Bekijk volle/desktop versie : Dames HELP!!! Ziana Chaimae of El Magnifique!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

26-01-2014, 12:16
Salam Aleikoum,

Voor onze bruiloft zijn wij op zoek naar enkele diensten waaronder de Ziana.

Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik het echt niet meer weet, Ik heb een voorkeur voor Chaimae en El Magnifique.
Wat zijn jullie ervaringen met Ziana Chaimae en El Magnifique.
Ik heb ze beiden nooit persoonlijk meegemaakt op een bruiloft dus ik kan heel moeilijk oordelen.

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

Alvast bedankt.

26-01-2014, 18:43


El Magnifique

26-01-2014, 19:18
Bij el Magnifique moet je vooral opletten wie je visagiste wordt. Heb verschillende visagistes meegemaakt van el Magnifique en niet ieder visagiste werkt even mooi. De beste worden snel ingeboekt.

26-01-2014, 19:32
Chaimae zonder twijfel

27-01-2014, 01:39


Chaimae uniek en super mooi

27-01-2014, 02:26
Geen van beide
Monde de Reve!!! <3

27-01-2014, 07:09
Als t tussen die 2 moet zou ik magnifique kiezen. Bij Chaima is t een hele verrassing wie er komt en je hebt helemaal geen mening(zelf meegemaakt bij m'n tante) wat Chaima wel heeft zijn prachtige jurken dat zonder twijfel

27-01-2014, 13:01
Chaimae, ze maken mooi op en niet heel zwaar zoals bij el magnifiek. Chaime maakt vooral de ogen heel mooi op.

28-01-2014, 09:00
Het blijft ondanks de reacties nog steeds lastig kiezen.

Ik vind chaimae ook erg mooi maar EM heeft variatie in de jurken.
Wat make up betreft en haar wil ik graag meer horen.
Wie heeft ze beide meegemaakt?

28-01-2014, 13:19
Haar en make up zijn echt wow bij chaimae dat kan geen enkele Ziana overtreffen

28-01-2014, 13:22
Ik zou voor de volle 100% voor chaimae kiezen. Desnoods bel je haar van te voren en vraag je of ze jou een keertje zou willen opmaken.

verstuurd vanuit hadjbatata's keukentje.

28-01-2014, 13:42
Ik heb voor Chaimae gekozen uiteindelijk. Ben ook langs El Magnifique geweest. Afknapper vond ik dat de prijs niet minder wordt als ik niet zou kiezen voor 3maria. T is een standaard prijs, of je bepaalde dingen nou wel of niet in t pakket wilt, prijs blijft tzelfde.

Chaimae heeft mn zus paar jaren geleden ook gehad, erg mooi bruidje was ze tabarakallah. Heb El Magnifique nog nooit meegemaakt, maar hoor wel veel goeds.

28-01-2014, 15:12


Chaima is gewoon een vrouw die eerst niks boeiends had, maaaar heeftde boel enorm eff opgepakt. (vind je het gek ,ze verdiende toch wel al die jaren en ze heeft geld genoeg na 30 jaar werken als ziana).
Ze heeft nu echt hele mooie en aparte jurken, daar kan elmganifik niet tegenop.. el magnifik gebruikt alleen druk stof, en daar maken
ze dan een jurk van. Chaima niet, die laat haar stoffen echt bewerken met ook skalli erin..ook al is het en fashion jurk, zit er toch skalli in.

ik heb dat nu wel opgemerkt. elmagnifik doet maar wat nu. en jaaa ik ben niet erg lang geleden met een kennis meegeweest naar elmagnifik
alle jurken waren gewoon druk stof.niks is bewerkt. dus ik zou zeggen, ga langs en dan zie je het zelf wel.

Ze heeft hun ook niet genomen en toen we bij Chaima kwamen totaal andere jurken..

28-01-2014, 15:32

Citaat door saffa:
Chaima is gewoon een vrouw die eerst niks boeiends had, maaaar heeftde boel enorm eff opgepakt. (vind je het gek ,ze verdiende toch wel al die jaren en ze heeft geld genoeg na 30 jaar werken als ziana).
Ze heeft nu echt hele mooie en aparte jurken, daar kan elmganifik niet tegenop.. el magnifik gebruikt alleen druk stof, en daar maken
ze dan een jurk van. Chaima niet, die laat haar stoffen echt bewerken met ook skalli erin..ook al is het en fashion jurk, zit er toch skalli in.

ik heb dat nu wel opgemerkt. elmagnifik doet maar wat nu. en jaaa ik ben niet erg lang geleden met een kennis meegeweest naar elmagnifik
alle jurken waren gewoon druk stof.niks is bewerkt. dus ik zou zeggen, ga langs en dan zie je het zelf wel.

Ze heeft hun ook niet genomen en toen we bij Chaima kwamen totaal andere jurken..
Wat je hier zegt klopt best idd. Ik was ook geweest en zag 1 en al glamour en glitter bij El Magnifique. Bij Chaimae zie je echt aparte creaties, je ziet gewoon dat er veel meer is gedaan om de jurk te krijgen zoalsie is. Bij El Magnifique zie je veel dezelfde stijl stoffen en modellen die ze gebruiken voor hun jurken. Chaimae heeft gewoon meer diversiteit in haar collectie.

28-01-2014, 15:40

Citaat door Kamima:
Wat je hier zegt klopt best idd. Ik was ook geweest en zag 1 en al glamour en glitter bij El Magnifique. Bij Chaimae zie je echt aparte creaties, je ziet gewoon dat er veel meer is gedaan om de jurk te krijgen zoalsie is. Bij El Magnifique zie je veel dezelfde stijl stoffen en modellen die ze gebruiken voor hun jurken. Chaimae heeft gewoon meer diversiteit in haar collectie.
Inderdaad, echt jammer dat sommige er zo op achteruit gaan zodra ze even jaartje bekend zijn. Chaima is wel slim, ondanks dat ze niet
altijd haar afspraken etc nakomen heeft ze verdomd mooie jurken! uiteindelijk kijken klanten toch naar een jurk. Zoals je zegt, bij Elmagnifik kopen ze dezelfde soorten stof alsof ze maar 1 stijl heeft. Nee Chaima haar jurken zijn ook echt met aparte details en kleuren.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7