Bekijk volle/desktop versie : Ik leef met een jinn en wil er vanaf komen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

09-02-2014, 01:48
Assalamoe Alaikoum,

Ik leef met een jinn in mij met als doel niet te kunnen trouwen en ik wil ervan af. Ik heb veel roqya sessies gehouden en die jinn vlucht uit het lichaam en komt na korte termijn weer terug, hierdoor kan die jinn niet gedood worden.



Wie heeft zoiets meegemaakt en hoe ben je ervan af gekomen. PM mag.


P.S ik krijg van een aantal leden tips gepm'd maar subhanaAllah het zijn tips van tovenaars. Dus wees hierbij op je hoede om niet elke tip naar aanleiding van bezetenheid op te volgen!!!

09-02-2014, 20:51


SubhanaAllah veel mensen hebben waarschijnlijk het niet eens door dat ze bezeten zijn...

09-02-2014, 20:57
Alaykoemoe salaam, smeer jezelf in met olijfolie en veel dhikr en nachtgebeden. Moge Allah je genezen.

09-02-2014, 22:14
Degene bij wie je gaat hoe wilt hij die djin doden?

Ik ben er zelf ook mee bezig, ze weten wat hun te wachten staat en kunnen
er niet meer tegen daarom willen ze weglopen..

09-02-2014, 22:19


kom je gebed na, lees veel koran en slaap altijd met wudu en reciteer zelf veel koran voor het slapen, zoals de broeder zei je insmeren met olijfolie, maar deze eerst op roqia reciteren..
mag allah je bijstaan tijdens deze moeilijk periode en je genezing schenken..
sommige mensen weten niet dat je meer moet doen dan alleen roqia, je moet je houden aan de islamitische zaken, zoals geen muziek horen enz.. zo kan roqia doeltreffend werken en wanneer de djinn merkt dat je een zuivere imaan hebt, kan hij niet bij je komen..

09-02-2014, 22:19
Door Koranverzen te blijven recoteren tot de jinn helemaal kapot gaat... Maar probleem is dat de jinn eruit gaat en vlucht voordat ie sterft en later terug komt als ie weer op krachten is.

09-02-2014, 22:21
Adhkar sabah en avond, gebeden op tijd en Koran reciteren en olijfolie insmeren dat doe ik al een tijdje... Muziek luister ik niet.

09-02-2014, 22:22
Amin op jullie dua's barakaAllahufikoem

09-02-2014, 22:24
ne vraagje, de djinn is ie bij je gekomen door sihr?

09-02-2014, 22:29
Ja, dat zegt ie... In Marokko.

09-02-2014, 22:32
Wanneer de djinn uit jouw lichaam is, omdat hij brand en niet meer aankon en bijna dood ging. Zou dit in principe een waarschuwing voor hem moeten zijn. Maar misschien word hij onderdrukt door de 3afriet en gedwongen.

Wanneer het uit jouw lichaam is zorg ervoor dat je altijd whudu hebt, laat surah baqarah afspelen elke dag. Koop zo'n adhan klok. Reciteer ayat el kursi voor het slapen gaan en muawidhatayn.
Ook olijfolie insmeren 'alla kullie 7all volg de voorschriften hoe jij jezelf er tegen kan beschermen.

09-02-2014, 22:33
Maak zweetbandjes nat met roqya water en zet het aan je polsen en aan je enkels. Zo kan de Jinn er niet uit en als ie er niet in zit, dan kan hij er niet in. Roqya doen, jezelf wassen met roqya water, vergeet adkhaar niet. In sha Allaah zal ie wegblijven, want een jinn laat een bepaalde geur achter in je lichaam, zodat hij het terug kan vinden.

09-02-2014, 22:35



Citaat door Herinnering:
Assalamoe Alaikoum,

Ik leef met een jinn in mij met als doel niet te kunnen trouwen en ik wil ervan af. Ik heb veel roqya sessies gehouden en die jinn vlucht uit het lichaam en komt na korte termijn weer terug, hierdoor kan die jinn niet gedood worden.



Wie heeft zoiets meegemaakt en hoe ben je ervan af gekomen. PM mag.
Salaam a3likoum broeder fe deen ik heb daar ook jarenlang last van dat is een djin asheeq/verliefde djinn ik weet niet of dat bij jou ook het geval is het is werkelijk vermoeiend het vreet een mens helemaal op dit is het meest moelijke djin om te doden omdat hij tijdens de roqya weg vlucht en daarna of een tijdje daarna weer zijn slachtoffer ziek kan maken maar met de hulp van Allah soubhanou zal het inshallah weg gaan we moetten gewoon sbar hebben en op een dag zal onze sbar beloont worden inshallah Moge Allah soubhanou je genezen .

09-02-2014, 22:37
- Bezetenheid vanuit de buitenkant(Mass Al-Garizi) en deze is in 2 te

verdelen:

a: Constante Bezetenheid vanuit de buitenkant, en bij deze soort zit er dus

geen Djinn in het lichaam, maar buiten het lichaam en deze Djinn is dus

constant bezig met de patient.

Het zijn vaak gevallen van Sihr die met de wil van ALLAH niet het

lichaam binnenkunnen en die dan via de buitenkant werken of een Djinn

die wraak wil nemen op een mens vanwege iets wat de mens bij de Djinn

heeft gedaan.

Het is in sommige gevallen ook mogelijk dat het een ‘Aseeq betreft die

verliefd is op deze persoon, maar niet de mogelijkheid heeft om het

lichaam te betreden.

Het probleem bij deze soort Bezetenheid, is dat net als bij de Tajier de

Djinn vlucht als er Roqyah wordt gedaan, de patient zal dus bij

behandelingen zich goed voelen en helemaal geen tekens van Bezetenheid

vertonen, maar buiten de behandelingen is er veel last van waswaas,

slechte dromen, en men kan ook dieren of schimmen zien die hem

achtervolgen.

b: Tijdelijke Bezetenheid vanuit de buitenkant, het is bij deze soort dat er

ook een Djinn aan de buitenkant zit, maar deze Djinn zit er niet altijd. Het

kan dus voorkomen dat een persoon zich dagen goed voelt en geen

klachten heeft en dan opeens weer wel, de symptomen zijn verder net als

de variant hierboven.

- Bezetenheid van de buitenkant die ziektes veroorzaken, en deze is in de

volgende vormen:

a: Bezetenheid van de buitenkant die ziektes veroorzaken zonder medische

tekenen daarvoor of oorzaken. En dit is een zeer moeilijk geval om te

ontdekken, omdat de patient een aandoening krijgt en vervolgens naar de

dokter gaat en zich volledig laat onderzoeken, en toch wordt er niks

gevonden. En wanneer er Roqyah wordt gedaan, zal er ook geen reactie

komen, omdat de Djinn het via de buitenkant veroorzaakt.

b: Bezetenheid van de buitenkant die ziektes waaraan de persoon reeds lijdt

verergeren, de Djinn zorgt ervoor dat een ziekte die deze persoon reeds

heeft erger wordt. .

09-02-2014, 22:40
http://roeqya.trotsopislam.nl/index.php/behandelingsmethoden/20-05-de-behandeling-door-middel-van-olieen

http://roeqya.trotsopislam.nl/index.php/behandelingsmethoden/18-03-de-behandeling-door-verschillende-wateren

http://roeqya.trotsopislam.nl/index.php/behandelingsmethoden/23-08-de-behandeling-door-het-nachtgebed

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10