Bekijk volle/desktop versie : Besnijdeniskliniek



Pagina's : [1] 2

11-02-2014, 08:48
Hoi dames,

Iemand bekend met besnijdeniskliniek VATAN? Ze worden aangeraden door mijn zorgverzekeraar maar zou heel graag ook ervaringen willen horen van anderen.

11-02-2014, 16:22


Me! Wat wil je weten?

12-02-2014, 08:03
Up wil ik ook weten

Heb ook gehoord dat algitaan goed is

Word t vergoed?

12-02-2014, 08:11

Citaat door Google:
Gamma ben heel benieuwd naar je ervaring met ze. Hoe het eraan toe ging etc. Welke methode heb je voor gekozen, klem of hechting? En hoe snel was je zoontje genezen na de ingreep? Moet ik nog ergens op letten of rekening mee houden?

Dank alvast :-)
zoontje van me buurvrouw is pas geweest bij een marokkaanse kliniek in veenendaal, dat kind was in de middag thuis, en speelde gewoon zoals altijd. alsof er niks gebeurd was schijnt hele goede kliniek te zijn.

12-02-2014, 08:15



Citaat door oum_dunya26:
Up wil ik ook weten

Heb ook gehoord dat algitaan goed is

Word t vergoed?
het kost maar rond de 240euro, moet dat nou precé vergoed worden
toen je ging trouwen heb je je ziana toch ook niet gedeclareerd bij je verzekering maatschapij

12-02-2014, 08:18

Citaat door Al-Malika:
het kost maar rond de 240euro, moet dat nou precé vergoed worden
toen je ging trouwen heb je je ziana toch ook niet gedeclareerd bij je verzekering maatschapij

Alsof je ziana en een medische ingreep kunt vergelijken. Wat een stomme opmerking. Als het vergoed wordt, is het altijd fijn om te weten. Je gaat toch niet ergens voor betalen als het niet hoeft.

12-02-2014, 08:25

Citaat door Nien:
Alsof je ziana en een medische ingreep kunt vergelijken. Wat een stomme opmerking. Als het vergoed wordt, is het altijd fijn om te weten. Je gaat toch niet ergens voor betalen als het niet hoeft.
ja of je bent gewoon zo gierig als de pest... ja dat kan toch?

nee zjoe3 is niet mijn ding...

12-02-2014, 08:29

Citaat door Al-Malika:
ja of je bent gewoon zo gierig als de pest... ja dat kan toch?

nee zjoe3 is niet mijn ding...

Niets met zjoe3 te maken, dame. Wat jij nu vertoont, is hoogmoedig gedrag en dat is super fout.

Het is ons vanuit de islam verteld niet te strooien met ons vermogen en het niet te verspillen als dat niet nodig is.

Ga jij maar voor elke doktersbezoek of tandartsbehandeling betalen als het niets voor je is.

12-02-2014, 08:34

Citaat door Nien:
Niets met zjoe3 te maken, dame. Wat jij nu vertoont, is hoogmoedig gedrag en dat is super fout.

Het is ons vanuit de islam verteld niet te strooien met ons vermogen en het niet te verspillen als dat niet nodig is.

Ga jij maar voor elke doktersbezoek of tandartsbehandeling betalen als het niets voor je is.
a rot toch op man, irritant wijf!!!

komt ze daar aankakken met het hoogmoed, en je zit fout blabla... hallo kan ik het helpen dat je zoooooooooo super gierig bent als een sous? kowed joh!

ewa saffie verzekering is het laatste wel waar ik aan denk als mijn zoon besneden moet worden. als zou het 100000 kosten ik zou het gewoon gewoon zo bam handje contactje voor 'm betalen. ipv eerst verzekering en dan gaat die verzekering ook nog eens voor mij bepalen waar ik mijn zoon ga besnijden???? ahhaha nee sorry meid, gelukkig is die ziekte van een gierigheid mij niet overkomen!!!

en ga een tandarts bezoek aub niet vergelijken met een taha wat een verplichte soenah is!!!

ze3ma komt ze ineens heel islamitisch doen, heillig en alles. kowed joh wijven zoals jij die gebruiken de islam alleen maar als het hun uitkomt. dus kom niet aankakken met die grappen in de vroege morgen.

12-02-2014, 08:37
SoubhanAllah.

12-02-2014, 08:42

Citaat door Nien:
SoubhanAllah.
iets met het verkeerde been uit bed gestapt.

12-02-2014, 08:44

Citaat door oum_dunya26:
Up wil ik ook weten

Heb ook gehoord dat algitaan goed is

Word t vergoed?



Hangt af van je verzekeraar.

12-02-2014, 08:45



Citaat door Elena_:
iets met de verkeerde been uit bed gestapt.

Het zou maar je mama zijn met zulk vocabulaire.

12-02-2014, 08:47

Citaat door Nien:
Het zou maar je mama zijn met zulk vocabulaire.
Helemaal niet in orde.

12-02-2014, 08:49

Citaat door Nien:
Het zou maar je mama zijn met zulk vocabulaire.
het zou inderdaad maar je mama zijn, eens kijken of je dan nog zo irritant rond huppelt!!!
meid dan had je geweten, van wie je was geweest....

Pagina's : [1] 2