Bekijk volle/desktop versie : Geen daden maar woorden!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

19-02-2005, 13:30

Citaat door Barcelona:
beste leden,
Ik heb met afschuw kennis genomen van de persoonlijke vetes die hier op het forum worden uitgevochten met fysieke dreigementen over en weer. Nog afschuwelijker vind ik de aftocht van Heiba als moderator. Heiba is/was iemand met wie ik het ook niet altijd eens was maar wij gingen in discussie met elkaar...wellicht niet enpublique maar zeker wel in rubriek modcorner (ask the other moderators)

En zo kon ik ook helaas niet met een aantal andere leden door 1 deur maar daarmee probeerde ik de discussie aan te gaan en daar bleef het gelukkig altijd bij!

1xSchrijven doe je met een pen
2xTypen doe je op een toetsenbord
3xSlaan doe je met je " handen" (onder andere )

De derde is absoluut niet welkom op marokko.nl en daartegen zal danook keihard opgetreden worden (ip-ban) en zullen diegene uitgeroeid worden

Op Marokko.nl geldt de regel van argumentatie en niet die van intimidatie of iets in de strekking daarvan. het is aan ieder van jullie om de andere leden te overtuigen van de kracht van argumentatie.

Daarom, geen daden maar woorden!!!
Barca
.

19-02-2005, 13:56



Citaat door Barcelona:

1xSchrijven doe je met een pen
2xTypen doe je op een toetsenbord
3xSlaan doe je met je " handen" (onder andere )

De derde is absoluut niet welkom op marokko.nl en daartegen zal danook keihard opgetreden worden (ip-ban) en zullen diegene uitgeroeid worden
Je vergeet er bij te zetten met welk orgaan men eventueel kan te denken.

Ik denk dat veel leden er baat bij hebben om ook dát te weten.


( 11 )

19-02-2005, 14:01
Sorry maar men overdrijft hier, ik vind het echt kinderachtig.
de boel is gewoon opgeblazen.

19-02-2005, 14:14

Citaat door Jihaane:
Sorry maar men overdrijft hier, ik vind het echt kinderachtig.
de boel is gewoon opgeblazen.

Kan je iets meer duidelijk zijn, Jihaane? Wie overdrijft?

Ben jij best wel tevreden over de wijze waarop hier op dit forum gepost wordt?

Maly Pense

19-02-2005, 14:20



Citaat door maly_pense:
Kan je iets meer duidelijk zijn, Jihaane? Wie overdrijft?

Ben jij best wel tevreden over de wijze waarop hier op dit forum gepost wordt?

Maly Pense
alles word overdreven en iedereen die eraan meedoet overdrijft, als je echt zo geschrokken raakt van de dingen die hier geroepen worden en bang en angstig word kortom een trauma overhoud aan marokko.nl moet je preventief aan de slag gaan.

Pak je muis vast, scroll naar dat rode vierkantje met een kruisje aan de rechterkant bovaan je scherm klikerop en klaar je bent van het gezeur af.

19-02-2005, 14:23

Citaat door Bijan:
Nee totaal niet....

Maar ik constateer wel het feit dat dit allemaal het gevolg is van toenemende racisten en/of rechtse kaaskoppen, die hier de boel hebben lopen verzieken onder de vleugels van onder andere Heiba en Donagewan.

Hoewel je het vraagt aan Jih. voelde ik mij geneigd om mijn mening ook te geven...bla bla bla
Hier zit wel wat in alle overlopers van stormfront, die het onmogelijk hebben gemaakt om een gewone discussie te voeren die ons de Marokkaanse jongeren aanstaat.


Dat is een lange zin excuus.

19-02-2005, 14:28

Citaat door pistados:
O, je dacht een gewone discussie te kunnen voeren met Bijan,Najibsri, Abou_Batata.
Nou, ga je gang zou ik zeggen.
nooit geprobeerd,wie zijn dat? je maakt me bang

19-02-2005, 14:36

Citaat door Bijan:
Nee totaal niet....

Maar ik constateer wel het feit dat dit allemaal het gevolg is van toenemende racisten en/of rechtse kaaskoppen, die hier de boel hebben lopen verzieken onder de vleugels van onder andere Heiba en Donagewan.

Hoewel je het vraagt aan Jih. voelde ik mij geneigd om mijn mening ook te geven...bla bla bla

Als je daarvan overtuigd bent dat de betreffende personen racisten en/of rechtse kaaskoppen zijn, dan negeer je ze toch gewoon?!! We staan het hun toch niet toe om het forum te verpesten?!!

