Bekijk volle/desktop versie : 'HEMA-meisje' weer opgepakt door winkelbeveiligers



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

30-01-2014, 17:26
De 17-jarige diabetespatiënte Yosra, die een aantal weken geleden door beveiligers van de HEMA in Den Haag voor een junk werd aangezien nadat ze zich in het warenhuis een dosis insuline toediende, blijkt anderhalve week geleden te zijn opgepakt in een filiaal van de H&M. Het meisje zou betrapt zijn op winkeldiefstal.

'Op 21 januari is hetzelfde meisje aangehouden. Ik heb het idee voor een vergelijkbaar geval. Ze moet binnenkort voorkomen en er is proces verbaal tegen haar opgemaakt,' zei de Haagse burgemeester Van Aartsen volgens Omroep West in een commissievergadering over het incident in de HEMA.

Het verhaal van Yosra deed een aantal weken geleden veel stof opwaaien. Het meisje vertelde dat ze, terwijl ze met haar broek op de knieën zat om een spuit toe te dienen, hardhandig uit het pashokje werd getrokken. Van schrik verloor ze wat urine. Het lukte Yosra vervolgens niet, zelfs na pogingen van haar vriendin en haar moeder daartoe, om de de beveiliging en de politie te overtuigen van het feit dat ze suikerziekte heeft. Ze werd vier uur vastgehouden op het politiebureau. Een week later bood de HEMA Yosra schriftelijk excuses aan.

Misverstand
Volgens de tante van Yosra berust de winkeldiefstal in de H&M wederom op een misverstand. 'Omwille van haar psychische gezondheid wil ik nu niet op de details ingaan', zegt ze tegen Omroep West. 'Maar het is echt een misverstand. Ik vind het vreselijk!'

De beveiligers van H&M hebben het meisje na de diefstal overgedragen aan de politie. Die heeft proces-verbaal opgemaakt.

Bron:

30-01-2014, 17:30


jeetje wat kan de media af en toe toch een lul zijn!

30-01-2014, 17:31
geloof ik niks van

30-01-2014, 17:36
Het is echt misselijkmakend om hier iets bij te betrekken wat er totaal niets mee te maken heeft.

30-01-2014, 17:38


Damn batawijf kom is keer met iets echt boeiends aan zetten. Je bent beetje geobsedeerd door dit soort gevallen en geluiden in de maatschappij. Klim er over heen en begin een niieuw leven

30-01-2014, 17:58
hand eraf

30-01-2014, 19:50
wat is het nu ?
zijn we vorig keer (dat geval in de hema) allemaal om de tuin geleid ?

Ik heb het voor haar opgenomen, maar weet het nu niet meer.... Yosra toch

30-01-2014, 19:56
Ik hoop dat dit niet waar is, anders graaf ik wel voor haar.

30-01-2014, 19:57
Allahiysta!!

30-01-2014, 20:05
Door haar heb ik uit protest twee keer stiekem in de hema lopen pissen.

en ik lieg niet!!

30-01-2014, 20:16

Citaat door bokitoo2:
Door haar heb ik uit protest twee keer stiekem in de hema lopen pissen.

en ik lieg niet!!

Hahaha..
Vandaar dat het daar zo stinkt.

30-01-2014, 20:22

Citaat door bokitoo2:
Door haar heb ik uit protest twee keer stiekem in de hema lopen pissen.

en ik lieg niet!!
HahHahaha

30-01-2014, 20:28



Citaat door bokitoo2:
Door haar heb ik uit protest twee keer stiekem in de hema lopen pissen.

en ik lieg niet!!
bokitoo toch.

OT. Wil eerst het hele verhaal hier achter en dan vooral haar kant wel even horen. Media kan zoveel schrijven. Laten we niet op de zaken vooruit lopen.

30-01-2014, 20:31

Citaat door bokitoo2:
Door haar heb ik uit protest twee keer stiekem in de hema lopen pissen.

en ik lieg niet!!
Hahaha waarom geloof ik je ook nog

30-01-2014, 20:41
Behalve de persoon heeft het een natuurlijk niets met het ander te maken. Ook mensen die stelen hebben wel eens diabetes... als dat niet zo was zou iedereen met diabetes snel beginnen met stelen om te genezen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6