Bekijk volle/desktop versie : goedkope auto nodig??!

20-02-2005, 20:41
Salaam alikom,

Ik maak een mailtje voor me vriendin, ze heeft een opel corsa gekocht toen ze pas haar rijbewijs heeft gehaald,maar haar ouders willen nu een nieuwe voor de vakantie kopen, dus moet ze die van haar weg doen..ze vraagt er 400,-

Mohim info over de auto:

Opel Corsa
Bouwjaar 1989
apk tot dec
rijd heel zuinig 1 op 18
nieuwe accu en dienamo erin.
betaald zelf 45/ 3 maanden belasting

Mohim het is een super makkelijke auto en zeker voor beginners om er ff losjes in te komen....

voor meer vragen pm

22-02-2005, 21:08

zal het voor je vragen meid, pm me maar!

liefs van mij...

22-02-2005, 22:35
schat heb je geen foto van??

23-02-2005, 01:24
nee meid, maar zal het wel voor je proberen...

en als je wilt en je kan natuurlijk kan je het beste zelf kijken. mijn mening het is wel een goed auto... niet dat je denkt misterbien groen ofzo..(hahaha)

Het is een zuinige auto, moet je ook melden geen luxewagen, het is een goedkope wagen die ook belastingen verzekering goedkoop is en voor beginners of iemand die gewoon een goedkoop auto wilt, als hij maar rijd en muziek in zit...

mohim hoor het wel,

groetjes

23-02-2005, 18:06

veel succes met zoeken, het is een leuke auto en alles is nieuw, gaat om de motor schatje..

mohim thallaoui

23-02-2005, 18:20
Nou het heeft niets met de moter te maken.

Ik heb een paar maanden geleden een suzuki van 1994 gekocht voor 500 euro. En nog een zuinge moter dan wat jij nu aanbiedt + een aantrekkelijke wegenbelasting van 25 euro per kwartaal.

De prijs van jou opel corsa van 1989 is niet meer dan 200 euro. Ik heb familie leden die moteurs zijn en dus hier veel ervaring mee hebben.

Ik bied 150 euro. En dit is wel serieus bod.

24-02-2005, 01:08
meid ik vraag het niet voor mezelf, ben niet de gene die verkoopt,
ik maakte sebillah een mailtje voor me vriendin, en dat is wat ik er op moest zetten, en ze heeft via pm al goede aanbod gehad dus binnenkort is deze topic weg...
als ze alles hebben geregeld... mohim zal het haar laten lezen...

thallaou

liefs van mij..

24-02-2005, 01:10
trouwens je kan haar ook zelf pm en want ze is afentoe op farah de mail, probeer maar...

zoniet kan ik altijd dingen doorgeven