Van de andere kant wat wil jij dan daarvoor in de plaats stellen? Alleen jouw waarheden verkondigen of ben je bereid daarover te onderhandelen?

Maly Pense

19-02-2005, 14:42

Citaat door Bijan:
Nee totaal niet....

Maar ik constateer wel het feit dat dit allemaal het gevolg is van toenemende racisten en/of rechtse kaaskoppen, die hier de boel hebben lopen verzieken onder de vleugels van onder andere Heiba en Donagewan.

Hoewel je het vraagt aan Jih. voelde ik mij geneigd om mijn mening ook te geven...bla bla bla
Vergeet de zogenaamde Islamitische ik-ram-de-islam-door-je-strot-typetjes niet,

je kent ze wel

Met die racisten en rechtse droplullen kan ik me altijd wel goed vermaken, die lul je er in 2 zinnen uit

19-02-2005, 14:48

Citaat door Bijan:
Zijn dat geen racisten dan?




Uiteraard, maar komt dat ten goede van communiceren en discusieren?

En heeft het geen invloed op de sfeer?
1. sommige wel

2. dat is een taak van de mods

19-02-2005, 14:49
Misschien is dit te makkelijk, maar als wij ons gewoon aan deze regels houden.


Citaat:
Reacties die aanstootgevend kunnen zijn voor mensen, persoonlijke aanvallen op iemands politieke kleur, racistische opmerkingen of andere postings die de algemene fatsoensnormen overtreden worden verwijderd en bij grove schendingen gesanctioneerd.
Dan is alles tog opgelost.

19-02-2005, 14:56

Citaat door Bijan:
Waarom noemde jij ze dan eerder als de term racisten al genoeg zegt? Ik hoop toch niet om de boel op te naaien?




Laten we eerlijk zijn.... We hebben daar niet veel vertrouwen in, althans ik niet.
De boel opnaaien laat ik wel over aan degene die daar een goede aanleg voor hebben en daar schaar ik mijzelf niet toe.


Je zal wel vertrouwen moeten hebben in de mods, je hebt geen keus anders dan naar een ander forum verhuizen in dat geval.

19-02-2005, 15:37



Citaat door Bijan:
Zulke oplossingen zijn onmogelijk aangezien mensen beinvloedbaar zijn, zie geschiedenis en tegenmwoordig.

Maatschappelijke veranderingen voltrekken zich nu eenmaal niet in een rap tempo. De complexiteit van een veelheid aan relaties en tegengestelde belangen zijn hier ongetwijfeld debet aan.
Maar 'onmogelijk'? Nee, daar geloof ik niet in. Kijk maar eens naar de geschiedenis van de homo-emancipatie hier: van stiekem onder het mom van een Cultureel Ontspannings Centrum (COC) naar het homohuwelijk in alle openheid.


Citaat door Bijan:
Ik classificeer het als een dooddoener van je -om wat betreft de bovenstaande- mij monddood te maken.
Ik kan niet volgen waaruit jij afleidt dat ik je monddood zou willen maken; als ik dat inderdaad zou willen, dan was ik niet op je ingegaan.


Citaat door Bijan:
Ik onderhandel niet, ik argumenteer en presenteer feiten, althans voordat de racistische kaaskopen en Necromonde hier de boel kwamen onderschijten.

Feiten kunnen misschien feiten zijn, maar GEMELDE feiten, zijn uit een oneindige veelheid geselecteerde feiten, zijn SUBJECTIVITEITEN. (Zie discussie empirici en rationalisten binnen de wetenschapsmethodologie)

Maly Pense

19-02-2005, 16:08

Citaat door FAITHLESS128:
Je vergeet er bij te zetten met welk orgaan men eventueel kan te denken.

Ik denk dat veel leden er baat bij hebben om ook dát te weten.


( 11 )
au ......och ja dat deel van het hoofd....toch(


Maar ja de "waarheid" van de een of ander wordt er nog wel eens ingeramd de laatste tijd. (jammer genoeg)


Terwijl er zoveel discussie mogelijkheden open, zijn voor een ieder wat wils.

Maar goed dat is opendeuren open trappen.

Ben het helemaal mee eens geen daden(scheldpartijen dus) maar woorden (nette discussie waar je familie mee mag lezen)

19-02-2005, 16:49
...


Ik wil alleen kwijt dat ik de titel mooi bedacht vind.


gEwE :hook:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8