Bekijk volle/desktop versie : Zeven jarige meisje is verkracht onder toezicht van kinderbescherming Nieuwegein



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

30-01-2014, 13:47

Citaat:
[FONT=Arial]elke keer als ik naar haar toe moest gaan op bezoek werd er elke keer een andere leugen verteld zoals: dat ze heel erg ziek is buikpijn heeft, overgeeft enzovoort, ik mocht mij dochtertje dus 3 maanden niet zien, toen ik te horen kreeg dat ze is verkracht door een jongen van 14 die ook samen met haar in dezelfde pleeg gezin woont, was het een hele grote klap in me leven, ik voelde me raaddeloos.[/FONT][FONT=Arial]en nog steeds verbergen ze dingen over mij dochtertje, dit is voor hun een hele normale zaak. ik heb ze zelfs onder bedreiging genomen zodat ik mijn dochtertje kon zien, na de bedreiging mocht ik mijn dochtertje een half uurtje zien. En toen ik daar aan kwam vertelden mij dochtertje aan mij wat er is gebeurt, Ze zei: MAMA IK MOET JE WAT VERTELLEN, HET DOET ZO PIJN! EEN GROTE JONGEN HEEFT MIJ HEEL VEEL PIJN GEDAAN.[/FONT][FONT=Arial]dit zat mijn dochtertje huilende te vertellen aan mij. En toen vroeg haar oom aan haar, Leontina wil je bij je moeder gaan wonen? en toen zei mij dochtertje :JA DAT WIL IK HEEL GRAAG , ALS IK KON WEG LOPEN ZOU IK DAT DOEN MAAR DE DEUREN ZITTEN ALTIJD OP SLOT, EN ALS IK VAN DE RAAM GA SPRINGEN DAN GA IK DOOD MAMA. Ik heb mijn dochtertje nog nooit zo verwaardenloos gezien dit is hart verscheurend!! Dank u voor het lezen van mij verhaal. a.u.b deel dit met iedereen! want dit is hart verscheurend om je dochtertje zo te zien !
http://www.actueelnieuwsnederland.nl/artikel/100013240/zeven-jarige-meisje-is-verkracht-onder-toezicht-van-kinderbescherming-nieuwegein.html

30-01-2014, 13:53


Wat een vreemd verhaal. Drie maanden lang wordt dat meisje verkracht, drie maanden lang zegt dat meisje er niks over tegen haar moeder en net nadat de moeder op de hoogte is gebracht van het misbruik komt dat meisje zelf ook opeens met vreselijke verhalen?

Nou ja, zou kunnen. Ik hoop niet dat deze moeder bedoelt dat Jeugdzorg op de hoogte was van het feit dat haar dochtertje werd verkracht, en Jeugdzorg dit gewoon lekker door liet gaan. Ik bedoel; bij Jeugdzorg zal best het 1 en ander mis zijn, maar die insinuatie is wel erg crimineel.

Eerlijk gezegd leest dit hele stuk alsof er een zeer gefrustreerde en in de war zijnde moeder een vreselijk verhaal vertelt omdat ze haar dochter terug wil. Logisch dat ze haar dochter terug wil, maar ik denk niet dat dit verhaal haar gaat helpen.

30-01-2014, 13:55

Citaat door Julius:
Wat een vreemd verhaal. Drie maanden lang wordt dat meisje verkracht, drie maanden lang zegt dat meisje er niks over tegen haar moeder en net nadat de moeder op de hoogte is gebracht van het misbruik komt dat meisje zelf ook opeens met vreselijke verhalen?

Nou ja, zou kunnen. Ik hoop niet dat deze moeder bedoelt dat Jeugdzorg op de hoogte was van het feit dat haar dochtertje werd verkracht, en Jeugdzorg dit gewoon lekker door liet gaan. Ik bedoel; bij Jeugdzorg zal best het 1 en ander mis zijn, maar die insinuatie is wel erg crimineel.

Eerlijk gezegd leest dit hele stuk alsof er een zeer gefrustreerde en in de war zijnde moeder een vreselijk verhaal vertelt omdat ze haar dochter terug wil. Logisch dat ze haar dochter terug wil, maar ik denk niet dat dit verhaal haar gaat helpen.
Wat zou jij doen als jij in de schoenen van die moeder stond?

