Bekijk volle/desktop versie : hoofddoek



Pagina's : [1] 2

18-02-2014, 10:23
Hey Heren,

Ik had laatst een gesprek met mijn broertje hij wil trouwen maar hij wil enkel een meisje een kans geven als ze een hoofddoek draagt, de rest moet natuurlijk ook mee zitten.

Hoe belangerijk is een hoofddoek voor jullie?

18-02-2014, 10:23


voor mij is de hijaab heeeeeeeeeeeeeel belangrijk

18-02-2014, 10:25
Hijaab bedoel je.

Tuurlijk is dat belangrijk vele onder ons onderschatten dat.

18-02-2014, 10:25
ja idd dat klopt hijab is heel belangerijk veel denken dat t maar een extra is

18-02-2014, 10:26



Citaat door sprite_:
voor mij is de hijaab heeeeeeeeeeeeeel belangrijk
dus je aandacht gaat naar meer een meisje met een hijaab?

18-02-2014, 10:27
Hoofddoek op de correcte wijze.
Als het een hoofddoek is in combinatie met strakke broeken en hakken etc.. Die komt niet door de selectie heen.

18-02-2014, 10:31

Citaat door diana0611:
dus je aandacht gaat naar meer een meisje met een hijaab?
jazeker, als het op een correcte wijze is zoiezo. vrouwen zonder hijaab trekken mij totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet.
Veel vrouwen die de hijaab niet dragen komen vaak met het excuus van: ja maar ik doe geen slechte dingen en die met een hijbaab wel en dit en dat. Maar dat is geen excuus

18-02-2014, 10:31

Citaat door Serendipiteit:
Hoofddoek op de correcte wijze.
Als het een hoofddoek is in combinatie met strakke broeken en hakken etc.. Die komt niet door de selectie heen.
ja dat klopt maar toen ik het begon te dragen droeg ik het ook niet correct met de tijd is dat gekomen,

18-02-2014, 10:32

Citaat door Serendipiteit:
Hoofddoek op de correcte wijze.
Als het een hoofddoek is in combinatie met strakke broeken en hakken etc.. Die komt niet door de selectie heen.
Mee eens

18-02-2014, 10:32

Citaat door diana0611:
ja idd dat klopt hijab is heel belangerijk veel denken dat t maar een extra is
Ja en ik heb het over een corecte hijaab, als een vrouw haar auwra bedekt, haar kuisheid beschermt, haar man gehoorzaamt, haar kinderen volgens de regels van de Islaam opvoed dan heeft ze Insha Allah een goed plekje in de Janah. Kijk hoe makkelijk het eigenlijk is?????????????

18-02-2014, 10:32
Een hoofddoek is niet echt belangrijk. En niet echt functioneel wel als ze alleen haar haar wilt bedekken en hals...

18-02-2014, 10:34

Citaat door Toetttjee:
Ja en ik heb het over een corecte hijaab, als een vrouw haar auwra bedekt, haar kuisheid beschermt, haar man gehoorzaamt, haar kinderen volgens de regels van de Islaam opvoed dan heeft ze Insha Allah een goed plekje in de Janah. Kijk hoe makkelijk het eigenlijk is?????????????
Jij gaat door voor de koelkast.

18-02-2014, 10:35



Citaat door RIBOFLAVIN:
Een hoofddoek is niet echt belangrijk. En niet echt functioneel wel als ze alleen haar haar wilt bedekken en hals...
Inderdaad

18-02-2014, 10:36

Citaat door RIBOFLAVIN:
Een hoofddoek is niet echt belangrijk. En niet echt functioneel wel als ze alleen haar haar wilt bedekken en hals...
Yek lebes? Niet belangrijk? En niet functioneel? Moet ze met haar haar auto rijden?

18-02-2014, 10:37

Citaat door sprite_:
jazeker, als het op een correcte wijze is zoiezo. vrouwen zonder hijaab trekken mij totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet.
Veel vrouwen die de hijaab niet dragen komen vaak met het excuus van: ja maar ik doe geen slechte dingen en die met een hijbaab wel en dit en dat. Maar dat is geen excuus
dat vind ik ook echt bulshit mensen die zeggen dat meiden met hoofddoek slechten dingen doen, ik heb zo iets van je moet naar jezelf kijken en het is niet omdat een vrouw een hoofddoek draagt dat ze geen zondes pleegt of dat het dan erger is , het 1 staat los van het ander

Pagina's : [1] 2