Bekijk volle/desktop versie : Wie wil mij darija leren?



Pagina's : [1] 2

12-02-2014, 09:35
Ik begrijp alles maar spreek het niet (ben bang om dingen verkeerd te zeggen). Ik heb 3 maanden de tijd om het vloeiend te leren spreken Wie wil mij helpen?


Mag trouwens gewoon digitaal hoor.

12-02-2014, 10:06


Helloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

12-02-2014, 10:57
Uuuppp. Jij verstaat het tenminste. Ik versta letterlijk geen woord. Wil het ook beetje begrijpen voor de zomer. Dan zitten we weer in Marokko en familie van mijn man spreken allemaal Arabisch.

12-02-2014, 11:00
Hier vragen ze belachelijke prijzen voor terwijl je het zo van iemand kan leren.

12-02-2014, 11:32



Citaat door sara1987234:
Uuuppp. Jij verstaat het tenminste. Ik versta letterlijk geen woord. Wil het ook beetje begrijpen voor de zomer. Dan zitten we weer in Marokko en familie van mijn man spreken allemaal Arabisch.


Ik versta het gelukkig wel, anders zou het echt rampzalig zijn. Het is zo irritant als iedereen arabisch spreekt en je niet kan of durft mee te praten. Ik ben bang om iets verkeerds te zeggen dan.


Citaat door Ourjouane:
Hier vragen ze belachelijke prijzen voor terwijl je het zo van iemand kan leren.
Waar is hier? je kan het makkelijk leren als er iemand met je wil praten.

12-02-2014, 11:38
Ja hier op het forum door die wijven er teveel geld voor vragen, terwijl je het zo kan leren van iemand.
Citaat door Romanaa:
Ik versta het gelukkig wel, anders zou het echt rampzalig zijn. Het is zo irritant als iedereen arabisch spreekt en je niet kan of durft mee te praten. Ik ben bang om iets verkeerds te zeggen dan.



Waar is hier? je kan het makkelijk leren als er iemand met je wil praten.

12-02-2014, 11:51

Citaat door Ourjouane:
Ja hier op het forum door die wijven er teveel geld voor vragen, terwijl je het zo kan leren van iemand.
Je hebt hier ook lieve dames.

12-02-2014, 11:57

Citaat door Ourjouane:
Ja hier op het forum door die wijven er teveel geld voor vragen, terwijl je het zo kan leren van iemand.
Dat meen je niet. Vragen ze je daar geld voor.

12-02-2014, 11:58

Citaat door Romanaa:
Ik begrijp alles maar spreek het niet (ben bang om dingen verkeerd te zeggen). Ik heb 3 maanden de tijd om het vloeiend te leren spreken Wie wil mij helpen?


Mag trouwens gewoon digitaal hoor.
Heb je geen mensen in je directe omgeving die je darija kunnen leren? Uitspraak is zo belangrijk en dat is moeilijk als je dat digitaal gaat leren.

12-02-2014, 11:59
Als je mij tmazight leert leer ik jou darija
wel van s7ab shamal he

12-02-2014, 12:00
Ja ze geven zogenaamd cursussen in amsterdam ofzo, belachelijk gewoon.

12-02-2014, 12:13

Citaat door Mtiwia:
Als je mij tmazight leert leer ik jou darija
wel van s7ab shamal he
Deal!

12-02-2014, 12:14



Citaat door Kysha:
Heb je geen mensen in je directe omgeving die je darija kunnen leren? Uitspraak is zo belangrijk en dat is moeilijk als je dat digitaal gaat leren.
Ik heb juist een onbekend iemand nodig die mij dat leert, bij bekenden durf ik niet te praten. Ik weet het, heel stom.

12-02-2014, 12:20

Citaat door Romanaa:
Deal!
vind ik helemaal mooi

12-02-2014, 12:34

Citaat door Ourjouane:
Ja hier op het forum door die wijven er teveel geld voor vragen, terwijl je het zo kan leren van iemand.


Dus je verwacht van hun tijdsinvestering en veel moeite, maar dan kijk je raar op dat ze er geld voor vragen?

Pagina's : [1] 2