Bekijk volle/desktop versie : Een feit over de lichaam van de vrouw. Laat inzinken;



Pagina's : [1] 2

25-01-2014, 20:54
Ik ben dit tegen gekomen... Het gaat dus over het feit dat;
Als een vrouw in plaats van 9 maanden zwanger zou zijn, 10 maanden zwanger zou zijn. Dan zou zij dood gaan. De dood ligt dan gewoon 1 maand van de vrouw vandaan. Als je dit laat inzinken.. ik vind het wel 'n beetje shocking en doet je realiseren dat Hij gewoon voor alles heeft gezorgd.

Uiterste perfectie in de details in de dingen in het leven waar wij nooit overna denken.

Subhan'allah, & alhamdoullilah.


25-01-2014, 21:34


Subhan Allaah!

25-01-2014, 21:47
Waarom vergelijkt ze dierenbaby's met menselijke baby's?

25-01-2014, 21:56

Citaat door Guercifia88:
Waarom vergelijkt ze dierenbaby's met menselijke baby's?
Waar zie je dat?

25-01-2014, 22:02


Subhan Allah, Allah is groot !

25-01-2014, 22:05
"But babies actually need longer than that, really, it's why they're such a mess when they're born and why they're completely dependent on care, can't walk, can't do anything. Note most other animals can when they are born. "

Is toch een domme vergelijking? Een dier leeft veel sneller dan een mens, hebben hele andere levensjaren. Ze paren al vrij snel. Zie je een baby van een jaar al gemeenschap hebben en jonkies baren?

25-01-2014, 22:23
Allahu Akbar

25-01-2014, 22:26
subhaAllahh !!

25-01-2014, 23:15
[QUOTE=Guercifia88;121457890]Waarom vergelijkt ze dierenbaby's met menselijke baby's? [/QUOTE

Ik denk omdat er bepaalde mensen zijn die de mens tot de "zoogdieren" rekenen.

25-01-2014, 23:55

Citaat door Guercifia88:
"But babies actually need longer than that, really, it's why they're such a mess when they're born and why they're completely dependent on care, can't walk, can't do anything. Note most other animals can when they are born. "

Is toch een domme vergelijking? Een dier leeft veel sneller dan een mens, hebben hele andere levensjaren. Ze paren al vrij snel. Zie je een baby van een jaar al gemeenschap hebben en jonkies baren?
i have no clue

26-01-2014, 00:08
Dat is niet helemaal waar want heel veel vrouwen bevallen in hun 10de maand anderen worden weer veel te vroeg geboren.

P.s over de grootheid van Allah soebhanahoe wata3ala valt niet te twisten laat daar GEEN misverstand over bestaan maar de bovenstaande stuk is iets wat kort door de bocht.

Ghair InshaAllah

26-01-2014, 00:15

Citaat door mister_anouar:
Dat is niet helemaal waar want heel veel vrouwen bevallen in hun 10de maand anderen worden weer veel te vroeg geboren.

P.s over de grootheid van Allah soebhanahoe wata3ala valt niet te twisten laat daar GEEN misverstand over bestaan maar de bovenstaande stuk is iets wat kort door de bocht.

Ghair InshaAllah
klopt.

Laat dit duidelijk zijn:

Er zijn vrouwen die ook echt bevallen in de 10e maand. Maar: Dat gaat alleen met behulp van doktoren en operatie's en de gehele circus erbij.

Een vrouw in een 3e wereld land die dit niet kan betalen en alsnog in de 10e maand bevalt haalt het niet.

Allah weet het beste.

26-01-2014, 00:17


Mijn zus heeft haar kind gekregen in de 10e maand, maar wel middels een keizersnede.

26-01-2014, 00:21

Citaat door Bismilllah:
klopt.

Laat dit duidelijk zijn:

Er zijn vrouwen die ook echt bevallen in de 10e maand. Maar: Dat gaat alleen met behulp van doktoren en operatie's en de gehele circus erbij.

Een vrouw in een 3e wereld land die dit niet kan betalen en alsnog in de 10e maand bevalt haalt het niet.

Allah weet het beste.
Dat klopt inderdaad maar dat stukje wat je nu aanhaalt mistte ik in je bovenstaande tekst vandaar mijn tegenreactie :-)

Uiteraard is Allah soebhanahoe wata3ala de alwetende.

Ghair

26-01-2014, 00:22

Citaat door mister_anouar:
Dat klopt inderdaad maar dat stukje wat je nu aanhaalt mistte ik in je bovenstaande tekst vandaar mijn tegenreactie :-)

Uiteraard is Allah soebhanahoe wata3ala de alwetende.

Ghair
okidoki

Pagina's : [1] 2