Bekijk volle/desktop versie : je pakken reinigen



Pagina's : [1] 2

29-01-2014, 08:22

Citaat:
voor diegene die geregeld een pak aan moet naar het werk, niet alleen vrouw maar ook man

hoe reinigen jullie deze? ik ga er vanuit dat je moeilijk elke week naar de stomerij gaat?

bestaan er niet zo'n toestellen die jullie in huis hebben gehaald?
.

29-01-2014, 08:44


''10 voor taal''

29-01-2014, 08:52

Citaat door Poppedop:
''10 voor taal''

29-01-2014, 09:10

Citaat door Poppedop:
''10 voor taal''
Lol

29-01-2014, 12:39


ja die toestel noemt een wasmachine & daar gooi ik ze in

goed ding

31-01-2014, 09:29

Citaat door SparklinDiamond:
.
Pakken hoef je niet elke week te reinigen. Kan best om de paar weken.
Althans, als je zuinig bent met je kleding. Mijn man doet dat ook eens in de paar weken.

Maar hij draagt wel elke dag een schoon overhemd.

Als je daar echt moeite mee hebt, dan kun je zo een stoomreiniger kopen. Scheelt je weer reistijd naar de stomerij.

31-01-2014, 09:33
ja zoals mevrouw hierboven zegt pakken hoef je niet om de week te wassen gewoon nieuw overhemd enzo

31-01-2014, 09:33

Citaat door RAMA:
Pakken hoef je niet elke week te reinigen. Kan best om de paar weken.
Althans, als je zuinig bent met je kleding. Mijn man doet dat ook eens in de paar weken.

Maar hij draagt wel elke dag een schoon overhemd.

Als je daar echt moeite mee hebt, dan kun je zo een stoomreiniger kopen. Scheelt je weer reistijd naar de stomerij.
Stoom reinigen is niet hetzelfde als bij 'n stomerij he.. Bij een stomerij gaan ze ook chemische producten gebuiken die ervoor zorgen dat alle geuren eruit gaan;


En idd: elke dag een proper overhemd. En best ook ieder pak niet langer dan twee dagen aandoen. En na het aandoen goed laten luchten! Dat kan je al een paar bezoekjes aan de stomerij schelen..

31-01-2014, 09:34

Citaat door StreetChic:
ja die toestel noemt een wasmachine & daar gooi ik ze in

goed ding
Jep, een pak van pakweg 500 euro even in de wasmachine gooien. Daarna mag je hem ook gewoon de vuilbak in gooien.

31-01-2014, 09:39

Citaat door Marokkaantje001:
Stoom reinigen is niet hetzelfde als bij 'n stomerij he.. Bij een stomerij gaan ze ook chemische producten gebuiken die ervoor zorgen dat alle geuren eruit gaan;


En idd: elke dag een proper overhemd. En best ook ieder pak niet langer dan twee dagen aandoen. En na het aandoen goed laten luchten! Dat kan je al een paar bezoekjes aan de stomerij schelen..
ja, dat help ook indd.

31-01-2014, 09:50

Citaat door Marokkaantje001:
Jep, een pak van pakweg 500 euro even in de wasmachine gooien. Daarna mag je hem ook gewoon de vuilbak in gooien.
ik had mantelpak van h&m ; in wasmachine gedaan ; niks mee gebeurd

31-01-2014, 09:56

Citaat door StreetChic:
ik had mantelpak van h&m ; in wasmachine gedaan ; niks mee gebeurd
LOL, ja die van de h&m kan je er zo in gooien, niets aan de hand; Maar mannen hebben meestal duurdere mantelpakken en samenstelling van die stoffen is helemaal anders. Schouderpads etc.; Mijn man laat ze vaak ook op maat maken. Da's vaak een dure grap. Dus denk dat je liever een tientje betaalt voor de stomerij, en er zuinig mee omgaat, dan dat je ze om zeep helpt in de wasmachine.. NOOIT DOEN.

31-01-2014, 10:03



Citaat door Marokkaantje001:
LOL, ja die van de h&m kan je er zo in gooien, niets aan de hand; Maar mannen hebben meestal duurdere mantelpakken en samenstelling van die stoffen is helemaal anders. Schouderpads etc.; Mijn man laat ze vaak ook op maat maken. Da's vaak een dure grap. Dus denk dat je liever een tientje betaalt voor de stomerij, en er zuinig mee omgaat, dan dat je ze om zeep helpt in de wasmachine.. NOOIT DOEN.
van welke stof als ik mag vragen?

31-01-2014, 10:13

Citaat door StreetChic:
van welke stof als ik mag vragen?
Heb even gekeken in 2.. Puur wol, en kasjmier wol staat erin.

31-01-2014, 10:42

Citaat door SparklinDiamond:
.
Ik breng ze niet elke week weg. Iedere paar weken volstaat gewoon. Mijn regel is altijd minimaal 5 pakken in de kast. Zo kun je dagelijks een ander pak aan en blijven ze fris tot iedere stoombeurt. Uiteraard iedere dag een ander bloesje.

Pagina's : [1] 2