Bekijk volle/desktop versie : Dood van je ouders



Pagina's : [1] 2 3

06-02-2014, 11:09
[ Ik kom er subhana'allah maar niet oveheen, het voelt alsof het vandaag nog is gebeurd. Elke dag val huilend in slaap en denkend aan de momenten dat ik te horen kreeg dat mijn moeder is overleden en 2.5 maand later mijn vader

Iemand die tips voor me heeft,.. iemand die surah's kent om me verdriet af te nemen..?]

06-02-2014, 11:15


Ik weet hoe het is meid. Mijn moeder ben ik ook verloren en ik kom er maar ook niet overheen.

06-02-2014, 11:16

Citaat door Marokaansemeidj:
Ik voel je meid ik heb mijn moeder nog wel Alhamdoellilah ik ben half jaar geleden mijn vader verloren! :'(


Citaat door Toetttjee:
Ik weet hoe het is meid. Mijn moeder ben ik ook verloren en ik kom er maar ook niet overheen.
Het doet gewoon onbeschrijfelijk veel pijn, Helemaal beide ouders niet meer hebben

06-02-2014, 11:18

Citaat door Apartmeisje.:
Het doet gewoon onbeschrijfelijk veel pijn, Helemaal beide ouders niet meer hebben
Ja zo is het geschreven lieverd. Ik heb hamdoelilah nog een hele lieve vader die er voor ons is.

Hoe zijn je ouders overleden schat?

06-02-2014, 11:21



Citaat door Toetttjee:
Ja zo is het geschreven lieverd. Ik heb hamdoelilah nog een hele lieve vader die er voor ons is.

Hoe zijn je ouders overleden schat?
Mijn moeder is in April overleden aan kanker en mijn vader in juli door een auto ongeluk.

06-02-2014, 11:26
inna lilahi wa ina ilayhi raji3oun! Allah ie rahmoe, moge allah ze een mooie plekje geven in Jennat el Firdous in sha allah!
Wat heftig meid, het is ook iets heel moeilijk en iedereen verwerkt het op een andere manier. En dat proces verschilt per persoon, geef jezelf die tijd praat er met mensen over die dicht bij je staan op dit moment. Je staat er niet alleen voor..

zeg veel dua's voor jezelf!! kijk eens hierop http://www.duakracht.nl/persoonlijk/smeekbede-tegen-verdriet#more-72

Moge allah je verdriet verzachten en je sbar geven in sha allah!

06-02-2014, 11:27
Jeejtje wat erg. Allahr7amhoem. In sha Allah zullen ze in rust leven en elgayr.
Als je een luisterend oortje nodig hebt, hoor ik het wel
Ik wens je heel veel geduld lieve meid.

Vergeten doe je niet.. maar de pijn verminderd gelukkig wel.

06-02-2014, 11:28

Citaat door Apartmeisje.:
Mijn moeder is in April overleden aan kanker en mijn vader in juli door een auto ongeluk.
Oh wat vervelend. Sbar en je geduld zal worden beloond Insha Allah.

Moge Allah swt je ouders vergeven
Moge Allah swt je ouders de hoogste rang van het paradijs geven
Moge Allah swt hen kinderen veel sbar geven

Ameen ameen.

Toen ik een belletje kreeg dat het niet goed ging met mijn moeder, wist ik het al.. Ik had al een paar dagen het gevoel dat ze ons zal verlaten Aangekomen thuis zag ik iedereen huilen en mij medelijdend aankijken. Dat gevoel dat zal ik noooooooooooit meer vergeten nooit meer. Ik knielde neer en vroeg Allah swt mij sbar te geven. Ik liep naar de kamer en zag haar mooie gezicht ik kuste haar en het leek wel alsof ze sliep maar nee Jemma was al weg. Ongeloof, pijn, niet beseffend dat het voorbij is. Ik kon mijn tranen niet bedwingen ik zal mijn moeder Allahirahma nooit vergeten nooit. Ik zal altijd van haar blijven houden, ik heb haar nooit teleurgesteld en dat zal ik ook nooit doen.

Het heeft me sterker gemaakt en wijzer.

Allahirahmoem

06-02-2014, 11:30
Bidden en de koran gaf mij de kracht! Elke keer als ik het niet meer aankon ging ik bidden en kreeg hamdoelilah sbar.

Ik kon eerst ook niet naar haar foto's kijken en haar kleding maar nou doe ik het juist graag.

06-02-2014, 11:30
Probeer het van je af te schrijven. Quraan te lezen over overledenen die een mooi plekje krijgen bij Allaah. Het is verdriet afnemend om te weten dat je ouders (in sha Allaah) goed zitten, beter dan hier in dit wereldse leven.

Moge Allaah je veel sbar schenken, en vertrouw op Allaah. Hij heeft het zo gewild.

06-02-2014, 11:47

Citaat door Apartmeisje.:
Mijn moeder is in April overleden aan kanker en mijn vader in juli door een auto ongeluk.

Inna lilahi wa ina ilayhi raji3oun! Allah ie rhamhom

06-02-2014, 12:03
Allah ir7emhoum.
Ik wens je veel sabr meid. Moge allah ze een mooie plek geven in Al-Jannah.

06-02-2014, 12:14



Citaat door Toetttjee:
Oh wat vervelend. Sbar en je geduld zal worden beloond Insha Allah.

Moge Allah swt je ouders vergeven
Moge Allah swt je ouders de hoogste rang van het paradijs geven
Moge Allah swt hen kinderen veel sbar geven

Ameen ameen.

Toen ik een belletje kreeg dat het niet goed ging met mijn moeder, wist ik het al.. Ik had al een paar dagen het gevoel dat ze ons zal verlaten Aangekomen thuis zag ik iedereen huilen en mij medelijdend aankijken. Dat gevoel dat zal ik noooooooooooit meer vergeten nooit meer. Ik knielde neer en vroeg Allah swt mij sbar te geven. Ik liep naar de kamer en zag haar mooie gezicht ik kuste haar en het leek wel alsof ze sliep maar nee Jemma was al weg. Ongeloof, pijn, niet beseffend dat het voorbij is. Ik kon mijn tranen niet bedwingen ik zal mijn moeder Allahirahma nooit vergeten nooit. Ik zal altijd van haar blijven houden, ik heb haar nooit teleurgesteld en dat zal ik ook nooit doen.

Het heeft me sterker gemaakt en wijzer.

Allahirahmoem
Allahie rahma Moge allah haar een mooie plek in jennah geven in sha allah!

Je woorden hebben mij geraakt. Je komt ook erg sterk over..

06-02-2014, 12:47

Citaat door Marokkaans_roos:
Allahie rahma Moge allah haar een mooie plek in jennah geven in sha allah!

Je woorden hebben mij geraakt. Je komt ook erg sterk over..
Ameen Insha'Allah schat".

Ja op een of andere manier maakt het je harder, je verliest de belangrijkste persoon in je leven!!! Dat is heeeeel heeel moeilijk te verwerken, maar hamdoelilah Allah swt geeft sbar.

ik heb 21 jaar lang mogen genieten van haar liefdadigheid haar berzorgdheid, haar grappige acties en daar ben ik Allah swt zeer dankbaar voor.

06-02-2014, 12:56
Moge Allah swt je ouders een mooie plek in het paradijs schenken! En ik vraag Allaah swt om je verdriet te verzachten en de leegt te vullen met licht en liefde.

Pagina's : [1] 2 3