Bekijk volle/desktop versie : iemand ervaring met film van spontane fotografie?



Pagina's : [1] 2

03-02-2014, 15:32
aselamoe aleikoem,

ik wil SF inhuren in shaa allah, maar ik lees veel dat de filmbewerking, niet goed is, maar dat de fotos wel top zijn. ik vind het ook supermooi en leuk.
zijn er er bruidjes die hen onlangs in hebben gehuurd en ook film terug hebben gekregen>
wat vonden jullie hiervan?

iemand die de prijzen kent? als je hen mailt krijg je te horen dat je langs moet komen, om de prijzen te weten ,,weird

ik ben benieuwd

wasalamoe aleikoemmmm

03-02-2014, 16:18


De foto's die zij maakt zijn in ieder geval wel super leuk en schattig. Ze is heel creatief!

03-02-2014, 16:22
vind ik ook, maar van haar film kwaliteiten weet ik niet veel van, behalve van wat ik lees...

03-02-2014, 16:23
maar F zohra photograpy vind ik ook heel erg mooi werk leveren

03-02-2014, 16:24


Allaah oe a3lam, ik heb alleen foto's gezien en die zijn echt super leuk!

Veel succes. Moge Allah je bijstaan met je keuze!

03-02-2014, 16:54
spontane is super in foto's film wat minder maar niet dat het slecht is ofzo gewoon goed ze besteedt meer tijd aan de foto's wat ik ook het belangrijkste vindt.

03-02-2014, 16:59

Citaat door DidiCloset:
maar F zohra photograpy vind ik ook heel erg mooi werk leveren
dat kan je niet vergelijken met spontane

03-02-2014, 17:41
De Cinderella Koepel, PM voor meer info!

04-02-2014, 11:16

Citaat door perla:
dat kan je niet vergelijken met spontane
allah oe a3lem, wil graag weten of iemand ervaring heeft met filmwerk van hen...
bij intake krijg je natuurlijk de mooiste werken te zien, maar of je die kwaliteit daadwerkelijk krijgt dat vraag ik mij af fhemti...
haar prijzen zijn vanaf 1500 euro sodejuuu bijna de helft wat je voor een zaal betaald...
is echt een lastige keuze grrrr

04-02-2014, 11:17

Citaat door ElissaWeddings:
De Cinderella Koepel, PM voor meer info!

Wat is je prijs????? en krijg je alles wat er op het plaatje te zien is? Of heb je meer keuze mogelijkheden??

04-02-2014, 17:37
topmeid spontaan maakt super mooie fotos

05-02-2014, 23:06
een familie lid heeft haar ook geboekt voor hun bruiloft en ben geschrokken van de resultaten, ze kregen niet alles in 1x geleverd maar in 3 delen... over de maand heen. fotos op cd-rom gezet zonder benoeming bv cd 1 of cd 2, de album heeft ze zelf de fotos gekozen het bruidspaar heeft niet zelf een selectie gemaakt. en idd de film vond ik niet perfect gemonteerd, en dan voor de prijs van bijna 1600 euro zeer teleurgesteld jammer... het kan goedkoper en mooier.. dit is mijn ervaring

15-02-2014, 10:24



Citaat door Tatouzint20:
een familie lid heeft haar ook geboekt voor hun bruiloft en ben geschrokken van de resultaten, ze kregen niet alles in 1x geleverd maar in 3 delen... over de maand heen. fotos op cd-rom gezet zonder benoeming bv cd 1 of cd 2, de album heeft ze zelf de fotos gekozen het bruidspaar heeft niet zelf een selectie gemaakt. en idd de film vond ik niet perfect gemonteerd, en dan voor de prijs van bijna 1600 euro zeer teleurgesteld jammer... het kan goedkoper en mooier.. dit is mijn ervaring
echt vervelend voor haar, is het normale werkwijze dan dat de bruid een selectie maakt? heb jij suggesties dan? ik vind de fotos en de themas echt super leuk, maar film is voor mij ook heel belangrijk,
kan je haar dan niet enkel inhuren voor fotografie??
heeft ze haar dvd niet elders nog kunnen monteren, om het toch nog wat mooier te krijgen? en wat vondt je er niet mooi aan
sorrie voor de vele vragen, het is veel wat ze vragen dus ik weet het niet zo goed

15-02-2014, 12:08
Spontane is een topper niet zomaar een vd beste en dat mensen het te duur vinden kan als je het niet kan geven maar het resultaat liegt er niet om

15-02-2014, 12:09

Citaat door Poesjee:
Die prijs te zot woorden. ..
Prachtige jurken. Welke negaffa had je?


Heb alleen positieve dingen mee gemaakt met ze. Zeer tevreden !!

Pagina's : [1] 2