Bekijk volle/desktop versie : Meulensteen adviseert Arsenal: Blijf 'lelijk' winnen.



20-01-2014, 17:14
Weet niet of hij dit vriendelijk bedoelt of uit frustratie.
Misschien moest die maar Taarabt gebruiken.
Tegen ManCity had Fulham verloren maar Taarabt was gataar.


20-01-2014, 17:19


Arsenal speelt helemaal niet lelijk. Soms spelen ze wat terug houdender dan voorheen maar je moet ook kijken naar hoeveel blessures we hebben. De meeste in de league, die goal van santi was alles behalve lelijk.

20-01-2014, 17:26

Citaat door abdel_15:
Arsenal speelt helemaal niet lelijk. Soms spelen ze wat terug houdender dan voorheen maar je moet ook kijken naar hoeveel blessures we hebben. De meeste in de league, die goal van santi was alles behalve lelijk.
Aha.
Dan is het dus uit frustratie.
Omdat ik de wedstrijd niet had gezien kon ik het niet weten. Heb alleen een samenvatting gezien. (Wat niet altijd veel zegt)
Heb hele seizoen maar 1 lelijke wedstrijd gezien van Arsenal.
Dat was in en tegen Newcastle.

Toen zei Shearer bij MOTD voor het eerst dat je ook rekening moet houden met Arsenal.
Daarvoor zei die altijd als argument. Ze hebben nog niet tegen de 'big boys' gespeelt.

Als het niet loopt zoals je het wilt dan moet het maar lelijk.
Zelfs tegen Chelsea dat met 11 verdedigers naar Emirates kwam probeerde Arsenal nog wat van te maken.

20-01-2014, 17:28

Citaat door Gunnerfan:
Aha.
Dan is het dus uit frustratie.
Omdat ik de wedstrijd niet had gezien kon ik het niet weten. Heb alleen een samenvatting gezien. (Wat niet altijd veel zegt)
Heb hele seizoen maar 1 lelijke wedstrijd gezien van Arsenal.
Dat was in en tegen Newcastle.

Als het niet loopt zoals je het wilt dan moet het maar lelijk.
Zelfs tegen Chelsea dat met 11 verdedigers naar Emirates kwam probeerde Arsenal nog wat van te maken.
Hij lult. 1e helft gingen die kansen er niet in, ging ook wat pasjes mis. Maar is dat meteen lelijk?
2e helft werden ze helemaal terug op eige helft geduwd, ze konden niks.

20-01-2014, 17:31


Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat Arsenal laatste tijd wel beetje lelijk wint.
Natuurlijk zijn jullie Arsenal fans mee oneens.
Ze begonnen geweldig maar nu gaat het wat minder. Maarja zolang je maar wedstrijden wint hé

20-01-2014, 17:33

Citaat door ANSS:
Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat Arsenal laatste tijd wel beetje lelijk wint.
Natuurlijk zijn jullie Arsenal fans mee oneens.
Ze begonnen geweldig maar nu gaat het wat minder. Maarja zolang je maar wedstrijden wint hé
Tuurlijk wil je elke wedstrijd winnen met prachtige goals zoals tegen Norwich enzo. Maar mensen zijn teveel gewend van Arsenal, het klopt dat het wat minder mooi is. Maar het is niet lelijk, dat gaat weer te ver. Maarja 3 punten is 3 punten

20-01-2014, 17:35

Citaat door abdel_15:
Tuurlijk wil je elke wedstrijd winnen met prachtige goals zoals tegen Norwich enzo. Maar mensen zijn teveel gewend van Arsenal, het klopt dat het wat minder mooi is. Maar het is niet lelijk, dat gaat weer te ver. Maarja 3 punten is 3 punten
Ja precies. Eerlijk zijn jullie blij dat Wenger contract gaat verlengen?

20-01-2014, 19:11
Ja tuurlijk. Beste coach in de wereld.

20-01-2014, 19:17
Wenger zei ergens in een interview nog voordat het seizoen begon.
'Je moet altijd voor een club werken alsof je eeuwig daar blijft.'
Nooit alleen de korte termijn situaties in de gaten houden maar ook aan de lange termijn denken.

Ewa dat is ook meteen de verklaring waarom hij aan jonge talenten denkt.
Al jaren geen prijzen maar hij wijkt niet af van zijn visie.
Daar hou ik van.

20-01-2014, 19:17
niet lelijk want de goals zijn mooi

maar 90min lang naar arsenal kijken met dat nutteloos getik op middenveld begin k wel steeds meer moeite mee te hebben wekelijks, tis echt saai

20-01-2014, 19:33
Die Meulensteen moet z'n mond houden. Arsenal speelde hele mooie wedstrijden niet altijd even mooi maar om nou dit te gaan roepen is zwak. Nee Manchester speelt lkr