Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Fitness schema's



13-02-2014, 10:21
Salaam,

Ik vroeg me af of er hier dames zijn die een fitness schema bijhouden?
ikzelf wil weer beginnen met 3x per week fitnessen.
wil 5 kg afvallen en conditie opbouwen.

heeft iemand zo een schema voor mij of op welke site kan ik ze vinden ?

gr.

13-02-2014, 14:49


Salam,

Ik probeer zowizo iedere week 3 keer of meer te gaan fitnessen.
Als dit niet lukt omdat ik teveel te doen heb voor school,... dan doe ik tuis gewoon een paar oefeningen.
Een schema hou ik niet echt bij, ik doe gewoon waar ik die dag zin in heb.
Enkel mijn squats hou ik wel bij en daar heb ik dan wel een schema van.

14-02-2014, 11:05
Ik heb net een schema gevonden op internet.
ik ga er morgen in sha allah mee beginnen.

14-02-2014, 22:28
Misschien is een sport naast het fitness een idee?
Waarbij je je spieren opbouwt.
Ik doe 2 keer per week boksen. En daarnaast probeer ik 3 keer per week cardio te doen.
En oefeningen thuis.

05-03-2014, 12:57



Citaat door Canim:
Salaam,

Ik vroeg me af of er hier dames zijn die een fitness schema bijhouden?
ikzelf wil weer beginnen met 3x per week fitnessen.
wil 5 kg afvallen en conditie opbouwen.

heeft iemand zo een schema voor mij of op welke site kan ik ze vinden ?

gr.
Salaam,

Hebben ze geen personal coach bij jou op ej sportschool die je kan helpen met een schema maken en dat je vanuit daar de schema gaat volgen en om de 4 weken a 6 weken je schema veranderd en of je verschil zit met afvallen bijv of je conditie omhoog gaat..?

Wat ik wel adviseer is om als je gaat fitness eerst bijv 10 een warming up doet (dus bijv fietsen,of gwn ff lopen op de loopband) en dan je kracht oefeningen gaat doen..

Maandag doe je dan bijvoorbeeld armoefeningen,buikspieroefeningen en afsluiten met 30min cardio
Dinsdag rustdag
Woensdag been en bil oefeningen, buikspieren en cardio
Donderdag rustdag
Vrijdag combi van alle twee en cardio..

Doen ze geen groepslessen bij jou sportschool..? Zoals bijv bodypump,spinning,powerworkout etc..?
Als je namelijk lessen erbij volgt zul je merken dat je conditie omhoog gaat en afvalt en met de juiste voeding moet het je helemaal lukken.

Er is hier nog een topic Sportverslagen en daar heeft me vriendin veel schema's geplaatst die je kan gebruiken eventueel en op de topic kan reageren om motivatie te krijgen en te zien wat voor schema's ieder doet..

Gr,.

06-03-2014, 10:46

Citaat door marocia_oujdia:
Salaam,

Hebben ze geen personal coach bij jou op ej sportschool die je kan helpen met een schema maken en dat je vanuit daar de schema gaat volgen en om de 4 weken a 6 weken je schema veranderd en of je verschil zit met afvallen bijv of je conditie omhoog gaat..?

Wat ik wel adviseer is om als je gaat fitness eerst bijv 10 een warming up doet (dus bijv fietsen,of gwn ff lopen op de loopband) en dan je kracht oefeningen gaat doen..

Maandag doe je dan bijvoorbeeld armoefeningen,buikspieroefeningen en afsluiten met 30min cardio
Dinsdag rustdag
Woensdag been en bil oefeningen, buikspieren en cardio
Donderdag rustdag
Vrijdag combi van alle twee en cardio..

Doen ze geen groepslessen bij jou sportschool..? Zoals bijv bodypump,spinning,powerworkout etc..?
Als je namelijk lessen erbij volgt zul je merken dat je conditie omhoog gaat en afvalt en met de juiste voeding moet het je helemaal lukken.

Er is hier nog een topic Sportverslagen en daar heeft me vriendin veel schema's geplaatst die je kan gebruiken eventueel en op de topic kan reageren om motivatie te krijgen en te zien wat voor schema's ieder doet..

Gr,.
Nee ze hebben daar helaas geen personal coach.

Ik ben met de groepslessen begonnen , maar vond ze niet al te geweldig.
ik zal een kijkje nemen bij sportverslagen. Dankjewel!!