Bekijk volle/desktop versie : Arts : "homoseksualiteit: Het kan worden aangeleerd en het kan worden afgeleerd"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

14-02-2014, 22:30
'President Uganda zal antihomowet ondertekenen'
De Ugandese president Yoweri Museveni heeft besloten een wet die levenslange gevangenisstraf stelt op homoseksualiteit te ondertekenen.

Foto: ANP
Dat heeft regeringswoordvoerder Ofwono Opondo vrijdag via Twitter laten weten. De partij van de president heeft de mededeling van Opondo bevestigd, meldt Buzzfeed.
Nadat de wet in december was aangenomen had Museveni leden van het parlement nog laten weten dat hij tot de overtuiging was gekomen dat homoseksualiteit een biologische 'abnormaliteit' was, maar niet iets wat strafbaar zou moeten zijn.
In een gesprek met westerse mensenrechtenactivisten zei hij vorige maand dat hij de wet zou afwijzen.
Verkiezingen
Museveni maakte zijn besluit om de wet wél te ondertekenen bekend op een bijeenkomst met leden van zijn NRM-partij. De vergadering ging voornamelijk over de leiding van de partij in de aanloop naar de verkiezingen in 2016. Museveni werd door zijn partijgenoten zwaar onder druk gezet om de wet te aanvaarden.
Mogelijk liet Museveni zich overtuigen door een panel van partijleden met medische achtergronden, dat in een door Museveni opgedragen onderzoek naar de oorzaak van homoseksualiteit concludeerde dat homoseksualiteit niet aangeboren is.
Museveni zei dat hij de wet zou ondertekenen 'als ik van geleerden de bevestiging krijg dat deze aandoening niet genetisch bepaald is'.
De voorzitter van de commissie zei donderdag tegen Buzzfeed dat hij 'als arts' kan verklaren dat 'homoseksualiteit alleen afwijkend gedrag is. Het kan worden aangeleerd en het kan worden afgeleerd'.

Bron






Elk gezond mens weet dat je alleen een vrucht kan krijgen door een man aan een vrouw te koppelen, maar waarschijnlijk moeten ze dat nog eerst ontdekken in de westerse wereld

15-02-2014, 16:43


waarom zijn alle reacties verwijderd ???

de discussie was op een respectvolle manier gevoerd, of laten jullie alleen nog reacties achter waarin gescholden wordt ?
is dat soms een nieuw beleid

15-02-2014, 16:48
Laat ik vooropstellen dat iedereen zelf moet weten wat ze in hun slaapkamer doen. Volgens de islam kunnen mensen die in het openbaar de sexuele daad verrichten, en waarbij er 4 getuigen zijn die de penetratie hebbenwaargenomen, een straf krijgen. Hierbij is geen onderscheid gemaakt tussen hetero's en homo's. Wanneer je logisch nadenkt is het bijna ondenkbaar dat men in de slaapkamer door vier getuigen begluurd wordt. In het openbaar mag je ook in Nederland geen sex bedrijven.

Dit gezegd hebbende: Waar men de wetenschap vandaan heeft dat men het wapen nooit gemaakt heeft, is mij een raadsel. Ik sluit niets uit.

De homobom is de informele naam voor een nooit gemaakt chemisch wapen, dat in 1994 eventjes door de Verenigde Staten is overwogen.[1] Het zou moeten bestaan uit een afroditische chemische stof die vijandige soldaten seksueel onweerstaanbaar voor elkaar zou maken, en zou leiden tot onderlinge homoseksuele gedragingen. Soldaten zouden dan wel wat anders aan hun hoofd hebben dan vechten.

Het idee was onderdeel van een voorstel opgesteld in 1994 door het US Air Force Wright Laboratory gevestigd te Ohio, en aangeboden aan het Pentagon onder de titel Harassing, Annoying, and 'Bad Guy' Identifying Chemicals. Het voorstel is boven water gehaald door het Sunshine project, gebruik makend van de Freedom of Information Act. Het projectvoorstel bevatte een begroting van 7.5 miljoen USD voor zes jaar ontwikkelingstijd.

Na de publicatie van het voorstel ontkende het Pentagon dat het voorstel ooit serieus was genomen, maar het Sunshine project heeft referenties aan het voorstel in officiële documenten gevonden die dateren uit 2000 en 2001.[2]

Begin juni 2007 gaf het Pentagon toch toe dat ze hadden overwogen om geld in de ontwikkeling van dit chemische wapen te steken.[1]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homobom

15-02-2014, 16:49
Scientists developed 'gay bomb' to make enemy soldiers stop fighting and make love

"All's fair in love and war," the old proverb goes.

And one group of military scientists certainly took the statement to heart when they designed a "gay bomb" to make enemy soldiers irresistible to each other.

Researchers from the US Air Force submitted a three-page proposal to Pentagon chiefs to develop lust-creating chemical weapon, it has been revealed.

Scientists at the Wright Laboratory in Dayton, Ohio - working to make American military might even mightier - made the discovery in 1994, according to detailed papers unearthed through a freedom of information request

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-485796/Scientists-developed-gay-bomb-make-enemy-soldiers-stop-fighting-make-love.html#ixzz2tPHSMUL0

15-02-2014, 16:50



Citaat door AbouRfissa:
waarom zijn alle reacties verwijderd ???

de discussie was op een respectvolle manier gevoerd, of laten jullie alleen nog reacties achter waarin gescholden wordt ?
is dat soms een nieuw beleid


Geeft niks het is toch weer geopend

Vraag ik mij af of die arts het alleen beweert of dat ie het ook echt kan ???

15-02-2014, 16:51

Citaat door palestijntje:
Scientists developed 'gay bomb' to make enemy soldiers stop fighting and make love

"All's fair in love and war," the old proverb goes.

