Bekijk volle/desktop versie : Vervolg van de 2 weeskindjes.



Pagina's : [1] 2 3 4

23-01-2014, 20:14
Salaam aleykoem dames,

Naar aanleiding van mijn topic (alweer een tijdje terug) wil ik de lieverds bedanken die mij gesteund hadden bij het houden van een feestje voor de 2 kids.
Barakallah fiekoem! Moge allaah jullie belonen met alles wat jullie harten wensen.

Ik kon helaas niet eerder reageren, want na een slechte nieuws ben ik alleen druk geweest.
De dokters hebben kanker gevonden bij het jongste meisje..
Ik heb alles gedaan wat ik kon.
Lenen, vragen, bezuinigingen op mijn eigen leven.
Ik heb betaal achterstanden van rekeningen en ga zo maar door.
Ik ben op en ik kan ook niets meer geven, maar of ik ophoud? Nee!
En nou denken jullie vast: "wat komt zij nou weer vragen??".
Echter alleen hulp voor dat kleine meisje en dat kan op zoveel manier: een klein bedrag of een du3aa.

Moge allah haar bijstaan, haar doen laten genezen en haar zus bijstaan die telkens vraagt waarom haar zusje pijn heeft .
Allaahoema ameen.

23-01-2014, 20:29


Ahhh meskina wordt haar behandeling niet vergoed ???

23-01-2014, 20:33
Maro vrouwen zijn goed in twee zaken: schoonmaken en oplichten.

23-01-2014, 20:34
Dat had ik dus ook nagevraagd, maar een deel word maar vergoed hamdoelilah.
De rest mogen we uit onze zakken gaan betalen.

23-01-2014, 20:38


Waarom wordt alleen een deel vergoedt? Is ze geen Nederlandse? Wat ben jij van dat kind als ik vragen mag? Als je enkel pleegmoeder bent, dan is de jeugdzorg nog altijd verantwoordelijk voor haar en is de verzekering daar (goed) geregeld?

Ik wil best een donatie doen, maar dan moet je even precies uitleggen wat je met dat geld wil doen.

23-01-2014, 20:38

Citaat door Handsome_One:
Dat had ik dus ook nagevraagd, maar een deel word maar vergoed hamdoelilah.
De rest mogen we uit onze zakken gaan betalen.
oww jeee wat heftig. . vooral al het zo een klein kindje treft. .

Heeft ze uitzaaiingen?? Wat hebben ze meskina bij haar kanker getroffen??

Allah ie zieb sifa..

23-01-2014, 20:57

Citaat door Solliciteer:
Waarom wordt alleen een deel vergoedt? Is ze geen Nederlandse? Wat ben jij van dat kind als ik vragen mag? Als je enkel pleegmoeder bent, dan is de jeugdzorg nog altijd verantwoordelijk voor haar en is de verzekering daar (goed) geregeld?

Ik wil best een donatie doen, maar dan moet je even precies uitleggen wat je met dat geld wil doen.

Ik was een buurmeisje van hun.
Haar vader is ook overleden aan kanker, haar moeder is hertrouwd met iemand die een junk en een alcoholist bleek te zijn.
Hij sloeg de kids heel vaak.
Vervolgens is de moeder overleden na een ruzie met haar man.
Hij heeft haar van de trap gegooid en de kids waren helaas de toeschouwers.
Allaah ir7amhoem.

Er is een oude vrouw een bekende van de moeder van de meisjes.
Zij is verlaten door haar man, omdat ze geen kinderen kon krijgen en zij wou maar al te graag de voogdij op haar nemen en zo kon ze deels haar kinderwens vervullen Moge allah haar hier voor belonen insha allah.

Met het geld wil ik haar kosten betalen.
Ik zal insha allah ook als ik erachter kom hoe foto maken van de rekeningen en het hier op plaatsen.

Citaat door Miep.:
oww jeee wat heftig. . vooral al het zo een klein kindje treft. .

Heeft ze uitzaaiingen?? Wat hebben ze meskina bij haar kanker getroffen??

Allah ie zieb sifa..

Ze had uitzaaiingen, maar hamdoelilah zijn ze er snel achter gekomen.
Ze heeft nog wel heel wat chemokuren te gaan.
Ze hebben leukemie bij haar gevonden.

Ameen.

23-01-2014, 21:00

Citaat door Toevallig_:
Maro vrouwen zijn goed in twee zaken: schoonmaken en oplichten.

Moge allah mij hard doen straffen als ik 1 leugen hierop heb geplaatst.

