Bekijk volle/desktop versie : Dj



Pagina's : [1] 2

25-01-2014, 11:40
Heeft iemand enige ervaring met DJ Adra? Is ze een aanrader? Zijn er verder nog aanraders als het gaat om DJ's?
De volgende DJ's vallen helaas al af, omdat ze niet beschikbaar zijn op mijn datum. DJ Hanan, DJ Hiba, DJ Saida. Als er aanraders zijn voor een redelijke prijs dan hoor ik dat graag.

25-01-2014, 11:51


Als dj saida niet kan zou ik voor dj adra gaan.

25-01-2014, 12:00
Dj Bouchra super

25-01-2014, 12:01

Citaat door Goudhartje-:
Als dj saida niet kan zou ik voor dj adra gaan.
Heb je haar meegemaakt als DJ? Is het iemand die de hele tijd mee zingt met de liedjes? Dat lijkt mij namelijk zwaar irritant als iemand de hele avond mee zingt waardoor het hele liedje verpest is. Zorgt ze voor de juiste sfeer en belangrijker nog.. Draait ze goed muziek? Van alles en nog wat en luistert ze naar wat de bruid aangeeft om te spelen? Ben jij toevallig bekend met haar prijzen?

Sorry. Heel wat vragen. Hoop dat je het me niet kwalijk neemt.

25-01-2014, 12:06



Citaat door buuf_22:
Heb je haar meegemaakt als DJ? Is het iemand die de hele tijd mee zingt met de liedjes? Dat lijkt mij namelijk zwaar irritant als iemand de hele avond mee zingt waardoor het hele liedje verpest is. Zorgt ze voor de juiste sfeer en belangrijker nog.. Draait ze goed muziek? Van alles en nog wat en luistert ze naar wat de bruid aangeeft om te spelen? Ben jij toevallig bekend met haar prijzen?

Sorry. Heel wat vragen. Hoop dat je het me niet kwalijk neemt.
Ik heb haar meegemaakt en die dag zorgde ze voor sfeer en speelde leuke nummers en nee ze zingt niet hele avond irritant mee ben niet bekend met haar prijzen ze heeft een facebook pagina als het goed is.

25-01-2014, 12:53
dj tahaniiiii !!!

25-01-2014, 16:40
Dj Saida gaat nergens over & Dj Adra, over die ben ik niet te spreken.


Dj Esma,top! En een mooie prijs.


Voor contactgegevens gelieve mij hierover te pmen.

25-01-2014, 17:17
dj bladi leuke gezellige dames!!

25-01-2014, 23:48
DJ Fouzia uit Den Haag, Betaalbare prijzen en sfeermaker! Ze heeft ook Facebook: Dj Fouzia Fouzia

26-01-2014, 01:30
Jaaa Dj Adra is wel een super leuke Dj. Dj Yasmina is ook een super Dj

26-01-2014, 18:36

Citaat door Makeyou_B:
Dj Saida gaat nergens over & Dj Adra, over die ben ik niet te spreken.


Dj Esma,top! En een mooie prijs.


Voor contactgegevens gelieve mij hierover te pmen.
Dj Esma draait ze alleen cd's of doet ze meer?

26-01-2014, 22:20
Dj intisar 0687029098

30-01-2014, 10:40


Dj afrah echt een topper

30-01-2014, 10:54

Citaat door buuf_22:
Heeft iemand enige ervaring met DJ Adra? Is ze een aanrader? Zijn er verder nog aanraders als het gaat om DJ's?
De volgende DJ's vallen helaas al af, omdat ze niet beschikbaar zijn op mijn datum. DJ Hanan, DJ Hiba, DJ Saida. Als er aanraders zijn voor een redelijke prijs dan hoor ik dat graag.
Hoi meid,

Ik heb zelf DJ Dounya voor mijn bruiloft.
Omdat ik geen dakka ga doen in de zaal heb ik gekozen voor een DJ met entertainment en bij haar ben ik zeker aan het goede adres!
Volgens mij zitten zij en DJ Saida in dezelfde prijsklasse

Pagina's : [1] 2