Bekijk volle/desktop versie : Is liefde belangrijker of vriendschap?



Pagina's : [1] 2

19-02-2005, 21:10
Selem mensen,
Ik vroeg me af wat jullie belangrijker vonden: Liefde of vriendschap???

19-02-2005, 21:13


SEX is het aller belangrijkste mensen scheiden als sex bekakt is thuis!!

19-02-2005, 21:15
doe normaal man. Dat vroeg ik niet!

19-02-2005, 21:17
Vriendschap komt meestal op de eerste plaats , Meestal groeit er wel uit die vriendschap wel liefde ...

19-02-2005, 21:23


is eigelijk een moeilijke keuze....

maar bedoel je een vriendschap met een jonge en daarna liefde
dus je bent bevriend met een jonge en later bloeit er wat of je wilt alleen vrienden blijven of je wilt een relatie beginnen..

of je kan ook bedoelen van vriendschap met je vriend/innen en je liefde vriend/in?

19-02-2005, 21:24

Citaat door ..:::Fatima:::.:
doe normaal man. Dat vroeg ik niet!
hey doe niet preuts jij bent uit op sex van waar al die vriendschap en liefde?
Gewoon omdat je graag op je rug wilt liggen voor een andere

19-02-2005, 21:24
ECHTE vriendschap vind ik belangerijker dan pas liefde..liefde kan je vaak nog teleurstellen en komt er meestal iets uit wat je niet wou zien. en bij vriendschap is dat anders echte vrienden staan voor je klaar en laten jenooit gaan en ook al heb je grote ruzie dan blijft het goed komen.Maar bij liefde is dat niet in liefde vind ik vaak terleustellingen en scheidingen en mensen die op een verkeerde manier uit elkaar gaan(niet dat het bij vriendschap niet kan gebeuren)maar bij liefde vind je dat vaker.En nog een tip: je kunt jezelf beter te vriend houden niemand is meer tegenwoordig te vertrouwen de persoon die vandaag van je houdt kan je morgen haten!!

19-02-2005, 21:25

Citaat door tunisiangirl:
is eigelijk een moeilijke keuze....

maar bedoel je een vriendschap met een jonge en daarna liefde
dus je bent bevriend met een jonge en later bloeit er wat of je wilt alleen vrienden blijven of je wilt een relatie beginnen..

of je kan ook bedoelen van vriendschap met je vriend/innen en je liefde vriend/in?
is geen moeilijke keus hoor je moet gewoon voor sex gaan de rest boeit dan niet

19-02-2005, 21:26

Citaat door tunisiangirl:
is eigelijk een moeilijke keuze....

maar bedoel je een vriendschap met een jonge en daarna liefde
dus je bent bevriend met een jonge en later bloeit er wat of je wilt alleen vrienden blijven of je wilt een relatie beginnen..

of je kan ook bedoelen van vriendschap met je vriend/innen en je liefde vriend/in?
dat laatste ja

19-02-2005, 21:27
Ik zou bijvoorbeeld wel mijn vrienden laten gaan voor mijn liefde jullie???

19-02-2005, 21:31
Ik zou ze allebei laten gaan..Tegenwoordig heb je aan beide niks!

19-02-2005, 21:38
Vriendschap.

Liefde alleen maar moeskiel.

19-02-2005, 21:38


Het is vaak zo als meisjes getrouwd zijn kennen ze hun vriendinnen niet meer omdat ze bang zijn dat hun man afgepakt word ofzo..

19-02-2005, 21:57
Ik snap niet waarom er vaak wordt gekozen tussen een geliefde en vriendinnen. Mijn man is mijn grote liefde en de belangrijkste in mijn leven natuurlijk. Die zou ik voor niemand laten gaan. Gelukkig is mijn man ook niet iemand die me vraagt om te kiezen. Ik heb zowel me man als me vriendinnen in me leven en dat ga ik ook zo houden inshAllah.

19-02-2005, 22:46
Daarom Zeg Ik Het Is Moeilijk Als Je Vrienden En Je Vriend Allebei Te Vertrouwen Zijn Dan Is Het Moelijke Situatie

Pagina's : [1] 2