Bekijk volle/desktop versie : Zustercontacten



Pagina's : [1] 2

21-01-2014, 22:19
Salaam Alaykoum oeghties..

Het lijkt me leuk om in sha Allah meer zusters te leren kennen,
zodat we van elkaar kunnen leren, samen over onze Dien en andere onderwerpen te praten
enzv..

Ik woon zelf in limburg.

Moge Allah subhana wa`tala onze zusterbanden versterken ameen!

Ma`Salama,

Leyla.

21-01-2014, 22:37


Wa alaykum assalaam,

Oei dat is wel ver. Ik kan evt in Dordrecht/Rdam/Den Haag afspreken, maar Limburg is wat te ver voor mij..

21-01-2014, 22:42
Je kan ook gewoon eerst contacten leggen een band creëren voordat je praat over afspreken

21-01-2014, 23:09

Citaat door Nadorlady010:
Je kan ook gewoon eerst contacten leggen een band creëren voordat je praat over afspreken
Jij kan natuurlijk ook van tevoren weten dat ik meteen wil afspreken zonder eerst contact te maken. Zo'n glazen bol zou k ook wel willen..

22-01-2014, 08:00



Citaat door always_smiling:
Wa alaykum assalaam,

Oei dat is wel ver. Ik kan evt in Dordrecht/Rdam/Den Haag afspreken, maar Limburg is wat te ver voor mij..
Jezelf verdedigen heeft geen zin. Jouw bovenstaande reactie zegt genoeg. Ze heeft het over contact leggen en jij bent nu al aan het uitstippelen waar je evt kan afspreken en waar niet

22-01-2014, 09:44

Citaat door Nadorlady010:
Jezelf verdedigen heeft geen zin. Jouw bovenstaande reactie zegt genoeg. Ze heeft het over contact leggen en jij bent nu al aan het uitstippelen waar je evt kan afspreken en waar niet



Wat een frustratie, heb je een rotdag achter de rug meid? Het leven is te kort om zo gefrustreerd te zijn.

En beside, ik denk dat de topicstarter prima voor zichzelf kan spreken, het is geen basisschool meer he. Maar wel ontzettend lief van je dat je het voor haar 'opneemt'. Big girl.

Fijne dag!

Topicstarter, je kan me altijd pm-en!

22-01-2014, 17:00

Citaat door always_smiling:
Wat een frustratie, heb je een rotdag achter de rug meid? Het leven is te kort om zo gefrustreerd te zijn.

En beside, ik denk dat de topicstarter prima voor zichzelf kan spreken, het is geen basisschool meer he. Maar wel ontzettend lief van je dat je het voor haar 'opneemt'. Big girl.

Fijne dag!

Topicstarter, je kan me altijd pm-en!
Ik neem het voor niemand op mevr wil graag vriendjes worden met jan en alle man

Ik gaf alleen mijn mening hoe hopeloos je overkwam.

22-01-2014, 17:12

Citaat door Nadorlady010:
Ik neem het voor niemand op mevr wil graag vriendjes worden met jan en alle man

Ik gaf alleen mijn mening hoe hopeloos je overkwam.
Waarom moet je nou de bitch spelen in een topic die met goede bedoelingen is geopend? Serieus, het siert je niet,

22-01-2014, 17:29
Dames jullie geven niet echt een goede voorbeeld voor onze bekeerde zuster.

22-01-2014, 17:36

Citaat door Nadorlady010:
Ik neem het voor niemand op mevr wil graag vriendjes worden met jan en alle man

Ik gaf alleen mijn mening hoe hopeloos je overkwam.
Waarom zou je eerst contact gaan hebben met een persoon waarmee je al weet dat je in de toekomst niet met mekaar kan afspreken omdat het te ver ligt. Dus van tevoren over hebben is helemaal niks mis mee, ander verspil je alleen tijd.

22-01-2014, 17:41
hallo, waar zou je over willen praten?

22-01-2014, 18:06


Iets over De Dien leren van de Maro vrouw van de wereld van de Marokkaanse vrouw.

22-01-2014, 18:14



Citaat door Psychich:
Waarom zou je eerst contact gaan hebben met een persoon waarmee je al weet dat je in de toekomst niet met mekaar kan afspreken omdat het te ver ligt. Dus van tevoren over hebben is helemaal niks mis mee, ander verspil je alleen tijd.
Wat maakt het uit? Bedoel het kan toch overigens zo goed klikken dat je uiteindelijk toch wel die lange afstand over hebt, en beide kunnen ze elkaar tegemoet komen. Ze doet alsof ze vliegtuig moet pakken naar Bali. Allahsen3awen waha dat men meteen over afspreken heeft terwijl ze elkaar nog geen salaam hebben gegeven

22-01-2014, 18:16

Citaat door Nadorlady010:
Wat maakt het uit? Bedoel het kan toch overigens zo goed klikken dat je uiteindelijk toch wel die lange afstand over hebt, en beide kunnen ze elkaar tegemoet komen. Ze doet alsof ze vliegtuig moet pakken naar Bali. Allahsen3awen waha dat men meteen over afspreken heeft terwijl ze elkaar nog geen salaam hebben gegeven
Ewa safe waar maak jij je nou druk om

22-01-2014, 18:17

Citaat door Psychich:
Ewa safe waar maak jij je nou druk om
Maak me nergens druk om. Zij moest zo nodig reageren waarom ik haar hopeloos vind,dan krijgt ze een uitbreiding van waar ik haar zo hopeloos vind. Eerlijk toch.

Pagina's : [1] 2