Bekijk volle/desktop versie : Het lukt mij maar niet met afvallen...



08-02-2014, 23:45
Ik drink geen zoetigheid ( water of gewoon fruitsapje of lipton ice thee), ik eet niet onnodig, ik let goed op wat ik eet maar afvallen lukt maar niet soms snak ik naar eten en zoetigheid en als ik het neem dan haat ik mezelf enorm.. ik voel me gelijk slecht

Ehuhh ik heb geen geduld ... ik was best wel slank maar nu een moddervette moeder..

09-02-2014, 00:03


je moet denk ik ook een beetje sporten

09-02-2014, 00:08
Hoelang ben je bezig met afvallen?

09-02-2014, 01:08
Ik wil een kg per week afvallen en dat een flink aantal weken en ik heb een plan om minder tot geen veel brood te eten. In de av minder pasta, rijst en aardappelen. Veel water en dettox thee...Minder sap (een glas of 2 per dag). veel meer water.
Ik hoop dat het mij lukt als het niet lukt moet ik iets anders bedenken.
Ook ga ik met de baby een uur lopen per dag met de kinderwagen, dit ga ik doen als ik wat beter voel.

09-02-2014, 01:10


Ook meer fruit eten en muesli repen ipv brood. Ik moet echt veel kwijt en ik kan niet wachten om af te vallen insch allah.

09-02-2014, 11:03
Hier nog eentje. Zwangerschaps kilo's moeten er nu echt af. Ben t zat wollah. Maar ik heb zo een honger laatste tijd. Echt Aanvallen. Wil slank de zomer in dus ga morgen weer een nieuwe start maken en proberen om de dag een uur te sporten