30-01-2014, 13:58
Kinderbescherming,kinderdagverblijf,zwembaden,plee ggezinnen een kind is nergens meer veilig in nederland.
Nederland moet doodstraf (weer) invoeren voor dit soort tuig.
Dit kan niet zo doorgaan.
Schandalig en afschuwelijke gebuertenis.

30-01-2014, 14:00



Citaat door Aquafruit:
Wat zou jij doen als jij in de schoenen van die moeder stond?
Ik heb geen idee. Misschien hetzelfde. Dat maakt dit verhaal echter niet opeens waar.

30-01-2014, 14:04
Omdat het volk pussy aan het worden is.
die jeugs"beschermers" moeten eens flinke klappen krijgen zodat ze 2390874610624351874X na gaan denken voor ze een verslag schrijven en iemand uit huis plaatsen

30-01-2014, 14:05

Citaat door AbouRfissa:
Omdat het volk pussy aan het worden is.
die jeugs"beschermers" moeten eens flinke klappen krijgen zodat ze 2390874610624351874X na gaan denken voor ze een verslag schrijven en iemand uit huis plaatsen
Men doet soms het werk niet goed. Zeker.Maar waar zit de fout? Men zit hier echt niet op te wachten.

30-01-2014, 14:15

Citaat door Globilla:
Men doet soms het werk niet goed. Zeker.Maar waar zit de fout? Men zit hier echt niet op te wachten.

Antiliaanse gezinnen worden bijna nooit aangepakt, weet je waarom?
want die pussy laffe jeugdzorginstellingen weten dat ze niet met antiliaanse gezinnen moeten spelen, want zij eten die "hulpverleners" met haar huid en botten op.
Ze moeten altijd de rustige mensen pakken, terwijl jjuist anti's de meeste probleemgezinnen zijn.


30-01-2014, 14:20

Citaat door AbouRfissa:

Antiliaanse gezinnen worden bijna nooit aangepakt, weet je waarom?
want die pussy laffe jeugdzorginstellingen weten dat ze niet met antiliaanse gezinnen moeten spelen, want zij eten die "hulpverleners" met haar huid en botten op.
Ze moeten altijd de rustige mensen pakken, terwijl jjuist anti's de meeste probleemgezinnen zijn.

Ja precies, ze moeten het leger op de probleemgevallen afsturen. Dat softe gedoe altijd in Nederland.

30-01-2014, 14:26

Citaat door Julius:
Ja precies, ze moeten het leger op de probleemgevallen afsturen. Dat softe gedoe altijd in Nederland.
En doen ze een keer iets, dan krijgt de plisie wel weer de schuld...

30-01-2014, 14:46
Dat dit kan gebeuren

Arm kind. dit verhaal heeft me geraakt Hoe hebben ze dit al die tijd toe kunnen staan? Hebben ze nu al die tijd niets gemerkt? En hoe kun je in vredesnaam een moeder 3 mnd van haar eigen kind afhouden!!!

Wie houdt er toezicht op dit soort instanties? En hoe vaak worden ze getoetst of gekeurd?.....ik durf te wedden dat het 1 grote teringboel is, waarbij niemand zn bek durft open te trekken! Een Hollandse Snowden in elke branche op zn tijd, zou niet misstaan!

30-01-2014, 14:55

Citaat door Aquafruit:
http://www.actueelnieuwsnederland.nl/artikel/100013240/zeven-jarige-meisje-is-verkracht-onder-toezicht-van-kinderbescherming-nieuwegein.html
Lekkere bron ook.

30-01-2014, 15:03



Citaat door Julius:
Ja precies, ze moeten het leger op de probleemgevallen afsturen. Dat softe gedoe altijd in Nederland.
Dat zou een oplossing zijn

30-01-2014, 16:02

Citaat door AbouRfissa:

Antiliaanse gezinnen worden bijna nooit aangepakt, weet je waarom?
want die pussy laffe jeugdzorginstellingen weten dat ze niet met antiliaanse gezinnen moeten spelen, want zij eten die "hulpverleners" met haar huid en botten op.
Ze moeten altijd de rustige mensen pakken, terwijl jjuist anti's de meeste probleemgezinnen zijn.

Volgens mij moet je als kinderbescherming iedereen die fout met kinderen omgaat hard aanpakken. Ik heb er verder geen mening of echte kennis over.

30-01-2014, 16:04
Ik vind wel dat een hoop mensen eens na moeten gaan denken voordat men voor kinderen kiest.........en laten we daar het nemen van huisdieren ook even in meenemen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10