Bekijk volle/desktop versie : Oh crap.



Pagina's : [1] 2

30-01-2014, 16:36
Ik was dus aan het googlen voor 't werk. Kom ik dit tegen.. Waarom heb ik deze toen gemist? Is dit de nieuwe trend? Pakistaanse ( en andere ) mannen die gaan wenen voor de Marokkaanse vrouw?



Citaat door Verze_Hzizch:
Hoogopgeleide Marokkaanse meiden hebben moeite om een Pakistaanse man van hun niveau te vinden en kiezen hierom vaker voor een Marokkaanse man, zelfs al is deze Marokkaan ongeschoold of laag opgeleid. Feitelijk betekent dit dat Marokkaanse vrouwen in kasten denken en geloven dat de allerlaagste Marokkaanse man nog altijd hoger staat dan de hoger opgeleide Pakistaanse mannen.


Kortom, wij Pakistaanse mannen leven in een trieste wereld, want wij zijn de laagste kaste en sociale klasse in Nederland en Pakistan. In Pakistan is de Hindoe hoger en in Nederland is de Marokkaan hoger dan ons en die pakken onze Pakistaanse vrouwen af van ons en wanneer wij hetzelfde willen doen, moeten we eerst smeken om msn's en zelfs dan worden wij belachelijk gemaakt.


Een gevolg van deze lage sociale en seksuele status is dat relatief veel Pakistaanse mannen nu in een identiteitscrisis zitten, of zichzelf gewoon minderwaardig voelen, soms zijn zij zelfs suïcidaal. Het zelfmoordcijfer van Pakistaanse mannen is hoger dan van negers die geen enkel nut hebben in deze wereld, en een oorzaak is hun lagere sociale en maatschappelijke status. Als Pakistaanse man moet je een universitaire titel hebben of iets groots presteren om op gelijk niveau te staan met de allerlaagste Marokkaanse man in Nederland.


Marokkaanse vrouwen discrimineren Pakistaanse mannen en geloven heel sterk in kasten. De Marokkaanse vrouw is eigenlijk een vreselijke racist. Want als de eerste relatie of huwelijk met een Marokkaanse man mislukt dan neemt zij vrijwel altijd daarna een man van een ander ras en het allerliefst een (lage) blanke man, maar nooit een Pakistaan. Waarom? Komt het vanwege ons kapsel, kledingstijl en jongenslichaampjes?


Ik wil weten wat jullie hiervan vinden.


Ik moet wel toegeven, om eerlijk te zijn, dat ik vroeger mijzelf vreselijk minderwaardig en laag vond als Pakistaanse man, vooral ook omdat ik niet blank was, geen titel heb, niet lang ben, niet rijk ben, niet super potent en groot geschapen ben. Ik zat jarenlang in een crisis. Nu wil ik deze informatie met jullie delen, om jullie te helpen, want niet iedere Pakistaanse man kan zoveel problemen overleven en ook nog een schrijfcarrière opbouwen, door 13 boeken te publiceren. Ik wil mensen helpen met hun problemen om hun leven leuker en duurzamer te maken en om gelukkiger te worden met zichzelf. Zelfmoord is geen slimme oplossing, als je een Pakistaanse man bent.


Hardere aanpak en strengere opvoeding van Marokkaanse meisjes is noodzakelijk om racisme jegens de Pakistaanse man te bannen en msn te gunnen om een groepsgesprek te voeren.


Nog iets. Onderling discrimineren Pakistaanse mannen elkaar vreselijk, want je bent nooit gelijk, je bent of hoger of lager en wordt ook zo behandeld. Wij Pakistaanse mannen geloven nog in kasten en discrimineren elkaar als bruine ratten. En komt nog bij dat Pakistaanse mannen heel laf en bang zijn voor alles en iedereen, dus in de praktijk zijn wij altijd de losers in groepen en organisaties. Dit alles komt uit mijn jarenlange harde praktijkervaring. IK wil er meer over weten en hoop op een serieus betoog hier.

30-01-2014, 16:54


Is dit een grap? En sinds wanneer willen Marokkaanse mannen Pakistaanse vrouwen? Heb ik iets gemist?

30-01-2014, 16:58

Citaat door DRUG:
Is dit een grap? En sinds wanneer willen Marokkaanse mannen Pakistaanse vrouwen? Heb ik iets gemist?
`

Het lijkt even alsof ik mijn eerste reactie aant terug lezen ben. I was like !!

30-01-2014, 18:24

Citaat door LaiiLaa_:
`

Het lijkt even alsof ik mijn eerste reactie aant terug lezen ben. I was like !!




Seriously, da fck is dit.

30-01-2014, 20:00


Olla Laiilaaa! Como estas?


