Bekijk volle/desktop versie : Shake to wake



Pagina's : [1] 2

28-01-2014, 18:57
geweldig deze app - Never miss Fajr




Citaat:
Er is een nieuwe app voor mensen die moeite hebben met wakker worden voor het fajr-gebed. Als het tijd is voor het gebed hoor je de adhaan afgaan.

Er zijn 2 manieren om de wekker af te ztten, afhankelijk van hoe je het hebt ingesteld. Manier 1; de adhaan stopt na 20 keer schudden van je toestel. Manier 2; de adhaan stopt nadat je een vijftal islamitische vragen hebt beantwoordt (mini-islamquiz).

De app is beschikbaar voor zowel Adroid- als Apple-gebruikers en is GRATIS. Moge Allah ons tot Zijn rechtschapen dienaren doen behoren die de gebeden verrichten op de aangegeven tijden. Ameen!
wel een hele oorlog sba7 liLah dat schudden, haha

28-01-2014, 19:03


wel erg handig!

maar man wat is dat een irritante app, wel natuurlijk goed voor diegene die heel veel moeite hebben met opstaan.

Maar trust me; als je geen moeite hebt met opstaan voor fajir. Doe het dan niet, je zult m3assab raken in de vroege ochtend door die app.

28-01-2014, 19:04
Hahahahahaha! Dat snoozen is echt satanisch.

28-01-2014, 19:13
haha, stel je voor dat je de antwoorden niet kent van dat quizje,

28-01-2014, 19:52


Ik heb met vragen ingesteld, die shake to wake doet 't niet goed bij mij, ik moet dan kapot hard schudden tot er 1/20 staat

28-01-2014, 19:54

Citaat door Nerdeen:
Ik heb met vragen ingesteld, die shake to wake doet 't niet goed bij mij, ik moet dan kapot hard schudden tot er 1/20 staat
dat bedoel ik met m3assab worden in de vroege ochtend

28-01-2014, 20:01

Citaat door Bismilllah:
dat bedoel ik met m3assab worden in de vroege ochtend
Meestal zet ik m'n tel ook gwn meteen uit, ik ben dan toch al wakker so what's the point?

28-01-2014, 20:05
Assalaamou 3alaikoum,

Nerdeen wat is dat voor tekst in jouw ot ik begrijp er niks van

28-01-2014, 20:08

Citaat door Nerdeen:
Meestal zet ik m'n tel ook gwn meteen uit, ik ben dan toch al wakker so what's the point?
exactly

28-01-2014, 20:14

Citaat door BBDuplicaat:
Assalaamou 3alaikoum,

Nerdeen wat is dat voor tekst in jouw ot ik begrijp er niks van
De regels van death note (een serie, so don't worry i'm not 'bout that black magic shit lawl)

28-01-2014, 20:18

Citaat door Nerdeen:
De regels van death note (een serrie, so don't worry i'm not 'bout that black magic shit lawl)
Die heb ik een aantal jaar terug gekeken. Zo spannend, stommm einde. mijn eerste en meteen ook laatste anime.

28-01-2014, 20:23

Citaat door Guercifia88:
Die heb ik een aantal jaar terug gekeken. Zo spannend, stommm einde. mijn eerste en meteen ook laatste anime.
Ja ik was er ook lang geleden aan begonnen maar haakte af toen dat rare meisje Nissa ofzo erin kwam, heb hem nog niet af. Idd volgens mij gaat L dood, en die Light raakt al z'n macht over death note kwijt en vergeet alles. Ik snap ook helemaal niets van die situatie met die zakenmannen, waar de nieuwe Kira bij zit.

Ik kijk nog altijd One Piece & Naruto.

28-01-2014, 20:24


Ah oké, Ik dacht al.. het klinkt aardig verdorven.

28-01-2014, 20:38

Citaat door Nerdeen:
Ja ik was er ook lang geleden aan begonnen maar haakte af toen dat rare meisje Nissa ofzo erin kwam, heb hem nog niet af. Idd volgens mij gaat L dood, en die Light raakt al z'n macht over death note kwijt en vergeet alles. Ik snap ook helemaal niets van die situatie met die zakenmannen, waar de nieuwe Kira bij zit.

Ik kijk nog altijd One Piece & Naruto.
Pff het einde ken ik niet meer. Ik herinner me alleen dat ik het een bagger einde vond.

Is dat ook een anime?

28-01-2014, 20:43

Citaat door Guercifia88:
Pff het einde ken ik niet meer. Ik herinner me alleen dat ik het een bagger einde vond.

Is dat ook een anime?
Hehe, ja zijn ook twee animes.

Pagina's : [1] 2