Bekijk volle/desktop versie : Ma shaa Allaah



Pagina's : [1] 2 3 4

09-02-2014, 22:29
Kreeg net bericht dat ik mijn paspoortnummer moest geven aan de imam. Dus ik belde hem op. Ja, je mag mee naar 3oemrah, geef je paspoortnummer we gaan 25 april tot 5 mei.

"Sorry, ik kan niet, ik heb al met een vriend geboekt naar Istanbul."

Qaddara Allaahoe wa maa shaa fa3ala.

09-02-2014, 22:36


mag ik mee denk je seriesze vraag zegaan toch ook met vrouwen?

09-02-2014, 22:45

Citaat door minniemousse:
mag ik mee denk je seriesze vraag zegaan toch ook met vrouwen?


De imam neemt niet op. Naar wat ik heb begrepen is er een organisatie in KSA die voor 15 mensen ofzo 3oemrah had gefixt. Moge Allah hen rijkelijk belonen. De studenten van de imam mochten gaan en ze dachten ook aan mij, omdat ik af en toe voor spek en bonen mee kom doen in de les. Wel lief van ze.

Ik vroeg een student of vrouwen ook mee mochten en hij antwoordde: "Dat weet ik niet. Wie weet? Maar dat horen we nog wel."

Heb je een mahram die mee kan?

09-02-2014, 22:49

Citaat door Mouwaysie:
De imam neemt niet op. Naar wat ik heb begrepen is er een organisatie in KSA die voor 15 mensen ofzo 3oemrah had gefixt. Moge Allah hen rijkelijk belonen. De studenten van de imam mochten gaan en ze dachten ook aan mij, omdat ik af en toe voor spek en bonen mee kom doen in de les. Wel lief van ze.

Ik vroeg een student of vrouwen ook mee mochten en hij antwoordde: "Dat weet ik niet. Wie weet? Maar dat horen we nog wel."

Heb je een mahram die mee kan?
uhm.. nee niet, dus maar had begrepen dat je in groep ook mocht gaan allahoe a3lem. wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag gaan als sabaab voor mijn genezing..

09-02-2014, 22:51


Mouways... is die trip naar Istanbul all in? Zo ja, paas mij dat al geboekte tripje kun jij lekker op 3umrah.

Graag gedaan (Innama'l mu'minoena ikhwah)

09-02-2014, 22:51
ik heb voooraaaaaaaang

09-02-2014, 22:52

Citaat door minniemousse:
uhm.. nee niet, dus maar had begrepen dat je in groep ook mocht gaan allahoe a3lem. wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag gaan als sabaab voor mijn genezing..


Denk niet dat vrouwen meegaan eerlijk gezegd.

09-02-2014, 22:52

Citaat door Mouwaysie:
Denk niet dat vrouwen meegaan eerlijk gezegd.
ooh oke dankje voor alle moeite..

09-02-2014, 22:52
Wauw maa sha Allaah, ik zou Turkije gewoon skippenn en lekker naar umrah gaan

09-02-2014, 22:55

Citaat door Majhula:
Mouways... is die trip naar Istanbul all in? Zo ja, paas mij dat al geboekte tripje kun jij lekker op 3umrah.

Graag gedaan (Innama'l mu'minoena ikhwah)
Niet all in, wel 4-sterren hotel en vlucht, maar heb met een vriend geboekt. Ik werd Nederland zat en wilde op vakantie (eigenlijk al eerder). Hij zei kom we gaan istanbul. Ik zei oke. Toen hebben we gezocht en hebben we gereserveerd. Dus ik ga met hem. Ik betwijfel of het annuleerbaar is. Ik kan het niet maken om niet met hem te gaan.

09-02-2014, 22:58

Citaat door havva.:
Istanbul is prachtig. Doe vooral je huiswerk voor je daarheen gaat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk


Ik ga met Turkse vriend die daar nog afgelopen december is geweest. Wij gaan lijstje maken met waar we naartoe gaan, qua eten, bezichtigingen, hammam van Ottomaanse rijk enz.

09-02-2014, 22:59

Citaat door Mouwaysie:
Niet all in, wel 4-sterren hotel en vlucht, maar heb met een vriend geboekt. Ik werd Nederland zat en wilde op vakantie (eigenlijk al eerder). Hij zei kom we gaan istanbul. Ik zei oke. Toen hebben we gezocht en hebben we gereserveerd. Dus ik ga met hem. Ik betwijfel of het annuleerbaar is. Ik kan het niet maken om niet met hem te gaan.
Ja ik snap het helemaal..

Maak je geen zorgen bro, ik zorg wel voor mijn eigen eten (van dat vakantiegeld dat je klaar had liggen). Die vriend van je dump ik wel voor je, ga jij maar rustig op 3umrah, alles komt goed.

09-02-2014, 23:07


Broeder was je zaterdag avond zwemmen in amsterdam met een groepje broeders?

09-02-2014, 23:09

Citaat door abuharitha:
Broeder was je zaterdag avond zwemmen in amsterdam met een groepje broeders?


Niet in Amsterdam, maar in Veldhoven (in de buurt van Eindhoven). Ik heb meteen getest of mijn tablet onderwater foto's kon maken. Niet zo slim achteraf gezien, want blijkbaar kunnen tablets niet tegen water.

09-02-2014, 23:10

Citaat door havva.:
Laatste tip: in die periode schijnt het wat drukker te zijn. Koop een museum kaart die je toegang geeft tot een groot aantal musea. Hoef je ook niet in lange rijen te staan en is goedkoper dan losse kaarten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk


Je moet meer tips geven, want ik ben er maar een paar dagen.

Pagina's : [1] 2 3 4