Bekijk volle/desktop versie : neggafa chaima uit zeist



Pagina's : 1 [2]

01-04-2005, 23:15
meiden doe duur is ze dan.

02-04-2005, 14:13


Ik vindt Chaima afschuwelijk..!!kapot lelijk ze maakt van die bruiden een barbie pop man..lenzen en alles sorry ik vindt dat echt lelijk..
en wat ze zegt het vet vaak af..neem maar een voorbeeld aan NAGAFFA AWARD IN RHONE..daar had ze t ook afgezegd!!!ze was cker bang dat ze daar afgekraakd zou worden..ga spelen man die chickie moet nog veel leren
thalla

04-04-2005, 22:19
Zo er word hier wel erg geroddeld.ik bedoel ook er worden dingen verteld die niet kloppen. dat ze een ili is. das niet waar ezv.
mijn mening ik vind haar jurkken erg mooi en de mekup ook. en trouwens je moet zelf aangeven hoe je je mekup wil hebben.

Je mag wel over een neggafa je mening geven. maar niet over haar prive leven.

05-04-2005, 14:51
heey hallo2 jah je hebt gelijk deze mensen hebben egt niks te doen zomaar roddels gaan vertellen.zoals dienaa 3vd4 keer dat ze iets zegt gaat het over chaimae dus dan moet er wel iets zijn.ik begrijp ze egt niet ik weet niet wat het is jaloerzie ofzo.

05-04-2005, 14:55



Citaat door hallo2:
Zo er word hier wel erg geroddeld.ik bedoel ook er worden dingen verteld die niet kloppen. dat ze een ili is. das niet waar ezv.
mijn mening ik vind haar jurkken erg mooi en de mekup ook. en trouwens je moet zelf aangeven hoe je je mekup wil hebben.

Je mag wel over een neggafa je mening geven. maar niet over haar prive leven.
en dat zeg jij

23-05-2005, 20:34
Ik had chaima 2 weken terug meegemaakt in Adam, en het zag er LETTERLIJK niet uit!!

Die armei meid (beeldschoon in het dagelijks leven) leek een ontsnapte verwarde vrouw uit the Adam familly. Haar haar was torenhoog, ze had lenzen in en haar hele haar was van voor gestikt met van die blauwe kralen noten. Ongeloofelijk wat een style heeft die ziana chaime, het is om misselijk van te worden, die meid leek net een wandelende kermis attractie. Maar goed, het ergste van alles is dat ze hem is gesmeert. Het bruidje stond helemaal in dr uppie in de witte jurk en wist niet waar ze moest beginnen, met dadels of met taart. Wat een arrogante mens die chaima, ik kraak mensen niet zo graag uit, maar deze verdient het met vlag en wimpel....


Meiden de Ziana markt is ongeloofelijk groot, je blijft toch niet haken bij zo'n vrouw....

03-06-2007, 15:42
goeiendag meiden,,over die neggafa chaima ik heb veel dingen over der gehoord,,dus vertrouwenheb ik niet egt in de neggeffa,,maar dat mensne een topic openen om ieman is wel zielieg en dan elke roddel uithalen

10-08-2009, 18:17
heeft zei een web-site ???

10-08-2009, 19:13
nou sorry hoor ik heb zelf chaimae genomen in mei. chaimae heeft me zelf opgemaakt. Ze was echt vet goed mooie jurken make-up was ook goed.
Ze heeft echt haar best gedaan. Dit is allemaal onzin. alleen 1 ding duidelijke afspraken met haar maken dan komt het goed..

11-08-2009, 12:20
chaima is de beste neggafa vind ik..

prachtigeee make-up ..precies hoe een bruidje er uithoort et zien

en tegen haar jurken kan niemand tippen..biautiful!!

en elke keer een andere kapsel..

alleen idd duidelijke afspraken met haar maken en alles noteren in een contract..

gr nadien

11-08-2009, 12:42
Ze is de beste negafa in nl!

11-08-2009, 12:44
somaya uit veenendaal is ook

Pagina's : 1 [2]