Bekijk volle/desktop versie : totdat ik geen player meer was ..



Pagina's : [1] 2 3

14-02-2014, 18:31
Hoofdpersonen :

Romaissa : 18 jaar,Een lief mooi meisje dat veel aan haar uiterlijk doet maar niet geeft om de boyss.
Anissa : 18 jaar BFF van Romaissa ook een heel mooi meisje maar steed teveel aandacht aan de boyss.
Faisal : 22 jaar, De broer van Romaissa ook een grote player, en een drugshandelaar
Nordin : 21 jaar broer van anissa en is precies het zelfde als de broer van Romaissa

Het verhaal gaat over nog meer mensen maar dat komje nog wel te weten x

14-02-2014, 19:46


Romaissa

Biebbiebbiebbieb....
Aargghh zo snel al half 7?!!maarja dit is myn eerste schooldag van het 2e leerjaar dus k moet er tiptop uitzien . Ik stond op en liep naar de badkamer toe voordat myn broer "faissal" erin gaat :s . Dat duurt altijd uren voordat hij d'r uit komt . Ik draaide de kraan open met lekker lauw water. Mmm. Heerlijk. Na het douchen poetste ik snel myn tanden en kleedde me snel om. Ik hoorde myn broer al de douche in haasten dus ik liep naar beneden. En at wat , ik trok myn schoenen aan en zei myn ouders gedag ik trok de deur achter me dicht en ging by het bushokje zitten. De bus kwam en reed naar school toe . Ik stapte uit en zag het gebouw staan MBO nieuwe kansen ! En nieuwe klasgenoten !! Ik liep naar binnen en zag myn schatje anissa bij haar kluisje staan. Heeeee anissaa lieverd hoe was je vakantie !? Goed hmdl de joune ? Ook hmdl !! Wat zie je er leuk uit romyy djeliee ! Jy ook bby anissa en nice kleurtjee !! . Haha. We zagen opeens een hele knappe jongen langs lopen en anissa moet natuurlennn achter hem aan . Nou beslama romaissa !! Haha. Doeix . Ging en liep naar onze klaslokaal toe , pff daat is chakir weer de jongen die me de hele tijd stalkt dus hy zit in myn klass ?! Maar hy ziet er best. Knap uit na 4jaar ?!! Heee romaissa lang niet gezien !! Jy hier ook ? Ja zei ik met een fake lach.we zyn nu klasgenootjess !! Jaa joepie :s . Haha . Hee anissa jy hier oookkk ? Riep Chakir . Ik zag aan anissa dat ze niet zo bly was. Chakir ?? Ben dat ? Chakir is de ex van anissa totdat hy haar hart brak.

14-02-2014, 19:53
Woops sorry aantal spel foutjes ik doe het via de tel , maar morgen ga ik verder op de laptop Xxx

15-02-2014, 02:10
2de fan

Uppa

18-02-2014, 22:39


Heuy allemaal sorry voor t lange wachten. Maar ik had een probleempje ik wist me ww niet meer dus had ik een nieuwe acc aangemaakt dit is myn nieuwe acc , ik zet er zo een vervolgje op ik bein alvast met typen bedankt voor jullie geuld en sorry voor het lange wachten xx myyyyyxx

18-02-2014, 22:51
De bel ging .. ' t was pauze.

We liepen de school kant ine in en gigen zitten aan een tafeltje
Romaissa omg ff serieus die zemmer Chakir is xxxx en zit he3ad nog een by ons in de klas woellah k haat die kneus . , ik haat hem ook omdat hy je zoveel heeft aangedaan bby maar hbiba trek je er niks van aan negeer hem maar acepteer het maar die die arrior by ons in de klas zit. Ja maar hy komt zo highclass binnen alsof er niks tussen ons gebeurt is ze3ma meisjes vergeten alles snel nou kee, hekesh die middelste voor hem. Wollah ik wil em nu echt slaan !!! Anissa annnnnissaa hy komt eraan shitt . Romaissa hoe gig het deze cakantie ? Goed hmdl de joune ondertussen ons gesprek kwam die zemmer naast my zitten -_- . Salaam schoonheden , gaat alles goed ? We negeerde zyn vraag en praate gewn door. En anissaaa op t strand had ik wahrd hayekk mooie schelp gevonden . En die zemmer onderbrak ons gesprek door zyn vraag te herhalen. Ja hmdl reageerde we kortaf en gongen weer verder met ons gesprek. En romaissa ik word uitgehuwelijkt aan myn buurjongen in Marokko, hij is echt knapp!! (Loog ze zodat die zemmer chakir ons met rust laat) oooooo gefeliciteerddd schatje wollah ik heb er nu al zin in. Ondertussen was chakir al weggegaan. Yess hy is weg . Goed bedacht anissa , high five babeee . Whahahhahah .


Na school liepen we samen naar de bushalte .

Hbiba ik zie je morgen luveee yuwww. Luff juu tuu anisssuuu djeluuu. Hahahaha en we schoten weer in de lach . Woellah romaissa jou kop toen je dat zei HAHAHAHA . Oke maar hbibiti myn bus is er doeiiiiiiii!! Dus romyy sgattukkuu mis ju nuaall. Haha ik jou ook beslama.

