Bekijk volle/desktop versie : Verhaal dat over mijn ex gaat (waargebeurd)



24-01-2014, 00:38
Ik leerde haar kennen ik sprak paar keer met haar af en we werden wel beetje gek op elkaar
ze was echt echt kei leuk een mooie meid met humor ik kon lachen met haar en zij ook met mij.

na paar weken begon ik beetje raar te doen. Ik was beetje in de war. Ik ging vaak met vrienden naar buiten en
ik nam de tel niet op als zij mij belde en zij maakte zich druk. Maar ik als een domme idioot dacht gewoon aan andere dingen terwijl ik eigenlijk wel gek op haar was.

contact vervaagde en zij gaf op. Ik dacht oh nee dit gaat uit de hand lopen, en misschien kan ik haar wel kwijt raken
en dat is ook gebeurd ik vroeg nog van kom terug sorry dit dat
maar ze deed afstandelijk en beetje kapsones maar we hadden toen elkaar 3 maanden niet gezien. en we hadden maar 4-5 keer afgesproken.
maar ze was het gewoon zat en ze wou niet meer

En ik hoopte ook dat ik haar ooit tegen zou komen want ik weet dat ze dan weer gevoelens krijgt want zo een leukerd ben ik wel maargoed. maar ik ben haar nooit meer tegengekomen

na half jaar was ik haar vergeten
we zijn nu 2 jaar verder en ik droomde vandaag over haar TOEVALLIG
dit gebeurde in mijn droom

Ik liep buiten (onbekende plek) en ik liep maar gewoon. Ineens ik zie een meid voorbij mij lopen en dat was zij mijn EX
. Ik dacht hmm en ik zei tegen haar wat doe jij hier en zij praatte niet zij keek mij verdrietig aan. Ik dacht echt van oh nee dit wil ik niet dus ik rende naar haar en had haar beet. ik had haar toen omhelst. Ik zei van ik ga het nooit meer flikken en ik mis je en wil je nooit meer kwijt. zij liet toen haar traantjes vallen. Toen ik dat zag pakte ik haar nog steviger vast van nee aub ik werd er echt verdrietig van Ineens werd ik wakker dacht ik van NEEEEEEEEE waarom

26-01-2014, 15:01



Citaat door stil-eens:
Ik leerde haar kennen ik sprak paar keer met haar af en we werden wel beetje gek op elkaar
ze was echt echt kei leuk een mooie meid met humor ik kon lachen met haar en zij ook met mij.

na paar weken begon ik beetje raar te doen. Ik was beetje in de war. Ik ging vaak met vrienden naar buiten en
ik nam de tel niet op als zij mij belde en zij maakte zich druk. Maar ik als een domme idioot dacht gewoon aan andere dingen terwijl ik eigenlijk wel gek op haar was.

contact vervaagde en zij gaf op. Ik dacht oh nee dit gaat uit de hand lopen, en misschien kan ik haar wel kwijt raken
en dat is ook gebeurd ik vroeg nog van kom terug sorry dit dat
maar ze deed afstandelijk en beetje kapsones maar we hadden toen elkaar 3 maanden niet gezien. en we hadden maar 4-5 keer afgesproken.
maar ze was het gewoon zat en ze wou niet meer

En ik hoopte ook dat ik haar ooit tegen zou komen want ik weet dat ze dan weer gevoelens krijgt want zo een leukerd ben ik wel maargoed. maar ik ben haar nooit meer tegengekomen

na half jaar was ik haar vergeten
we zijn nu 2 jaar verder en ik droomde vandaag over haar TOEVALLIG
dit gebeurde in mijn droom

Ik liep buiten (onbekende plek) en ik liep maar gewoon. Ineens ik zie een meid voorbij mij lopen en dat was zij mijn EX
. Ik dacht hmm en ik zei tegen haar wat doe jij hier en zij praatte niet zij keek mij verdrietig aan. Ik dacht echt van oh nee dit wil ik niet dus ik rende naar haar en had haar beet. ik had haar toen omhelst. Ik zei van ik ga het nooit meer flikken en ik mis je en wil je nooit meer kwijt. zij liet toen haar traantjes vallen. Toen ik dat zag pakte ik haar nog steviger vast van nee aub ik werd er echt verdrietig van Ineens werd ik wakker dacht ik van NEEEEEEEEE waarom
Wat een kutverhaal! Enige wat leuk was om te lezen was het woordje kei

26-01-2014, 15:25
Ben ik de enige die gestrekt ging van het lachen?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

26-01-2014, 19:48
Brabander yek? Kei goe

26-02-2014, 00:54


Ik vind het wel een schattig droom. Als je weet dat je fout zit, geef dat ook gewoon toe! Als je nog niet weet of zij al over je is, moet je haar niet aan spreken. Maar zolang zij nog aan je denkt en nog steeds niemand heeft moet je haar aanspreken! Probeer haar over te halen en probeer gewoon alles te doen wat zij wilt. Het is niet dat je nu als een hondje moet doen maar gewoon laten merken dat ze nog steeds veel voor je betekent en dat je misschien nog wat voor haar voelt.
Schrik niet als ze je vergeten is want het is namelijk al 2jaar geleden. Mohim, verwacht het onverwachte en accepteer haar keuzes.
Veel succes!