23-01-2014, 21:00

Citaat door Handsome_One:
Salaam aleykoem dames,

Naar aanleiding van mijn topic (alweer een tijdje terug) wil ik de lieverds bedanken die mij gesteund hadden bij het houden van een feestje voor de 2 kids.
Barakallah fiekoem! Moge allaah jullie belonen met alles wat jullie harten wensen.

Ik kon helaas niet eerder reageren, want na een slechte nieuws ben ik alleen druk geweest.
De dokters hebben kanker gevonden bij het jongste meisje..
Ik heb alles gedaan wat ik kon.
Lenen, vragen, bezuinigingen op mijn eigen leven.
Ik heb betaal achterstanden van rekeningen en ga zo maar door.
Ik ben op en ik kan ook niets meer geven, maar of ik ophoud? Nee!
En nou denken jullie vast: "wat komt zij nou weer vragen??".
Echter alleen hulp voor dat kleine meisje en dat kan op zoveel manier: een klein bedrag of een du3aa.

Moge allah haar bijstaan, haar doen laten genezen en haar zus bijstaan die telkens vraagt waarom haar zusje pijn heeft .
Allaahoema ameen.
Ameen, allahi chafi en moge Allah jou de middelen schenken om jullie situatie terug op poten te krijgen.

23-01-2014, 21:07
Woont ze in nederland?

Ik stond dicht bij een kindje wat helaas kanker had, ze werd behandelt tot het moment dat er er niks meer aan gedaan kon worden.
Helaas is ze enkele weken erna gestorven.
Maar ik kan mij niet herinneren dat de ouders uit eigen zak moesten betalen. En ze werd meskina toch vaak opgenomen, chemo , medicatie etc.

Zijn de regels in de zorg veranderd?

23-01-2014, 21:07

Citaat door Handsome_One:
Ik was een buurmeisje van hun.
Haar vader is ook overleden aan kanker, haar moeder is hertrouwd met iemand die een junk en een alcoholist bleek te zijn.
Hij sloeg de kids heel vaak.
Vervolgens is de moeder overleden na een ruzie met haar man.
Hij heeft haar van de trap gegooid en de kids waren helaas de toeschouwers.
Allaah ir7amhoem.

Er is een oude vrouw een bekende van de moeder van de meisjes.
Zij is verlaten door haar man, omdat ze geen kinderen kon krijgen en zij wou maar al te graag de voogdij op haar nemen en zo kon ze deels haar kinderwens vervullen Moge allah haar hier voor belonen insha allah.

Met het geld wil ik haar kosten betalen.
Ik zal insha allah ook als ik erachter kom hoe foto maken van de rekeningen en het hier op plaatsen.

Ze had uitzaaiingen, maar hamdoelilah zijn ze er snel achter gekomen.
Ze heeft nog wel heel wat chemokuren te gaan.
Ze hebben leukemie bij haar gevonden.

Ameen.
Moge Allah haar genezen. Volgens mij klopt er iets niet wat er met jullie gecommuniceerd is. Een naaste van mij heeft pas nog een jaar behandeling gehad en nu nog steeds nazorg, toen bij hem leukemie werd ontdekt. Hij is nu herstellende alhmd, maar heeft behalve het eigen risico, geen cent te hoeven betalen. Die behandeling valt gewoon onder de basisverzekering....

23-01-2014, 21:09

Citaat door Hemdoulilah:
Woont ze in nederland?

Ik stond dicht bij een kindje wat helaas kanker had, ze werd behandelt tot het moment dat er er niks meer aan gedaan kon worden.
Helaas is ze enkele weken erna gestorven.
Maar ik kan mij niet herinneren dat de ouders uit eigen zak moesten betalen. En ze werd meskina toch vaak opgenomen, chemo , medicatie etc.

Zijn de regels in de zorg veranderd?
Nee de regels zijn helemaal niet veranderd wat betreft deze behandelingen, dus het klopt gewoon niet. Vele vormen van leukemie zijn ook gewoon goed te behandelen in Nederland.

23-01-2014, 21:09



Citaat door Handsome_One:
Moge allah mij hard doen straffen als ik 1 leugen hierop heb geplaatst.
Niet zo praten aub.
Allah is Alhorend, Alwetend, Alziend
Je bent niemand verantwoording schuldig en Allah subhana huwa ta ala is Alwetend over jouw intentie
En moge Allah jou daarvoor belonen

23-01-2014, 21:10

Citaat door innoe:
Nee de regels zijn helemaal niet veranderd wat betreft deze behandelingen, dus het klopt gewoon niet. Vele vormen van leukemie zijn ook gewoon goed te behandelen in Nederland.
Hemdoulilah, want dat zou echt zorgwekkend zijn

23-01-2014, 21:11
moge allah het meisje genezen insh allah

Pagina's : [1] 2 3 4