Bekijk volle/desktop versie : verjaardag meisje 3 jaar tips



20-01-2014, 21:31
salaam mama's en papa's,

Mijn dochter wordt volgende maand 3 jaar en ik ben op zoek naar leuke tips wat ik kan gaan doen en hoe en wat.
alle tips zijn welkom want ik heb zelf echt geen idee. Ik hoop dat jullie iets weten

of ik zou graag willen horen wat jullie gedaan hebben met jullie kind(eren) hun verjaardag.

beslemaa

22-01-2014, 06:31


Ligt eraan. Wordt het een kinderfeestje of familiefeest? Mijn dochter werd laatst ook 3 jaar. Wij hadden een klein familiefeestje, in mijn ogen niets bijzonders gedaan, maar voor haar was het een hele happening: samen ballonnen ophangen, hapjes, taart, cadeaus uitpakken, meezingen met kinderliedjes. Dit is al heel bijzonder voor zo'n kleintje.

En als het wel een kinderfeestje is, kun je dingen doen zoals pannenkoeken bakken, stoelendans, cupcakes versieren met de kindjes, snoepkettingen rijgen aan dropveters, snoepzakjes meegeven.

Veel plezier in ieder geval

22-01-2014, 09:06

Citaat door mientje_amani:
salaam mama's en papa's,

Mijn dochter wordt volgende maand 3 jaar en ik ben op zoek naar leuke tips wat ik kan gaan doen en hoe en wat.
alle tips zijn welkom want ik heb zelf echt geen idee. Ik hoop dat jullie iets weten

of ik zou graag willen horen wat jullie gedaan hebben met jullie kind(eren) hun verjaardag.

beslemaa
Ik heb een ideetje voor je:

je leert haar surat Al fatiha en viert geen feestje.

De 364 andere dagen kun je haar plezieren met feestjes, maar leer haar svp geen verjaardag. Ze gaat op die manier opgroeien en ze gaat het als gewoonte nemen. En misschien is het nog leuk, maar dag des oordeels staat ze t.o. je en geeft ze jou de schuld.