Verstuurd vanuit SAG's iPhone.❤️

30-01-2014, 20:19



Ik had zoals zovelen denk ik echt een what the fuck did i just read moment

30-01-2014, 21:04
Pakistaanse vrouwen zijn prachtig!

Thi remnam.

30-01-2014, 21:15
Ik ga helemaal stuk he "negers hebben geen enkel nut in de wereld" maar wel een heel betoog over hoe minderwaardig zij zich voelen

30-01-2014, 21:16

Citaat door Pianiste:
Ik ga helemaal stuk he "negers hebben geen enkel nut in de wereld" maar wel een heel betoog over hoe minderwaardig zij zich voelen
Om die moest ik ook lachen

30-01-2014, 23:22

Citaat door Tumbleweed:
Pakistanen staan op nr 1 qua onaantrekkelijkheid, samen met chinezen


Oké ik ga niet de heilige uithangen, noch mezelf verheerlijken, maar ook bij mij staan ze niet ergens in de top van aantrekkelijke mannen. Al zou het de knapste man op aarde zijn en dit het enige is wat zijn strot kan uitbrengen. I'll be goneeeeeeeeeeeee hahaha.


Citaat door DRUG:


Seriously, da fck is dit.


. Uhu ik dacht echt dat ik in de maling genomen werd. Maar denk dat dat arme joch flink in de maling is genomen door een Marokkaanse !!



Citaat door BintMansour.:

.


Citaat door Alivera:
Olla Laiilaaa! Como estas?


Verstuurd vanuit SAG's iPhone.❤️


Olaaaa muy bien al hamdouliLah. En jij?

Citaat door tanger_lover:



Ik had zoals zovelen denk ik echt een what the fuck did i just read moment
Hahahaha ja precies. Ik vraag me echt af wat er met dat arme joch gebeurd is dat ie zo getraumatiseerd is...

30-01-2014, 23:25

Citaat door LaiiLaa_:
Oké ik ga niet de heilige uithangen, noch mezelf verheerlijken, maar ook bij mij staan ze niet ergens in de top van aantrekkelijke mannen. Al zou het de knapste man op aarde zijn en dit het enige is wat zijn strot kan uitbrengen. I'll be goneeeeeeeeeeeee hahaha.



. Uhu ik dacht echt dat ik in de maling genomen werd. Maar denk dat dat arme joch flink in de maling is genomen door een Marokkaanse !!



.



Olaaaa muy bien al hamdouliLah. En jij?


Hahahaha ja precies. Ik vraag me echt af wat er met dat arme joch gebeurd is dat ie zo getraumatiseerd is...

Bien bien Hamdoulilah! Long time no speak..


Verstuurd vanuit SAG's iPhone.❤️

30-01-2014, 23:29
Tsemma iedereen citeren behalve Amstel saff.

30-01-2014, 23:32



Citaat door amsteltje:
Tsemma iedereen citeren behalve Amstel saff.
Sma7li over het hoofd gezien. Maar wat ik tot nu toe van de Pakistaanse vrouw heb gezien in Nederland is dat ze te verwesterd is en denkt alle vrijheid van de wereld te kunnen opeisen. Nogmaals dat is wat IK heb gezien. Dus niet allemaal!

30-01-2014, 23:35

Citaat door LaiiLaa_:
Sma7li over het hoofd gezien. Maar wat ik tot nu toe van de Pakistaanse vrouw heb gezien in Nederland is dat ze te verwesterd is en denkt alle vrijheid van de wereld te kunnen opeisen. Nogmaals dat is wat IK heb gezien. Dus niet allemaal!
Door mijn verdriet heen ga ik proberen normaal te reageren...

Hahah, no problem! Om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen jonge Pakistaanse vrouwen gezien of ze zijn niet zo interessant om gezien te worden Want Hindoestaanse, shab India etc etc ze lijken allemaal op elkaar.

Ik weet wat je bedoelt hoor, ik zie dat meestal op tv programma's als de wereld draait door enzo

30-01-2014, 23:38

Citaat door amsteltje:
Door mijn verdriet heen ga ik proberen normaal te reageren...

Hahah, no problem! Om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen jonge Pakistaanse vrouwen gezien of ze zijn niet zo interessant om gezien te worden Want Hindoestaanse, shab India etc etc ze lijken allemaal op elkaar.

Ik weet wat je bedoelt hoor, ik zie dat meestal op tv programma's als de wereld draait door enzo
Tis je aardig gelukt! Ja precies, ik heb ze ook alleen bij bijeenkomsten gezien en zelden op straat. Ik vind de Indiase vrouw toch knapper!

Ja haha dan zie je zo van die 'vrijgevochten' dames die even hun verhaal komen doen. Naah niet mijn ding.

Pagina's : [1] 2