Bekijk volle/desktop versie : Weet Iemand Waar De Palastijnse Vlag Te Koop Is?

Pagina's : [1] 2 3

04-04-2002, 11:14
SALAAM MENSEN

MET PIJN IN MIJN HART KIJK IK NAAR DE BEELDEN OVER DE PALASTIJNEN.

IK VIND DAT IEDEREEN MOET GAAN DEMONSTEREN (BIJVOORBEELD ZATERDAG 13 APRIL IN AMSTERDAM). EN IK GA ZEKER. DAAROM IS MIJN VRAAG, WAAR KUN JE PALASTIJNSE VLAGGEN HALEN? EN WEET IEMAND OOK WAAR JE POSTERS VAN ARAFAT KUNT KRIJGEN WANT IK VIND HEM ECHT EEN TOP LEIDER.

IK HOOP DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN EN ALSTUBLIEFT BID VOOR DE PALASTIJNEN VOOR HUN EIGEN STAAT PALASTINA.

BASLAMMA

P.S ALS JE NAAR DE VOLGENDE SITES http://www.palestinepics.jeeran.com en of http://www.realfaces.net GAAT, DAN KUN JE ZELF ZIEN WAT DE PALESTIJNEN MOETEN DOORSTAAN. EN DE PALESTIJNEN VIND IK DE BESTE VOLK DIE BESTAAT. MET TRANEN HEB IK DIE PLAATJES GEKEKEN.

04-04-2002, 11:16

Ik ben ook op zoek naar een palestijnse vlag voor volgende week zaterdag..

04-04-2002, 11:17
Ja ik wil er ook 1 voor mijn broertje!!

04-04-2002, 11:21
salaam

weet je het ook niet? jammer. er zullen toch wel in nederland Palastijnse vlaggen te koop zijn. nou ik hoop van wel. en als ik iets weet laat ik je het wel weten.

beslamma

04-04-2002, 15:22

al fourqaan moskee otterstraat 19 eindhoven als julie komen krijgen jullie het gratis van mij

04-04-2002, 15:29
Helemaal in Eindhoven...ken je geen adres in amsterdam??

04-04-2002, 15:37
In Amsterdam bij het centraal station heb je een hotel dat het "Victoria hotel" genoemd wordt. Daarnaast heb je een souvenierwinkeltje waar alle vlaggen, uit alle landen te koop zijn. Je hebt naast vlaggen ook allerlei posters, stickers, t-shirts en lapjes voor op kleding te koop.

Misschien dat jullie daar eens kunnen kijken... You never know.

Liefs,
Zonnetje

04-04-2002, 15:40
Oh ja.....ik ga maar in het weekend kijken, ik wil een hele grootttttee vlag...

Tnxx, Sunshine...

04-04-2002, 18:11
Aselaamoehalaikoem

Hey broeders en zusters ik ben ook al een tijdje op zoek naar een palestijnse vlag ....maar ik kan er geen vinden
uhh ..
Eneh .. wel komen op die demonstraties ..het geeft onze palestijnen moed!
En vergeet niet doe3a's te doen voor hun
Want mijn hart zal pas rusten als er Vrede is
Moge Allah ze steunen in deze moeilijke tijd
ameen

Wa selaam

04-04-2002, 18:32
Als er maar geen rellen komen, want dat vind ik zo asociaal, dat verpest meteen alles.......... en dan wordt er de miljoenste negatieve beeld van ons gecreeerd bij hollanders enzo.

Dus jongens hou het serieus en blijf sportief, laat ze zien dat we het ook zonder geweld kunnen

Succes!!!

04-04-2002, 18:39
Ik begrijp dat ze kwaad zijn , ik ook, ik ben woedend, maar met geweld los je niks op, kijk maar naar het conflict in het midden Oosten.

dus probeer gewoon met woorden en krachtige motto's op spandoeken en dergelijke duidelijk te maken wat er bereikt moeten worden.

ma3a salama!!

04-04-2002, 21:32
Zonetje sorry dat ik het zg maar dat is onmogelijk want volgens internatuinale regels bestaat er geen palestijnse staat dus ook geen vlag van een officieele staat

04-04-2002, 23:13

fouad hahhahaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahaha,miskien je weet duidelijk niet wie ik ben ik laat je zo in je ontwetenheid domme berberse boer

04-04-2002, 23:18
Abdenour,
hou die uitlatingen over Berbers voor jezelf, oké.

Als je die persoon niet kent dan kan je onmogelijk weten of die een domme Berber is.

Ik groet je.

04-04-2002, 23:24
hahah ik ben eigenlijk ook berber maar ze blijven een domme volk

Pagina's : [1] 2 3