geloofd dus dat mirza de profeet was, en de andere ontkent dat mirza ooit een profeet was of dat er ooit nog een profeet komt.. en ze leven toch gewoon uit de zelfde qoran of heb ik het nou mis

en by the way die valse leugenachtige mirza neppe profeet, is niet op het toilet gestorven, maar gewoon op bed

19-02-2014, 20:08

Citaat door omarrr86:
ik zelf heb hem (gelukkig) niet, ik heb hem eens in handen gehad. Ik zal proberen een foto te regelen.
Tevens zal ik zo proberen om het verhaal omtrent zijn dood erbij te pakken..

bvd.

19-02-2014, 20:28
Baaraka Allahoe fiekoem

20-02-2014, 11:37

Citaat door SaqrQuraysh:
Een goed boek ter ontmaskering van de Ahmadiyya Beweging (al-Qadiyaniyya) [AR}:



Download hier: http://bayenahsalaf.com/vb/attachment.php?attachmentid=541&d=1379963026
Baraka lahoe fiekom. Deze kende ik nog niet!