Bekijk volle/desktop versie : Ex



Pagina's : [1] 2

24-01-2014, 00:19
Mijn ex.....

Ik heb een relatie van drie jaar met mijn ex gehad. We hebben veel onenigheid met elkaar gehad wat leidde tot knallende ruzies. Ik heb destijds besloten een punt achter de relatie te zetten. Het is nu vier maanden geleden. Nu mis ik hem en ik hou van hem. Ik wilde het graag goedmaken met hem. Ik heb alle moed verzameld en hem weer gecontacteerd. We hebben een gesprek met elkaar gehad. Ik vond het prettig zijn stem weer te horen. Alle gevoelens kwamen weer boven. Nu komt het. Ik vroeg hem of we elkaar konden zien om te praten. Hij zei dat het niet mogelijk was. Maar gaf toe nog wel van mij te houden. Hij heeft dus een vriendin. Hij zegt dat ik mijn kans heb gehad en dat hij genoeg moeite voor mij heeft gedaan.

Wat moet ik doen??? Ik sta hier met mijn handen in mijn haar en weet gewoon echt niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik wil hem terug in mijn leven en voor hem gaan.

24-01-2014, 18:42


Zo dan was hij er wel snel overheen zeg, binnen 4 maanden alweer een ander..
Maar jah waarom had je het beëindigd als je het niet eens zeker wist.. Hij is verder gegaan nu jij nog, hoe moeilijk het ook is..

24-01-2014, 18:49
4 maanden zoveel hield ie niet van je als je zo snel te vervangen bent. Je hebt nu bevestiging move on met je leven.

24-01-2014, 18:51
Weggegaan, plaats vergaan..

24-01-2014, 18:55


Accepteer het. Ga verder met je leven.

24-01-2014, 21:17

Citaat door Goudhartje-:
4 maanden zoveel hield ie niet van je als je zo snel te vervangen bent. Je hebt nu bevestiging move on met je leven.
Hij heeft toegegeven dat hij nog van me houd.

24-01-2014, 22:00
Accepteer je straf.

24-01-2014, 22:01

Citaat door Jihane86:
Hij heeft toegegeven dat hij nog van me houd.
Hij houd van jou en is bij een andere.. Wat klopt hier niet aan.

24-01-2014, 22:03

Citaat door Jihane86:
Mijn ex.....

Ik heb een relatie van drie jaar met mijn ex gehad. We hebben veel onenigheid met elkaar gehad wat leidde tot knallende ruzies. Ik heb destijds besloten een punt achter de relatie te zetten. Het is nu vier maanden geleden. Nu mis ik hem en ik hou van hem. Ik wilde het graag goedmaken met hem. Ik heb alle moed verzameld en hem weer gecontacteerd. We hebben een gesprek met elkaar gehad. Ik vond het prettig zijn stem weer te horen. Alle gevoelens kwamen weer boven. Nu komt het. Ik vroeg hem of we elkaar konden zien om te praten. Hij zei dat het niet mogelijk was. Maar gaf toe nog wel van mij te houden. Hij heeft dus een vriendin. Hij zegt dat ik mijn kans heb gehad en dat hij genoeg moeite voor mij heeft gedaan.

Wat moet ik doen??? Ik sta hier met mijn handen in mijn haar en weet gewoon echt niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik wil hem terug in mijn leven en voor hem gaan.


Je liegt want anders had je dit niet kunnen typen

24-01-2014, 22:03

Citaat door Jihane86:
Mijn ex.....

Ik heb een relatie van drie jaar met mijn ex gehad. We hebben veel onenigheid met elkaar gehad wat leidde tot knallende ruzies. Ik heb destijds besloten een punt achter de relatie te zetten. Het is nu vier maanden geleden. Nu mis ik hem en ik hou van hem. Ik wilde het graag goedmaken met hem. Ik heb alle moed verzameld en hem weer gecontacteerd. We hebben een gesprek met elkaar gehad. Ik vond het prettig zijn stem weer te horen. Alle gevoelens kwamen weer boven. Nu komt het. Ik vroeg hem of we elkaar konden zien om te praten. Hij zei dat het niet mogelijk was. Maar gaf toe nog wel van mij te houden. Hij heeft dus een vriendin. Hij zegt dat ik mijn kans heb gehad en dat hij genoeg moeite voor mij heeft gedaan.

Wat moet ik doen??? Ik sta hier met mijn handen in mijn haar en weet gewoon echt niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik wil hem terug in mijn leven en voor hem gaan.
Boosheid gaat over als je iemand niet ziet.
Maar wat denk je,... dat de irritaties niet net zo hard terugkomen... het is al eerder misgegaan.
Weet zijn motieven niet, maar hij kiest in principe de juiste weg. Niet omkijken en doorgaan met leven. Dat laatste is dus wat je moet doen. Niet omdat het makkelijk of leuk is, maar omdat omkijken het verkeerde is.

24-01-2014, 22:04
Seriously though..als je niet achter een keuze staat, waarom maak je die dan?:/

24-01-2014, 22:05
Na 4 maanden heeft ie een ander!! Echte liefde

24-01-2014, 22:07


Lekker voor je.

25-01-2014, 18:53

Citaat door Chapter:
Accepteer het. Ga verder met je leven.
Dat accepteer ik zeer zeker niet!!!

25-01-2014, 19:39

Citaat door Jihane86:
Dat accepteer ik zeer zeker niet!!!
Aanvaard het dan. Als hij een toekomst met jou wil, komt hij je hand vragen.
Zoals het hoort.

Pagina's : [1] 2