Srry voor een kort vervolgje ik ga morgen inshallah verder xx

19-02-2014, 14:48
Thuis aangekomen liep ik de keuken in en groette mijn moeder . Salaam mama hoe gaat 't met u ? Goed hmdl en met jou ? Ook goed hmdl . Maar mama ik ga maar eens naar boven myn huiswerk maken, beslama. Ik liep de trap op en ging op myn bireau stoel zitten . Pff wat een dag. Maar het was wel leuk toen Anissa Chakir te pakken had door haar smoes . Ik eil wel weten wat er door zyn kop heen spookte toen ze dat zei . Ik pakte myn economie boek en gong aan de slag.

Uurtje later.
Romaissa , Faissal yallah kom avond eten !!!!!
Ja waga mama ik kom eraan.

Faissal
Tfoe die arrior heeft mij gewoon niet betaald 'k heb hem 10 kilo cocaine afgeleverd en hij betaalt me pas volgende maand . Heb dat geld nu hard nodig . Ik hoorde me moeder ons roepen ik antwoordde dat ik eraan kwam, ik liep naar beneden richtig de keuken maar toen kreeg ik een sms dat ik snel moest komen van Nordin. Samhay mama maar ik moet gaan. Ewa Faissal kom een beetje mee eten !! Mama dit is echt belangryk. Oke faissal . Samhay mama. Ik liep de straat op en stak iver ik stapte myn auto in en gasse maar .
Na een paar minuutjes rijden kwam ik by nordin aan ik stapte uit en bonkte op de deur hy deed de deur open . Hy zag er slecht uit rode ogen wallen enz. Ey wat ss er gebeurd met je nordin . Ik zag een traan naar beneden glijen. Kom binnen en neem plaats . Wat is er nordin ? Nou....

21-02-2014, 18:03
Wat is er Nordin?
Nou...

Mijn neefje Ilias is doodgeschoten :'(. WAATTTTT???! HOE WIE WOLLAH IK KILL HUN. We weten nog niet wie?!! Maar wollahi als ik weet wie dan heeft diegene letterlijk zware problemen met mij dan kill ik ze een voor 1. Pff ik hoop dat we erachter komen ! biepbiep mijn telefoon ging af, een smssje van Sarah. He schat , wanneer zie 'k je weer?? Tfoe, die xxxx stalkt me de heletijd. Maar eyy Nordin ik ga beslama . Beslama ey bedankt dat je langs wou komen. eyy geen dank a sahbi ik doe alles voor jou alsnog word 't mijn dood. Ewa sokran . Ik liep de straat uit en stapte mijn auto in weer een smssje van die hoeer. Ze wilt me ook nooit met rust laten eyy! :s . Kan ik je nu zien ik ben bij het pleintje. Ik kom eraan. antwoordde ik d'r droog op . aangekomen bij dat pleintje zag ik haar zitten, ik toeterde en zag haar al aankomen lopen. Ewa schatjj, en ze gaf me een kus op me wang wollah 'k miste je !! ik jou ook. Waarom zo droog bby, ben je sagarijnig'? Nee. owh wrm doe je dan zo raar?? Doe ik niet ff 2minuten stilte AUB !!

Romaissa,

Pff, waar gaat Faissal altijd naar toe? mjaa.. Boeie. Ik schoof aan tafel en begon te eten. Ma, je hebt heerlijk gekookt! sokran a benti . Jou kookkunsten zijn echt topp!! haha dankje zina.

Mijn veronschuldiging voor dit korte vervolgje, en voor hoe slordig ik wel niet type

xxx,

MarokkaanseHZ

22-02-2014, 20:37
Hamdullilah. Ik schoof me stoel weer aan tafel en liep de trap op richting mijn kamer. Ik liep mijn kamer in en keek op mijn telefoon pff tijd gaat snel!! Net toen ik myn telefoon wou wegleggen werd ik onbekend gebelt. Ik nam op, salaam oe aleikoem schoonheid . Wie is dit ?? Tuutuutuut.. Pf en dan ophangen he tfoee. Zeker weer die irritante jongetjess weer -_-. Ik werd weer gebelt , ik zette mijn telefoon op stip en zette em in de lader. Uf volgensmy moet ik myn simkaart vervangen. Ik werd weer gebelt voor de 3x, zal ik opnemen of niet ??' Een stemmetje zei dat ik het wel moest doen dus deed ik het. Oke wiee benjij ??? Heb je niks te doen dat je me belt ???? Jawel ... Ik wil jou. Hoebedoelje ? Ik werd een beetje bang van wat hy zei en hy hing op. Oke brbbb... Ik moet mijn simkaart dus echt verversen :s

Nordin

Tfoe wollah als ik erachter kom wie mijn neefje heeft doodgeschoten die gaat eraan. Er rolde nog een traan over myn wang heen. Ik was zo hecht met m'n neefje wollah allemaal door mij als ik die kut klant had betaalt , dan was dit NOOIT gebeurd. Ik pakte myn laptop en ging naar http://www.mltours.nl ik boekte een ticket naar Tanger waar myn neefje word begraven :'( .

