Bekijk volle/desktop versie : Wie weet mij iets te vertellen over Armeniërs?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

07-02-2014, 00:52
Hoe zijn ze? Geloof, cultuur, normen en waarden, positie van de vrouw...
Zijn er veel Armeniërs in nl en zijn ze ook verwesterd zoals Marokkanen of niet?

07-02-2014, 00:56



Citaat door Toevallig_:
Hoe zijn ze? Geloof, cultuur, normen en waarden, positie van de vrouw...
Zijn er veel in nl en zijn ze ook verwesterd zoals Marokkanen of niet?
Zij zijn een van de oudste christelijke volkeren op aarde. Cultuur ongeveer als het midden oosten met een christelijke grondslag.

07-02-2014, 01:20
Armeniers heb je voornamelijk in het oosten wonen, en dan specifiek in Almelo.

Cultuur is afhankelijk met welk soort je te maken hebt. Je hebt Armeniers uit Rusland, Armenie, Iran, Turkije, etc.

09-02-2014, 12:12

Citaat door Samiaforever:
Zij zijn een van de oudste christelijke volkeren op aarde. Cultuur ongeveer als het midden oosten met een christelijke grondslag.
Christelijk? Heb laatst vernomen dat maagdelijkheid heel hoog gewaardeerd wordt binnen hun Cultuur en ik dacht dus dat ze moslim zijn.

09-02-2014, 12:13



Citaat door ThisChick:
Armeniers heb je voornamelijk in het oosten wonen, en dan specifiek in Almelo.

Cultuur is afhankelijk met welk soort je te maken hebt. Je hebt Armeniers uit Rusland, Armenie, Iran, Turkije, etc.
Uit Armenië...

09-02-2014, 12:16
http://nl.wikipedia.org/wiki/Armenië

09-02-2014, 12:17

Citaat door Toevallig_:
Christelijk? Heb laatst vernomen dat maagdelijkheid heel hoog gewaardeerd wordt binnen hun Cultuur en ik dacht dus dat ze moslim zijn.
In het christendom is dit ook een vereiste.

09-02-2014, 12:19
Nee ze zijn christenlijk. Wij in Syrië hebben ook heel veel armeniers wonen. Hun cultuur is het zelfde als die van ons. Dus het eten, hoe zij hun vrouwen behandelen, dans(bijna het zelfde). Ze wonen inderdaad allemaal in het oosten haha, denk aan enschede, almelo, hengelo..

09-02-2014, 12:20
Religie
Armenië is het eerste land ter wereld dat het christendom aannam als staatsreligie, dit gebeurde in 301.
94,7% van de inwoners van Armenië behoren tot de Armeens-apostolische Kerk. Daarnaast zijn 4% aanhanger van andere christelijke kerken, onder meer de Russisch-orthodoxe Kerk, de Armeens-katholieke Kerk en protestantse Kerken. De Jezidi's maken 1,3% van de bevolking uit. [11]

bron:wikipedia

09-02-2014, 12:20

Citaat door Toevallig_:
Hoe zijn ze? Geloof, cultuur, normen en waarden, positie van de vrouw...
Zijn er veel Armeniërs in nl en zijn ze ook verwesterd zoals Marokkanen of niet?
Heb een Armeense vriendin. Ze is niet streng praktiserend christelijk, maar het is wel een onderdeel van haar identiteit. Een armeen zal niet net als een Nederlander makkelijk bekeren naar de islam. Meestal hele mooie vrouwen met een goed gevoel voor stijl.

09-02-2014, 12:22
christelijke Turken gewoon

09-02-2014, 12:23

Citaat door Kysha:
Heb een Armeense vriendin. Ze is niet streng praktiserend christelijk, maar het is wel een onderdeel van haar identiteit. Een armeen zal niet net als een Nederlander makkelijk bekeren naar de islam. Meestal hele mooie vrouwen met een goed gevoel voor stijl.
Zeker weten!!!! Ik denk dat Armeens vrouwen wel tot 1 van de mooiste vrouwen behoren..

09-02-2014, 12:24



Citaat door miss_arabiertje:
Zeker weten!!!! Ik denk dat Armeens vrouwen wel tot 1 van de mooiste vrouwen behoren..
Ze zijn niet allemaal knap hoor. Dan vind ik Oost-Europese en Syrische vrouwen knapper.

09-02-2014, 12:24

Citaat door Bestcatch:
christelijke Turken gewoon
Armenen haten Turken vanwege de genocide die de Turken op Armenen hebben gepleegd

09-02-2014, 12:26

Citaat door Bestcatch:
Ze zijn niet allemaal knap hoor. Dan vind ik Oost-Europese en Syrische vrouwen knapper.
Oost Europese vrouwen vind ik lelijk. Hebben echt een goedkope hoeren uitstraling.
Daarnaast dweept de hele wereld met Kim Kardashian. Zij is Armeens.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11