Bekijk volle/desktop versie : als een jongen echt van je houd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

20-02-2005, 13:00
dan gaat hij toch alles doen voor die liefde? en je nooit laten gaan? Of heb ik het mis?

20-02-2005, 13:05


Klopt als een bus

20-02-2005, 13:11

Citaat door z_chiloha:
dan gaat hij toch alles doen voor die liefde? en je nooit laten gaan? Of heb ik het mis?
Tuurlijk doet ie alles voor je tot het moment komt dat ze je laat stikken

20-02-2005, 13:13

Citaat door JbiloXL:
Tuurlijk doet ie alles voor je tot het moment komt dat ze je laat stikken
wollah zou die jongen nooit laten stikken, doe normaal

20-02-2005, 13:14



Citaat door tgharabout:
Klopt als een bus
zie je wel

20-02-2005, 13:18
Ja meid hij zou dan alles voor je doen en de praatjes van andere nooit geloven en eerlijk met je omgaan..en zo kan ik nog een uur verder gaan.Alleen vind je jammer genoeg niet meer veel van zulke jongens

20-02-2005, 13:21

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
Ja meid hij zou dan alles voor je doen en de praatjes van andere nooit geloven en eerlijk met je omgaan..en zo kan ik nog een uur verder gaan.Alleen vind je jammer genoeg niet meer veel van zulke jongens
wollahila jammer dat jongens het niet meer bij 1 meisje kunnen houden(de meeste toch). Of houden ze 1 voor serieus en andere om hun behoefte te bevredigen, wollah zielig echt waar

20-02-2005, 13:23

Citaat door z_chiloha:
wollahila jammer dat jongens het niet meer bij 1 meisje kunnen houden(de meeste toch). Of houden ze 1 voor serieus en andere om hun behoefte te bevredigen, wollah zielig echt waar
Met jongens kun je het nooit weten

20-02-2005, 13:26

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
Met jongens kun je het nooit weten
Ja idd. Daarmee begin er gewoon niet aan wollah. Wat moet je met zoveel pijn in je hart? Jij wil het beste voorm terwijl hij je maar playt? ma3endie man deer b love.
REal love is de wereld uit geloof me maar

20-02-2005, 13:27
weetje wat ik me altijd afvraag.... als een jongen ECHT ECHT ECHT van je houdt... en ook zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer serieus met je is... en niet alleen in woorden maar zeer zeker ook in zijn daden... waar haalt hij z'n behoeftes vandaan... of kan het goed uithouden met alléén zoenen... op elkaar mond dan. ( ff voor de duidelijkheid!)... gaat ie zich zelf " vermaken "... of neemt ie on the side een meisje dat totaal niks voor hem betekend maar puur voor de bevrediging..... nou jongens eerlijk antwoorden!

20-02-2005, 13:31
hey met jongens kun je het nooit weten hoor voordat je het weet zit ie met een ander te bekken daarom is vriendje hebben geen goed idee toch jongens bedriegen meer dan meisjus en ik laat echt niet met me sollen

20-02-2005, 13:32

Citaat door Tiew:
weetje wat ik me altijd afvraag.... als een jongen ECHT ECHT ECHT van je houdt... en ook zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer serieus met je is... en niet alleen in woorden maar zeer zeker ook in zijn daden... waar haalt hij z'n behoeftes vandaan... of kan het goed uithouden met alléén zoenen... op elkaar mond dan. ( ff voor de duidelijkheid!)... gaat ie zich zelf " vermaken "... of neemt ie on the side een meisje dat totaal niks voor hem betekend maar puur voor de bevrediging..... nou jongens eerlijk antwoorden!
hij moet zichzelf bevredegen, kan me niet bommen. geen ander meisje

20-02-2005, 13:38



Citaat door z_chiloha:
hij moet zichzelf bevredegen, kan me niet bommen. geen ander meisje
duh!


maar of het echt zo gebeurd...

daarom jongens laat eens weten....

20-02-2005, 13:40
drm neem ik geen boyfriends alleen maar hoofdpijn en tijdverspilling.

20-02-2005, 13:44

Citaat door chebba_laila:
drm neem ik geen boyfriends alleen maar hoofdpijn en tijdverspilling.
wollah dat doe je goed begin er niet aan neem deze raad van mij. je bezorgt jezelf alleen machakeel(problemen) om willle van de playe

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16