Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Van rood haar, naar lichtbruin haar



19-01-2014, 23:25
Zijn er hier toevallig dames die dat hebben gedaan? Zo ja, hoe?

21-01-2014, 19:18


Dat vraag ik me ook af.. zit met hetzelfde probleem

21-01-2014, 19:49
Ik denk dat ik het 2 keer met head en shoulders ga wassen en daarna een kleurverwijderaar in ga gooien. Dan is het meeste rode denk ik wel weg, hoop ik. En dan asbruin verven, waardoor de rode gloed verdwijnt. Alleen weet ik niet of dit in 1 keer gaat pakken.

22-01-2014, 19:37
Ik heb nu ook een roodtint in mijn haar wil binnenkort die color remover van de kruidvat proberen om het eruit te krijgen en daarna door de kapper dmv highlights lichter verven..
is dat jouw haar kleur in de ondertekening? ik vind het super mooi! mag k vragen hoe of waar je je haar hebt laten verven ?

22-01-2014, 20:53



Citaat door Pocahontas20:
Ik heb nu ook een roodtint in mijn haar wil binnenkort die color remover van de kruidvat proberen om het eruit te krijgen en daarna door de kapper dmv highlights lichter verven..
is dat jouw haar kleur in de ondertekening? ik vind het super mooi! mag k vragen hoe of waar je je haar hebt laten verven ?
Ik heb het zelf geverfd met de kleur magenta van loreal majicontrast. Kan je halen bij een kappersgroothandel. De kleur is in het echt wel feller.

Over de kruidvat color remover heb ik geen goede dingen gehoord van meiden die van hun rode haarkleur af willen komen. Misschien moet ik bij de kappersgroothandel zelf vragen naar een goede kleurverwijderaar die rood wel weg haalt.

22-01-2014, 21:28

Citaat door COWABUNGA:
Ik heb het zelf geverfd met de kleur magenta van loreal majicontrast. Kan je halen bij een kappersgroothandel. De kleur is in het echt wel feller.

Over de kruidvat color remover heb ik geen goede dingen gehoord van meiden die van hun rode haarkleur af willen komen. Misschien moet ik bij de kappersgroothandel zelf vragen naar een goede kleurverwijderaar die rood wel weg haalt.
mooi hoor! ben jij ook de topicstarter?
bij de groothandel haal je de verf en dan moet je ook de ontwikkel creme halen toch?

22-01-2014, 21:43

Citaat door Pocahontas20:
mooi hoor! ben jij ook de topicstarter?
bij de groothandel haal je de verf en dan moet je ook de ontwikkel creme halen toch?
Yes.
Juist, als je van donker naar rood gaat kan je het beste die van 9% gebruiken.

22-01-2014, 23:02
Moeilijk! Ik zou geen risico nemen, ga liever naar de kapper voor zekerheid.

22-01-2014, 23:19

Citaat door Voo__:
Moeilijk! Ik zou geen risico nemen, ga liever naar de kapper voor zekerheid.
Ik heb mijn haar al sinds jonge leeftijd altijd zelf geverfd. Dat is me beter afgegaan dan bij de kapper. Ik heb wel raad gevraagd bij mijn kapster, maar die vertelde me dat het het beste was om het te bleken als ik een lichte kleur wilde of anders een paar keer goed wassen om het vervolgens chocoladebruin of kastanjebruin te verven. Not gonna happen. Ik wil echt voor asbruin gaan en al het rode uit mijn haar verwijderd hebben.

22-01-2014, 23:24

Citaat door COWABUNGA:
Ik heb mijn haar al sinds jonge leeftijd altijd zelf geverfd. Dat is me beter afgegaan dan bij de kapper. Ik heb wel raad gevraagd bij mijn kapster, maar die vertelde me dat het het beste was om het te bleken als ik een lichte kleur wilde of anders een paar keer goed wassen om het vervolgens chocoladebruin of kastanjebruin te verven. Not gonna happen. Ik wil echt voor asbruin gaan en al het rode uit mijn haar verwijderd hebben.
Ik kan je hier dan niet verder in helpen pop, ik heb altijd van mijzelf pik zwart haar, alleen zomers wordt het kastanjebruin. De enige afwisseling die ik heb.
Veel succes meid, wees voorzichtig met je haar.