Bekijk volle/desktop versie : Studie SPH duaal opleiding



14-02-2014, 14:07
[wie doet deze opleiding en weet misschien een leerwerkplek voor mij.

ik heb al zoveel bedrijven gebeld.

het liefst werk ik in een jongerencentrum of jongerenopvang, iets in die richting. Maar ik sta open voor alle tips en suggesties.

omg Zuid-Holland]

26-02-2014, 14:22


Hoe lang duurt de opleiding?

05-03-2014, 18:46
Kijk even bij jeugdprofs in Rotterdam, ik las dat ze dringend op zoek zijn naar mannen als j ongerenbegeleiders. Succes!!

05-03-2014, 19:30
Een duale opleiding is voor mensen die al werkzaam zijn binnen dezelfde sector, alleen zich verder willen ontwikkelen. Hoe denk jij aam werk te komen? Wie gaat jou werk geven? Zonder diploma of ervaring?

18-03-2014, 17:27



Citaat door Mokerslag2013:
Een duale opleiding is voor mensen die al werkzaam zijn binnen dezelfde sector, alleen zich verder willen ontwikkelen. Hoe denk jij aam werk te komen? Wie gaat jou werk geven? Zonder diploma of ervaring?
dat is deeltijd

18-03-2014, 17:33

Citaat door Pyscho:
Kijk even bij jeugdprofs in Rotterdam, ik las dat ze dringend op zoek zijn naar mannen als j ongerenbegeleiders. Succes!!
danku. Heb net gereageerd.

18-03-2014, 17:34

Citaat door Souhaiilaa:
Hoe lang duurt de opleiding?
4 jaar.

18-03-2014, 17:39

Citaat door mr.Blackshaw:
dat is deeltijd
Deeltijd is hetzelfde als voltijd alleen doe je bijvoorbeeld aan lessen in avond waardoor het minder intensief is en daardoor ook langer duurt.

Maar het was gewoon advies.

http://www.carrieretijger.nl/opleiding/ho/varianten/duaal

18-03-2014, 21:19
Duaal is, je gaat naar school en daarnaast ga je werken, deeltijd is, je bent aan het werk en je wilt daarnaast naar school gaan en voltijd is, je gaat 5 dagen in de week naar school met eventueel stages ertussen

18-03-2014, 21:50

Citaat door mr.Blackshaw:
Duaal is, je gaat naar school en daarnaast ga je werken, deeltijd is, je bent aan het werk en je wilt daarnaast naar school gaan en voltijd is, je gaat 5 dagen in de week naar school met eventueel stages ertussen
Deeltijd staat .los van werk.

Maar goed. Als jij het kan fixen dat een werkgever je betaalt tijdens je opleiding, heb je het goed geregeld.

18-03-2014, 22:42

Citaat door Mokerslag2013:
Deeltijd staat .los van werk.

Maar goed. Als jij het kan fixen dat een werkgever je betaalt tijdens je opleiding, heb je het goed geregeld.
http://www.dehaagsehogeschool.nl/bachelorstudies/aanbodopleidingen/sociaal-pedagogische-hulpverlening-dt/even-voorstellen

het mag trouwens ook gewoon een stage plek zijn

18-03-2014, 22:52

Citaat door mr.Blackshaw:
http://www.dehaagsehogeschool.nl/bachelorstudies/aanbodopleidingen/sociaal-pedagogische-hulpverlening-dt/even-voorstellen

het mag trouwens ook gewoon een stage plek zijn
Dus het staat los van werk. Stage is vanzelfsprekend bij deeltijd en voltijd.

Ik bedoel het alleen goed. In deze tijd is werk schaars, helemaal al in deze sector.

Dat jij nu een betaalde baan gaat vinden zonder vooropleiding en zonder ervaring lijkt mij sterk.
Maar je kan het proberen, maar je moet dan wel een plan B hebben.

Maar is gelijk mijn laatste reactie. Het was adviserend bedoeld en niet om mijn gelijk te bewijzen.

Succes broer.

18-03-2014, 23:02



Citaat door Mokerslag2013:
Dus het staat los van werk. Stage is vanzelfsprekend bij deeltijd en voltijd.

Ik bedoel het alleen goed. In deze tijd is werk schaars, helemaal al in deze sector.

Dat jij nu een betaalde baan gaat vinden zonder vooropleiding en zonder ervaring lijkt mij sterk.
Maar je kan het proberen, maar je moet dan wel een plan B hebben.

Maar is gelijk mijn laatste reactie. Het was adviserend bedoeld en niet om mijn gelijk te bewijzen.

Succes broer.
is cool thanks