Anissa

Ik mis hem ik mis hem ik mis hemm!!!! Alatief wollahmeh ik kan hier tegen tfoe :'(. Ik mis mijn neef zo erg eh Insh'Allah krijgt hij een mooi plekje in het paradijs . Hy was als eenbroer voor mij!! En nu is hij weg . Ik voelde een hele grote waterval naar beneden stromen . Klopklop.. Wieee ?? Neshh ! Wie is neshh??? Je nichtje gekkie en kwam op me afstormen ik knuffelde haar , hey wat is er met jou hbiba ?? Je broer... En ik zag haar in huilen uitbarsten. Sorry hbiba door my moet je weer huilen !! Nee geeft niet !! Ze heeft dikke wallen onder haar ogen hbiba wat is er heb je niet geslapen ? Nee idd, lukt niet ik mis hem . Begrijp ik . En ik moet je doorgeven morgen in zijn doden gebed . Hbiba ikbeloof dat ik er zal zyn! En nodig romaissa ook uit !! Ik ben haar nummer kwijt !! Is goed schat. Maar schat ik moet weer gaan. Owh jammerr . Je ziet me morgen lieverd ik zal aan je denken!! Awh , nee hbiba je hebt teveel aan je hoofd . Haha beslama lieverdd xx

22-02-2014, 22:52
wouwe nieuwe fan erbij ga snel veder je doet het super goed uppppppp

26-02-2014, 19:05
Faissal

Het bleef een tijdje stil in de auto, dus besloot ik maar muziek op tet zetten CHEB KHALEEDDD CES'T LA VIE. Terwijl ik de muziek steeds harder op volume zette keek de bitch me steeds raarder aan opeens schoot ze in de lach. Ik keek d'r strak aan: ''WAT?!!! niks niks antwoordde ze nog met een klein glimlachje. Faissal? Ja ? ehmm, ik hou nog van je !! leuk voor je maar ik niet van jou antwoordde ik zelfverzekerd en droog. Maar... wat ge maar? wat wil je toch van me vieze slett!! en gooide haar de auto uit en schreeuwde de'r achteraan :'' Tot nooit ziens tering slet!! Net toen ik het hoekje omging zag ik een mooi meisje uit stappen, mash'Allah dacht ik in mijzelf , ik wil haar!! Neee zei een stemmetje in mijn heeft, je bent een player en blijft de GROOTSTE!!

Romaissa

Ik zag mijn telefoon afgaan en dacht ff dat het weer de anonieme jongen zou zijn maar mijn hart luchtte op toen 'k zag dat 't Anissa was. Hee schatt!! Hee hbiba djelie antwoordde Anissa . Hey ik moet je morgen uitnodigen voor het dodengebed van ily . ik voelde en steek door mijn hart gaan en liet een traan vallen. Hee hbibiti ben je er nog ? Jha hoor sgatteke maar hoe laat en ik neem gelijk me broer mee !! is goed !! ehm het begint om 12:45 . oke sokran schat zie je morgen. doewwjjjj ! DOEWWGG!!

Anissa

ik zie het verleden weer voor me hoe ik en ilias en nordin opgroeide !! altijd gezellig wanneer hij kwam, maar nu is hij dood Allah ie rahmoe inshallah geeft allah hem een mooi plekje in de paradijs Ameen. Ik keek uit het raam en zag tegenover de straat een gedaante staan en 't kwam steeds dichterbijer . Ik bleef verstijfd staan tot mijn schrik zag ik dat 't ilias was en rende schreeuwend naar beneden. Benti benti !! wat is er mijn dochter? en in een klap viel ik op de grond en zag alles zwart worden.

26-02-2014, 19:10
[FONT=Comic Sans MS][/FONT] Ik opende langzamerhand mijn ogen open met moeite staarde ik voor me uit , het licht prikte in mijn ogen dus besloot ik mijn ogen weer dicht te doen. Tot ik me langzamerhand herriner wat er gister gebeurde. Maar the big question is ... waar ben ik? Ik hoorde vaag gepraat op de achtergrond . Dus opende ik mijn ogen weer. ik zag de deur open gaan en zag me moeder op me afspringen hbibaaa je bent wakerr!! waarom ben je flauwgevallen wat is er gebeurd vroeg ze me allemaal in een keer. Rustig mama kom naast me zitten dan vertel ik je alles.

Nordin

Ik werd opgebeld dat mijn zusje in het zieken huis lag ! ik raakte helemaal in paniek niet iets ergs ofzo!! Vanuit mijn ooghoek zag ik een auto mijn kant op racen, een voelde een kei harde stoot door mijn hele lichaam heen gaan en werd alles voorzichtig zwart. Op achtergrond hoorde ik sirenes . En viel weer in diepe slaap.

26-02-2014, 19:12


uppp je doet erg goed wil nog meer

26-02-2014, 19:16
srry voor dat korte vervolgje ik ga verder xx

26-02-2014, 22:29
upsss mogen de vervolgjes wat langer? nieuw fann

Pagina's : [1] 2 3