Bekijk volle/desktop versie : Steun een broeder in Nood [Amsterdam]



14-02-2014, 21:54
Assalamuaelikum beste broeders / zusters,

Help een broeder in nood!

In Nederland hebben we helaas weinig islamitische winkels die boeken en andere zaken verkopen. Een van deze winkels heeft het helaas moeilijk door te weinig klanten terwijl ze masha Allah zo veel betekenen voor de Ummah. Deze zal wellicht einde deze maand moeten sluiten. Dan kan en mag toch niet gebeuren beste broeders en zusters?!

Ik wil jullie daarom allemaal vragen om deze week (en als je echt niet kan volgende week) naar Islamitische Winkel Al Tauba te gaan in Amsterdam. Deze winkel word gerund door een oudere broeder samen met zijn bekeerde vrouw en dochter. Ik stimuleer jullie hierbij om twee dingen te doen. Koop een leuk kado voor je vrouw, intressant boek voor je zelf, lekkere parfum voor je moeder, jeleba voor je vader en wat je nog meer kan veroorloven. En doet dat bij Islamitische Winkel Al Tauba.

Geef 1 week iets minder uit aan die turkse pizza, die kapsalon of sparen voor een nieuwe vakantie. Besteed geld waarmee je deze winkel, jezelf en je omgeving zult helpen het paradijs te betreden!

Morgen ben ik er zelf ook rond 5 uur in sha Allah en zullen ook andere in sha Allah mij volgen. Je mist slechts nog het adres om tot actie over te gaan dus hierbij:

Al Tauba
De Oosterparkstraat 135
1091 GZ
AmsterdamTel:
020-6922681

Wees niet als de mensen die alleen intenties hebben maar nooit tot actie overgaan. Ga morgen en zorg dat jij de eerste bent die ervoor zorgt dat einde van deze maand de winkel niet hoeft te sluiten. Blijf je inkopen hier ook doen, blijf kadotjes kopen, boeken om kennis op te doen en je islamitische kleding!

Wallahi als jullie deze man zijn tranen hebben gezien, vertellende dat z'n eerste klant van de dag pas om 17.00 u was en dat was waarschijnlijk ook de laatste..

Wassalaam,

Jullie broeder in Islam

14-02-2014, 22:06


-----------

14-02-2014, 22:17
Volgens mij bedoel je Eerste Oosterparkstraat?

14-02-2014, 22:21
Het is de eerste oosterparkstraat

14-02-2014, 22:39



14-02-2014, 22:48
Ja klopt.

Al Hamdoulilah

En vergeet niet, de Profeet salallahu alahi wa sallam heeft gezegd:
“Wie in deze wereld een gelovige van een zorg verlost, zal door Allah op de Dag des Oordeels van één van zijn zorgen verlost worden.”

[Sahih Muslim]