Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft zin...



22-01-2014, 21:44
In iets helemaal nieuws?

Vertel hier jouw idee/gedachte...

22-01-2014, 21:48


trouwen

22-01-2014, 21:49
Sushi

Heb het nog nooit gegeten, maar het wordt me zovaak aangeraden. Dus wil het wel proeven.

22-01-2014, 21:50

Citaat door IStrikeBack:
trouwen
En waarom heb je daar zo'n zin in? Worden jouw verlangens naar een vrouw te groot? Go and find her, beuños seurti

22-01-2014, 21:52



Citaat door Chapter:
Sushi

Heb het nog nooit gegeten, maar het wordt me zovaak aangeraden. Dus wil het wel proeven.
Ja dat lijkt me ook iets leuks, heb dat ook nog nooit geproeft. Maar zou dat wel lekker zijn? Rauwe vis "?".
Zet dat maar op jouw to-do-lijstje

22-01-2014, 21:52

Citaat door Rana:
En waarom heb je daar zo'n zin in? Worden jouw verlangens naar een vrouw te groot? Go and find her, beuños seurti
ik heb zin in iets helemaal nieuws

22-01-2014, 21:53
Ik wil graag stukje van de andere kant van de wereld zien, gewoon helemaal iets anders dan Europa/Marokko. Lijkt me een avontuur.


Nood aan vakantie


22-01-2014, 21:54

Citaat door IStrikeBack:
ik heb zin in iets helemaal nieuws
Hmmm.. Klinkt nieuw. Vertel es.
Laat me raden, trouwen en kindjes baren? Haha laat dat baren maar over aan DE vrouw, jullie mannen klinken mss wel sterk, maar in dat geval zijn jullie wel "de mietjes"

22-01-2014, 21:55

Citaat door Rana:
Ja dat lijkt me ook iets leuks, heb dat ook nog nooit geproeft. Maar zou dat wel lekker zijn? Rauwe vis "?".
Zet dat maar op jouw to-do-lijstje
Heb altijd gedacht van niet, maar krijg alleen positieve reacties van anderen. En ze blijven maar zeggen dat het overheerlijk is én een aanrader. I will in sha Allah.

22-01-2014, 21:56

Citaat door Rana:
Hmmm.. Klinkt nieuw. Vertel es.
Laat me raden, trouwen en kindjes baren? Haha laat dat baren maar over aan DE vrouw, jullie mannen klinken mss wel sterk, maar in dat geval zijn jullie wel "de mietjes"
9 maanden moeten leven met een vrouw, waarvan de hormonen net zo onstabiel zijn als de zee, is geen pretje.
Maar ik snap wat je bedoelt

22-01-2014, 22:00

Citaat door IStrikeBack:
9 maanden moeten leven met een vrouw, waarvan de hormonen net zo onstabiel zijn als de zee, is geen pretje.
Maar ik snap wat je bedoelt
Neen, indd alles behalve dat. Heb veel verhalen gehoord vn mn moeder en zus. Haha.. Maar is wel de moeite waard denk ik om mama/papa te worden. Gewoon je eigen kindje op de wereld zetten. Een mengeling van jezelf en je echtgenoot, te mooi voor woorden. Ma Sha Allah!

Je snapt het dus, begrip is punt 1 dat er moet zijn ja

22-01-2014, 22:01

Citaat door Chapter:
Heb altijd gedacht van niet, maar krijg alleen positieve reacties van anderen. En ze blijven maar zeggen dat het overheerlijk is én een aanrader. I will in sha Allah.
Echt? Positieve reacties? Ik hoor altijd sushi, rauw vis... Zegt me niets...etc..
Maar wil het echt wel eens uitproberen. Stel je voor dat het jammie jammie is

22-01-2014, 22:25


Chocolalalalaalaaaa