Bekijk volle/desktop versie : Allahtif dit is lachen!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

04-04-2002, 13:59
he mensen,

Ging ik net even in mijn lunchpauze de stad om even lekker te shoppen! En ik geloofde letterlijk mijn ogen niet. Er lopen twee meisjes langs me. Ze waren knap eigenlijk helemaal niks op tegen. Ze hadden eigenlijk gewoon stijl, leuke mooi gekleed enzo. Maar dan viel me een ding op waar ik me zo aan ergerde. Onder hun mooie dure hakjes zaten de stickers nog op!!!!
niet te geloven zeg maar als je nieuwe schoenen hebt dan haal je de stickers er toch af? Of ligt het gewoon aan mij? Ben ik de enigste die zich rot ergert aan die prijsstickers? Laat het me even weten mensen!

Kus Kickgirl

04-04-2002, 14:09

Hahaha... Nee, ik erger me daar niet aan... Ik moet er wel om lachen nu jij dat zo schrijft...

04-04-2002, 14:19
Nee wacht maar af als jij een jongen heel wijs ziet lopen met zijn nieuwe outfit en mooie prada of HB'tjes of RB'tjes en hij vergeet de prijskaartjes te verwijderen! Gewoon om te lachen!!!

Kickgirl

04-04-2002, 14:33
okee jongen jongentje toch,

Je hebt me weten te overhalen. Vooral het laaste gedeelte of een meisje een push-up bh draagt of juist helemaal niet!!
Groot gelijk hoor, want anders gaan we nog rare dingen over je denken als je de hele tijd naar een jongen kijkt!!

Kissies Kickgirl

04-04-2002, 15:31

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenhart
Dit is nou typisch vrouwenhumor...Een gewone man zou nooit om zo iets lachen.
Hmmzz... Je mengt je wel in het gesprek he Leeuwenhart
Jij ziet hier dus ook de humor van in...
En dan string en push-up akties ter sprake brengen? Hahaha... Moet er nu nog harder om lachen... Haha...

Alles wijkt weer af van het eigenlijk verhaal...

Liefs,
Zonnetje

04-04-2002, 15:37
he Zonnetje,

Je hebt helemaal gelijk, maar nu reageert hij alleen niet meer. Zou hij hem geknepen zijn? Misschien zag hij ergens een hele leuke meid lopen of moeten we maar zeggen dat het toch een jongen was, Leeuwenhart????

kus Kickgirl

04-04-2002, 15:50
Leeeeeeuwenhart... Waar zit jeeeee???

04-04-2002, 17:35
Hoi Hoi
nou ik erger me er niet aan, let er niet eens op
maar als ik het toch zou zien......wel lachen ja
maar jaa als het mij maar niet overkomt..........
Ciao Ciao

04-04-2002, 19:25
oeps, dit komt echt hard aan.
jullie zouden jullie moeten schamen.
wat een ophef over schoenen.

de echte Harde.

04-04-2002, 19:47
Lekker boeiend topic weer....over stickers onder schoenen, hoe verzin je het??

04-04-2002, 21:25
wat ik me Afvraag is

WHo the FxCK je die onderkant van die schoenen ziet???

Dat vind ik ECHT knap Van je dat je op de Zolen let heb ik namelijk nog nooit gehoord

Thala

04-04-2002, 21:28
er zullen een hoop Yasminabezoekers morgen struikelen als ze op de zolen van anderen gaan letten. Wow wat een jerry Springer topic!!

04-04-2002, 21:42

ha ha ha

ha ha ha

ha ha ha

ps: alles is in orde met me.
xx

04-04-2002, 22:44
Dit is gewoon belachelijk.Ik heb er geen woorden voor.Waar ze op letten sticker onder de schoen.Iwa die meisje heeft toevallig de sticker vergeten af te doen.Is de wereld nu vergaan omdat ze het is vergeten af te doen???Is dat zo lachwekkend zoeits?? zoeits heb ik nog nooit gehoord.
Kijkt eerst naar je zelf voordat je andere mensen uitlacht of beoordeeld.

Beslama

04-04-2002, 22:54
mensen, laten we het hier proper houden oké
mercikes

xxx

Pagina's : [1] 2 3