Bekijk volle/desktop versie : Hollandse man heeft geen humor



Pagina's : [1] 2

18-02-2005, 16:35
Bron

RIJSWIJK - Een nog onbekende man was donderdag blijkbaar zo verbolgen over grapjes die een groep kinderen over zijn hondjes maakte, dat hij met de auto op hen is ingereden. De politie meldde vrijdag dat het incident donderdagmiddag aan de Van Vredenburchweg in Rijswijk gebeurde.

De kinderen van 11 en 12 jaar oud waren met een docente aan het basketballen op een speelveldje, toen de man kwam aangereden. Hij wilde zijn hondjes in de omgeving uitlaten. De kinderen maakten volgens de politie grappige opmerkingen over de diertjes, waar de man boos over werd. Toen de kinderen terugliepen naar school, kwam de man in zijn auto terug, reed de stoep op en reed op de groep in. De kinderen sprongen opzij, niemand raakte gewond. De boze hondenbezitter is weggereden.

En maar zeggen dat Duitsers geen humor hebben.

18-02-2005, 16:38


Ik zie nergens de afkomst van die man vermeld.

18-02-2005, 16:41

Citaat door NIXXIN:
Hopelijk wordt ie spoedig een bekende humorloze kaaskop .
Ik had hem opgesloten in z'n autootje, alles dichtplakken, een tuinslang aan z'n uitlaat monteren, die tuinslang weer naar binnen richten en even een nachtje de motor laten draaien.

18-02-2005, 16:42

Citaat door Smirnoff:
Ik zie nergens de afkomst van die man vermeld.
99,9% van de hondenbezitters is Hollander.En het is de Telegraaf....was het geen Hollander dan was dat wel vermeld.

18-02-2005, 16:46



Citaat door klonbyz:
[...]De kinderen sprongen opzij[...]
Iemand met maar een beetje humor blijft staan. Het wordt allemaal minder, man.

18-02-2005, 17:10

Citaat door NIXXIN:
Dat zou inderdaad ideaal zijn en weinig KFC ook . Zou Anaal Hirsi Anus niet ook een idee zijn voor het afdichten van die uitlaat ?
Neen, "haar" moet je vastbinden aan een stoel, en de hele dag verplicht laten kijken naar mastruberende vrouwen die keer op keer een orgasme krijgen.

18-02-2005, 17:16

Citaat door klonbyz:
Neen, "haar" moet je vastbinden aan een stoel, en de hele dag verplicht laten kijken naar mastruberende vrouwen die keer op keer een orgasme krijgen.
Nou jij hebt anders ook geen gevoel voor humor met die lompe ondertekening

18-02-2005, 17:18

Citaat door KohiNoor:
Nou jij hebt anders ook geen gevoel voor humor met die lompe ondertekening
Die ondertekening die jij hebt is lekker
Word er helemaal gaga van.

18-02-2005, 17:19
stink ollanders hebbe dieren in huis die poepen op bankstel. bah bah, vallah ollanders zijn vies.

18-02-2005, 17:23

Citaat door NIXXIN:
Afkomst zal waarschijnlijk zijn pedofiele oorsprong zijn net als zijn voorouders !
Volgens mij was mohammed pedofiel

18-02-2005, 17:24

Citaat door Mister_Ferrari:
stink ollanders hebbe dieren in huis die poepen op bankstel. bah bah, vallah ollanders zijn vies.
Ik heb geen hond,daar hou ik niet van.
Vrienden van mij wel en die poept niet op de bank.

18-02-2005, 17:29

Citaat door herfst:
Ik heb geen hond,daar hou ik niet van.
Vrienden van mij wel en die poept niet op de bank.
jij geen hond hebben maar zelf teef zijn.

18-02-2005, 17:44



Citaat door hilly:
Waarom Kom Ik Niet In "biertje "?
Bierflesje in je hol steken dan jij wel komen.

18-02-2005, 17:46

Citaat door KohiNoor:
Neeeeeee die is lauk Ik vind het trouwens bewonderingswaardig dat je altijd zo vriendelijk tegen me kunt blijven ondanks dat ik zo vaak tegen je scheld
Van jou kan ik dat wel hebben omdat ik weet dat jij het niet meent.

18-02-2005, 18:03

Citaat door NIXXIN:
Hhhhhh als ze haar daarna maar in een uitlaat stoppen , dat zou het zwarte plaatje optimaliseren .
Van mij mag ze nog 1000 jaar leven.Je ziet toch dat deze "vrouw" lijdt.
Een orgasme zorgt voor een geestelijke ontlading...als je geen orgasme kan krijgen en alles om je heen draait alleen om seks, dan hoopt de spanning zich op en begin je langzaam door te draaien.Zij zal nooit kunnen weten hoe een orgasme voelt, en met die gedachte wens ik haar nog duizenden jaren toe

Pagina's : [1] 2