Bekijk volle/desktop versie : Feestalen in Belgie HELPPPP AUB!!



15-02-2014, 21:44
Beste leden,

Ik zou graag jullie ervaring willen weten en hoop dat jullie mij Inshallah kunnen helpen... ik ben namelijk aan het twijfelen tussen 3 feestzalen in België, en weet niet welke zaal het beste is.


De 1ste is feestzaal Royale Palace in Wommelgem, ik ben gek op die zaal ! maar ik heb gehoord dat de eigenaar zijn afspraken niet nakomt en dat het bestek enz. ook vuil is.

De 2de is feestzaal Royale in Kiel (abdijstraat), maar over die zaal wordt er ook gezegd dat het niet mogelijk is om te koken in de keuken en dat het podium afgelegen is.

3de en laatste zaal is Flores in Zwijndrecht, over deze zaal hoor ik alleen maar positieve reacties, maar als ik naar de foto's kijk vind ik niets speciaals aan die zaal, zeker niet voor de prijs die ze ervoor vragen.

Drop a.u.b. jullie ervaringen hier over deze zalen, jullie gaan me hier enorm mee helpen!

Djazaakumu--allahu-khairan!!

Wasalaam.

15-02-2014, 23:26


Hangt af van het aantal personen je hebt. Ik geef zelf mijn feest in Wommelgem en mijn broertje is getrouwd in Flores.
De eigenaars van Flores zijn suspervriendelijk, schatten van mensen. De keuken is supergroot en mannen/vrouwen zijn goed afgescheiden. Ik zou zeggen, ga een kijkje nemen en neem dan je beslissing.
Ik vind da podium van royal op t kiel gewoon zo ver weg en maakt de zaal kleiner

16-02-2014, 00:13

Citaat door Olijfje1984:
Hangt af van het aantal personen je hebt. Ik geef zelf mijn feest in Wommelgem en mijn broertje is getrouwd in Flores.
De eigenaars van Flores zijn suspervriendelijk, schatten van mensen. De keuken is supergroot en mannen/vrouwen zijn goed afgescheiden. Ik zou zeggen, ga een kijkje nemen en neem dan je beslissing.
Ik vind da podium van royal op t kiel gewoon zo ver weg en maakt de zaal kleiner
Bedankt voor je antwoord! ik heb niet veel volk, ongeveer 150 vrouwen en 100 mannen
dus je hebt de zaal van Wommelgem al bezocht? was het wel proper daar? en de eigenaars?