Bekijk volle/desktop versie : ..+**Hij die mijn leven verpeste**+..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-02-2005, 20:56
nou mensen na dat fadoua inasse maryam mij hebben over gehaal om tog een verhaal te beginnen doe k het tog maar verw8 niet te veel he dit is mijn aller eerste verhaal kijk maar wat jullie er van vinden en hoor het wil als k verder moet

daar zit k dan voor de raam met een kop kofiie in me hand huilend te denken aan me vroegere tijd voordat me lieve yemma dood ging en dat me vader hertrouwde met een heks oh mijn god k weet niet waarom maar k kon haar gwn niet uitstaan zei en haar zoon hebben me leven verpest!!! het enige wat k over heb is me zoon en me broertje die 2 jaar ouder is.

5 jaar geleden begon al die ellende
k kwam van school naar huis. toen k aan kwam in me straat zag heel wat auto's op een rij en wat jongens voor me deur k d8 jah vrienden van me broert mohiem k liep verder toen k aan kwam bij de deur beginnen de jongens die k niet ken me te omhelsen k d8 wtf (what the fuck) is dit peens zegt een jongen egt sorry van je moeder he het was eenlieve vrouw wat is er met me moeder zei k huh weetje het dan niet dus antwoorde k m et wat weer k niet laat maar ga naar binnen en daar wordt alles je duidelijk.K liep naar binnen en groete iedereen in de woonkamer me vader keek me met betraande ogen aan en zei a benti kom eens k moet je wat vertellen hij vertelde me alles over me lieve yemma safi k was in schock voor dat k het wist werdt het zwart voor me ogen k hoorde ver mensen schreeuwen maar wist niet wie het waren k zag een vrouw in een witte jurk k keek heel erg goed en zag dat het me oma was de moeder van me moeder en zei a benti let goed op je en op je broer mensen gaan jullie uit elkaar drijven voordat k wat wou zeggen was ze verdwenen foersie weg.K probeerder me ogen te open maar ukte niet de velle zin scheen op me ogen dus liet k het maar en probeerde weer te slapen en te hopen dat k me lieve oma weer zie in me dromen maar tevergeefs nix k zag alleen maar me zelf in een hele mooie park waar k altijd wil blijven todat k me broer de stem wat hoorde zeggen k probeerde me ogen weer te open en het lukte k zag me broer met me vader ze begonnen me te om helzen en zeiden allemaal lieve dingen.................


nou mensen dit was het begin khoop dat jullie wat er wat vinden laat het me horen en zodra k tijd heb ga k verder loves yasmina gwn kiema

19-02-2005, 21:08


aiai so mooI ga snel verderrrrrrrrr
KIssssss hajar

19-02-2005, 21:12
ga verder zina

19-02-2005, 21:15
mijn 2 fans thnx zinna's ben egt blij dat jullie het ok vinden k ga morgen verder

19-02-2005, 21:18


Je m0et zkrrrrrrrrr verder gaan want je 3e fan is binnen.. Prachtig schat.. Nu al is het zielig.. Ben benieuwd naar de rest..

B0ussa Mirrie..:blauwkus:!!

19-02-2005, 21:22
maryam mijn lieve zusje en inasse me lieve tante en hajar me lieve lieve uhmm vriendin egt thnx voor jullie reactie k ga morgen speciaal voor jullie een hele grote vervolgtypen en nu waar is fadouaaaaaaaaaaa loves kiema

20-02-2005, 13:22
2 weken geleden ben k ontslagen uit de ziekenhuis. met mij gaat alhoemdoellilah beter maar tog als de huis binnen kwam dan dan brak me hart weer in duizend stukken kort nadat k aan het huilen was deed k de deur open want ilias vertelde me net dat zn beste mattie komt mo.Toen k de deur open deed schrok hij zich een hoedje want jah mascara helemaal iutgelopen en k zat te huilen mo vroeg of alles goed met me ging en antwoorde met hamdoelillah ook al weet k dat hij me niet geloofde mohiem mo ilias is boven en voor dat k het wist was mo al boven vindt je het gek met die benen Me vader zou de hele nacht door werken dus ging k maar een dvdtje kijken wahid hele enge film .K zat gwn in die film toen mo en ilias naar binnen kwamen rennen k schrok me de pletter dat k me kommetje met popcorn op de grond liet vallen mo en ilas tsja die konden niet meer stoppen met lachen en eerlijk ezegd irriteert me dat wel een beetje maar zusje lief we hebben je tog niet laten schrikken hahahahaha,psss ilias weet je wel wie je voor je hebt k ben maar dan nooit bang neej joh zusje lief is nooit bang he mo.Ilias hou je klep want k ben een film aan het kijken en ilias jij mag de popcorn op ruimen ow neej daar komt nix in yasmina jij ruimt jouw troep op,K wist dat hij het haten om kliene dingen op te ruimen en sprong van de abnkstel af en renden me kamer in deur op slot fieuwww ah yasmina wat ben k tog slim he me tranen vinden voor de tweede keer hun plaats want mijn lieve yemma als die nog leefde zou ze achter ons aan rennen met slipper haha die goede oude tijd ergens hoorden k me telefoon shit hij is beneden die klote ding man .Ilias schreeuwden en zei dat loubna zei if je wilt oppassen op haar kleintjes youssef van 4 jaar en salma van 1 jaar het zijn egt poepies en loubna was me zus die getrouwd was met jamel egt een toffe kerel man

ilias percpectief
K was er gwn bij toen me lieve yemma dood ging het is allemaal de schuld van me vader dat k hem nog me vader noemt tfoeee ze hadden ruzie want vader wou dat yasmina met haar neef faisel zou gaan trouwen en yemma wou dat niet omdat yasmina nig te jong was om te trouwen kort daarna kreeg ze wahed hartaanval dat door de ruzie is veroorzaakt zei de ambulance maar dit allemaal wist yasmina niet vandaar dat vader elke dag zegt dat hij nacht dients moet draaien en ontwijkt ons gwn maar denja hendja maar ooit pak k em wel terug mo zou vandaag komen en lachen met die gozer hij is al 14 jaar me beste mattie k beschouw hem dan ook als me broer.Yasmina zal volgens mij dvd te kijken en k en mo besloten haar te laten schrikken.We liepen langzaam de trap af en dedn de deur heel hard open .Ze schrok zich een pletter dat ze de kom met popcorn liet vallen.Kort daarna zei dat k het moest op ruimen oh neej mij niet gezien en ze renden de trp op k volgje haar nog maar dat kleine mormel was te snel.K liep weer naar benden en horden de telefoon van yasmina ff kijken wie haar belt maar jammeer het was onze zus loubna en vroeg of yasmina wou op passen en ze vondt het ok .Mo en k keken de film af tot mindennacht en liepen naar boven opeens............................................ .. blijf lezen


okay peeps dat was het voor nu maybe ga k vanavond verder als k wat reacties heb

20-02-2005, 13:23
Just go on zina

20-02-2005, 13:26
en is het wat of denkje kiema stoppen maar hoor je bakt er nix van

20-02-2005, 13:26
Enne wat zei ik je over die ene t.k.n.s ik spreek je wel

20-02-2005, 13:27
Je moet vooral doorgaan

20-02-2005, 13:27
ow jah ben vergeten maar dat is irritant a sahabti

20-02-2005, 13:28


Lieverd, je raakt er wel aangewend.. later ga je het automatish doen.. Probeer het nou maar

20-02-2005, 13:29
wuahahhaha s goed maar ey k kan onze topic niet vinden he jij wel

20-02-2005, 13:43
is tie dan verwijderd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6