Bekijk volle/desktop versie : Amrabat dolblij met steun Mounir El Hamdaoui



13-02-2014, 15:24
Nordin Amrabat maakte in januari de overstap van Galatasaray naar Málaga. De aanvaller wordt door de Turkse club verhuurd, het komende halfjaar hoopt Amrabat vooral veel aan spelen toe te komen.





"Ik heb me goed aangepast. Málaga is een geweldige stad, maar het belangrijkste voor mij is het voetbal. Ik speel bij een goede club, met een prima trainer (Bernd Schuster, red.). Het niveau is wat ik hoopte dat het zou zijn. Er staat een goede ploeg en het is leuk om met deze spelers samen te spelen. Ik voel me prettig en gelukkig in Málaga", zegt Amrabat in gesprek met AS.

"Op het moment dat Galatasaray me informeerde over de interesse van Málaga, wist ik dat er meer clubs belangstelling toonden voor mij. Maar op het moment dat ik hoorde van de interesse van Málaga, wist ik dat ik daar wilde spelen. Het is leuk om in Spanje te voetballen, de Primera División is één van de meest aantrekkelijke competities."

"Een goede kans om zestien, zeventien duels te spelen"
"Bij Galatasaray kwam ik niet vaak in actie, ik vertrok naar Málaga om meer aan spelen toe te komen. Dit is een goede kans om zestien of zeventien wedstrijden te spelen, wat continuïteit te vergaren. Regelmatig spelen is voor een voetballer nodig om zijn beste niveau te halen. Het is mijn droom om veel minuten te maken en mijn top te halen."

"Het is mijn doel om Málaga te helpen wedstrijden te winnen. Ik ben een teamspeler. Ik moet hard werken, aanvallen, proberen te scoren, verdedigen. Ik zal alles doen wat nodig is om deze club te helpen. De coach weet wat ik kan en het enige wat hij van mij vraagt is dat ik het team op alle mogelijke manieren help, zowel aanvallend als verdedigend."

"Ik heb veel steun gekregen van Mounir El Hamdaoui vanaf het moment dat ik hier ben. Hij spreek Nederlands, Marokkaans en Engels. Hij heeft me met alles geholpen vanaf dag één. Ik heb hem jaren terug al leren kennen toen ik bij PSV speelde en hij onder contract stond bij AZ. Zijn balcontrole, zijn schot, hoe hij beweegt, Mounir is een zeer goede speler. Ik bewonder hem."

13-02-2014, 16:45


Slijm slijm slijm kuch kuch.....

13-02-2014, 18:30
Hij kan je alle eet tenten wijzen die dikzak

©®™

13-02-2014, 22:10

Citaat door -Tajine-:
Welke dikzak???
Hij bedoelt Mac Hamdaoui

15-02-2014, 13:41


hahahahah. ja kan alle talen ,,, yek , zolang ze hem maar betalen ,spreekt hij ook spaans en italiaans ..

15-02-2014, 20:15
Die twee worden wel vrienden, denk ik.

15-02-2014, 20:39
Mac Hamdaoui

©®™

15-02-2014, 22:06

Citaat door WorldFamous77:
Mac Hamdaoui

©®™



Mounir is DE BESTE PUNT! geen grappen ouwe

15-02-2014, 22:21

Citaat door ambulance:
Mounir is DE BESTE PUNT! geen grappen ouwe

Ok dan. Als je caps gebruikt moet het wel waar zijn

©®™