And one group of military scientists certainly took the statement to heart when they designed a "gay bomb" to make enemy soldiers irresistible to each other.

Researchers from the US Air Force submitted a three-page proposal to Pentagon chiefs to develop lust-creating chemical weapon, it has been revealed.

Scientists at the Wright Laboratory in Dayton, Ohio - working to make American military might even mightier - made the discovery in 1994, according to detailed papers unearthed through a freedom of information request

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-485796/Scientists-developed-gay-bomb-make-enemy-soldiers-stop-fighting-make-love.html#ixzz2tPHSMUL0



15-02-2014, 17:07

Citaat door Khalief:
Geeft niks het is toch weer geopend

Vraag ik mij af of die arts het alleen beweert of dat ie het ook echt kan ???
Alles wat met lust te maken heeft kan je controleren.

15-02-2014, 17:10

Citaat door palestijntje:
Scientists developed 'gay bomb' to make enemy soldiers stop fighting and make love

"All's fair in love and war," the old proverb goes.

And one group of military scientists certainly took the statement to heart when they designed a "gay bomb" to make enemy soldiers irresistible to each other.

Researchers from the US Air Force submitted a three-page proposal to Pentagon chiefs to develop lust-creating chemical weapon, it has been revealed.

Scientists at the Wright Laboratory in Dayton, Ohio - working to make American military might even mightier - made the discovery in 1994, according to detailed papers unearthed through a freedom of information request

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-485796/Scientists-developed-gay-bomb-make-enemy-soldiers-stop-fighting-make-love.html#ixzz2tPHSMUL0


je hebt ook pillen of spuitjes die ze aan de soldaten geven om angst te onderdrukken. zodat ze gewoon als machines iedereen afslachten zonder erbij na te denken.

Als zo'n bom mogelijk kan zijn dan zou een medicijn voor de homo's ook kunnen om hun lusten op iets anders te richten

15-02-2014, 17:12
Goed mijn hele discussie met AbouRfissa is verwijderd.......Ik dacht dat het een oprechte en zeker ontopic discussie was....... euh waar kunnen we het dan nu nog over hebben ? Mijn mening is bekend, ik vind dat De Ugandese president Yoweri Museveni een grote fout maakt als hij deze wet ondertekend... Leven & laten Leven, twee homosexuelen die van elkaar houden richten andere mensen absoluut geen schade aan.

15-02-2014, 17:13
Als die arts het kan bewijzen dat homoseksualiteit niet aangeboren is, kan ie zo zijn Nobelprijs gaan afhalen.

Iemand een link naar zijn onderzoek? Ik wil het wel eens zien hoe hij aan zijn conclusie komt.

15-02-2014, 17:16

Citaat door WorldFamous77:
Als die arts het kan bewijzen dat homoseksualiteit niet aangeboren is, kan ie zo zijn Nobelprijs gaan afhalen.

Iemand een link naar zijn onderzoek? Ik wil het wel eens zien hoe hij aan zijn conclusie komt.
leuk dezelfde reactie van jou als gisteren, doe ik het ook maar weer. Ik wil dan ook wel eens het echte bewijs zien dat het wel is aangeboren, niet dat het iets voor mij zal uitmaken hoor......

15-02-2014, 17:16

Citaat door Gitane:
Goed mijn hele discussie met AbouRfissa is verwijderd.......Ik dacht dat het een oprechte en zeker ontopic discussie was....... euh waar kunnen we het dan nu nog over hebben ? Mijn mening is bekend, ik vind dat De Ugandese president Yoweri Museveni een grote fout maakt als hij deze wet ondertekend... Leven & laten Leven, twee homosexuelen die van elkaar houden richten andere mensen absoluut geen schade aan.

omdat ik alles waarmee je kwam heb ontkracht, is het daarom offtopic ?

De maatschappij moet worden beschermd net zoals de overheid ons beschermd tegen de lusten van anderen, zoals drugsgebruik.
Anderen genieten ervan dus waarom niet cocaïne legaliseren ... het antwoord is dat ze het niet doen om de samenleving te beschermen.
Lusten mag men hebben, maar men moet de controle niet verliezen... anders therapie

en zo ook dit soort troep opsluiten of verplicht naar Uganda sturen, ze komen gegarandeerd genezen terug, ze moeten alleen effe afgeleid worden van hetgene wat hier voor handen ligt

15-02-2014, 17:20



Citaat door Gitane:
leuk dezelfde reactie van jou als gisteren, doe ik het ook maar weer. Ik wil dan ook wel eens het echte bewijs zien dat het wel is aangeboren, niet dat het iets voor mij zal uitmaken hoor......
Ik ben al overtuigd door oa Swaab en recentelijk Zweeds onderzoek.

15-02-2014, 17:23

Citaat door AbouRfissa:

omdat ik alles waarmee je kwam heb ontkracht, is het daarom offtopic ?
Natuurlijk niet anders hadden jouw reacties er nog wel gestaan maar om één of andere reden wordt de discussie over het wel of niet (gewoon) accepteren van Homosexuelen in dit topic gezien als "offtopic" het zal wel..... maar eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal, ik vond het bovendien een oprechte discussie, jij schold mij niet uit en ik jou niet, wat wil je nog meer ?


Goed, nogmaals heel jammer dat De Ugandese president Yoweri Museveni overweegt om deze wet te ondertekenen zelfs al zou iemand het bewijs hebben dat het aangeleerd is.....

15-02-2014, 17:26

Citaat door AbouRfissa:
Alles wat met lust te maken heeft kan je controleren.
Kun je eens uitleggen hoe JIJ zelf kunt regelen om wel of niet een erectie te krijgen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11