Bekijk volle/desktop versie : waar was Ibrahim Afellay op zijn best (foto's)



Pagina's : [1] 2 3

03-02-2014, 16:10









of hier




03-02-2014, 16:22




03-02-2014, 16:29
Ik was echt helemaal vergeten dat hij die CL oren in zn handen heeft gehad.
Toch denk ik dat hij nog steeds niet heeft laten zien wat die heeft.

Voordat hij naar Schalke ging.
Kon hij toch ook naar Tottenham ofzo?
Denk dat dat beter was.

Die 6e foto ziet er trouwens pijnlijk uit.
Kijk die rechterbeen/voet.

03-02-2014, 16:55

Citaat door Riffie_denboch:
LG komt allemaal door jou, ik kan me goed herinneren dat je hem altijd een beenbreuk toewenste enzzz, je deed zelfs duas dat hij zn been zou breken
klopt

ik doe dat nog steeds met landveraders maar Afellay heb ik iets minder landverrader gevonden omdat hij Marokko niet vergeten heeft..hij heeft daar een veld gezet voor Marokkanen daar en ik waardeer dat zeer ..maar die andere gasten

Maher,Chadli en de rest die zullen zwaar boeten...ze hebben momenteel klachten maar zal erger worden

03-02-2014, 16:56


Zijn laatste jaar bij PSV. Toen was hij in topvorm.

03-02-2014, 16:59
Moge Allah jou leiden LG

03-02-2014, 17:30

Citaat door ANSS:
Zijn laatste jaar bij PSV. Toen was hij in topvorm.
was het hier ?



03-02-2014, 18:09
Nobody cares..........

03-02-2014, 18:41
Oooh zo, verraad kan je afkopen met een veldje oid. Is een butagaz voor de moskee ook goed?

LG, je maakt jezelf gewoon belachelijk. Hoe weet jij nou wie wat heeft uitgegeven in Marokko? Gewoon rechtlijnig zijn en niet als een scholletje rondzwemmen.

03-02-2014, 18:57

Citaat door Handig:
Oooh zo, verraad kan je afkopen met een veldje oid. Is een butagaz voor de moskee ook goed?

LG, je maakt jezelf gewoon belachelijk. Hoe weet jij nou wie wat heeft uitgegeven in Marokko? Gewoon rechtlijnig zijn en niet als een scholletje rondzwemmen.
van Maher weet ik zeker dat zijn geld naar de hoeren ..Afellay kan geen geld uitgeven want die is zo gierig als wat maar hij heeft wel een goede hart ..hij denkt aan Marokkaanse kinderen in Marokko

03-02-2014, 19:03

Citaat door LaasteGeruchten:
van Maher weet ik zeker dat zijn geld naar de hoeren ..Afellay kan geen geld uitgeven want die is zo gierig als wat maar hij heeft wel een goede hart ..hij denkt aan Marokkaanse kinderen in Marokko
Ben jij shouaffa of wat?

Is dit een foto van jou?



Ps Maher doet het gratis voor zover ik de berichten mag geloven

03-02-2014, 19:06
LG Wat boeit het jouw wat hun doen met hun geld? Al gaat het naar de hoeren, en nu? B7el jij mag em oordelen of zo. Let jij maar gewoon lekker op jezelf dan komt alles goed.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

03-02-2014, 19:25



Citaat door Handig:
Ben jij shouaffa of wat?

Is dit een foto van jou?



Ps Maher doet het gratis voor zover ik de berichten mag geloven
Ja dat ben ik en inschallah zullen ze allemaal hun benen breken die niet uit willen komen voor Marokko

03-02-2014, 19:25

Citaat door najat_070:
LG Wat boeit het jouw wat hun doen met hun geld? Al gaat het naar de hoeren, en nu? B7el jij mag em oordelen of zo. Let jij maar gewoon lekker op jezelf dan komt alles goed.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
dankje wel voor je wijze raad

04-02-2014, 15:24
Laten we gewoon realistisch zijn, Afellay is een net niet speler en daarnaast ook nog s blessure gevoelig. Als hij echt nog ambities had om mee naar het WK te gaan was hij ingegaan op de aanbieding van Villarreal dat het heel goed doet met mooi voetbal, waar hij ook wekelijks zou spelen. Maar Ibi ontvangt graag panna's van Messi op de training en houdt liever de bank warm bij Barca dan dat ie weer laat zien wat hij kan bij een mindere club.

Pagina's : [1] 2 3