Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde dames..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-01-2014, 14:45
Dames ik heb een vraagje voor jullie. Ik wil graag trouwen, maar wanneer ik contact heb met iemand voelt het nooit helemaal goed. Vooral op het moment dat we het over serieuze zaken hebben, begin ik het benauwd te krijgen. Ik heb altijd gezegd dat degene gewoon niet de ware voor mij is en daarom heel snel afhaak of mijn best ervoor niet doe. Afgelopen half jaar is er door familieleden pogingen gedaan om mij te koppelen met iemand. Alle drie de pogingen zijn gewoon mislukt voordat we elkaar hebben gezien. Ik breek het af door gewoon niet meer te reageren, omdat ik me er gewoon heel slecht bij voel. Erg kinderachtig, maar op dat moment kan het mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen. Achteraf denk ik wel, waar ben ik nou mee bezig geweest want zo ben ik eigenlijk niet. Mijn familie denkt nu dat ik niet wil trouwen en zijn ook best teleurgesteld. Dat zit mij wel dwars, want natuurlijk wil ik graag een gezin incha allah. Zeker nu ik 30 ben.

Dames die getrouwd zijn, hadden jullie ook een naar gevoel en hebben jullie gewoon doorgezet? Of was hier helemaal geen sprake van? Ik snap er gewoon helemaal niks meer van. Ik ben echt benieuwd naar jullie antwoorden, zodat ik mezelf gerust kan stellen dat ik niet steeds de verkeerde keuzes maak.

Alvast bedankt..

19-01-2014, 16:41


Misschien moet jd roqya char3ia doen zal je echt helpen meid is mijn schoonzus ook overkomen naar paar keer roqya gedaan en gaat hmdl heel goed met haar ze wil nu echt trouwen hoe dan ook.. en zei is ook kver de 30 meskiena..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

19-01-2014, 16:42

Citaat door C.Louboutin:
Wat een crap

Wat bedoelt u??

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

19-01-2014, 16:47

Citaat door C.Louboutin:
Waarschijnlijk ben je nog niet klaar voor het huwelijk.
Geloof me. Ik ben er meer dan klaar voor.

19-01-2014, 16:48



Citaat door barbie:
Misschien moet jd roqya char3ia doen zal je echt helpen meid is mijn schoonzus ook overkomen naar paar keer roqya gedaan en gaat hmdl heel goed met haar ze wil nu echt trouwen hoe dan ook.. en zei is ook kver de 30 meskiena..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Je begrijpt me verkeerd. Ik wil wel trouwen..

19-01-2014, 16:50
Misschien ben je te kieskeurig waardoor je snel afhaakt

19-01-2014, 16:52

Citaat door Sabeah:
Je begrijpt me verkeerd. Ik wil wel trouwen..

Ja me schoonzus ook allang zelf en nou is mij moeder naar mekka gegaan en voor haar zo spiegel gehaald met ra3choub erbij kreeg ze van geleerde mee en doet ze doua bij aan alle 2 kanten is er er spiegel en dan als het goed is zal ze sabab doen om te gaan trouwen inchallah dus ze gaat het uitproberen.. me moeder heeft meskiena voor veel vrouwen dat gehaald...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

19-01-2014, 16:58

Citaat door C.Louboutin:
Geloven jullie in deze achterlijkheid? ongelooflijk

Kijk het is van mekka en meestal mensen halen daar hun medicijn eed n om td genezen of beter van te zijn dus schijnt er ook te zijn voor dames die graag willen trouwen maad iets hun tegenhoudt bijv benauwdheid of toch niet lekker bij voelt geloof me er zijn der genoeg en wollah is nief leuk om uit te lachen moet je sllah ihsen 3awen zeggen en doua doen voor ze om hun geluk te vinden inchallah..

Jij hoeft mij verhaal niet te lezen of geloven dst mag jij zelf weten maar maak zelf mee zelf mijn man en zen broers zitten ermee zeggen waarom ze niet wilt trouwen maar het is juist dat me schoonzus wilt trouwen maar lukt haar niet ze eordt ineens boos agressief ze haat ineens iedereen dat is echt niet leuk..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

19-01-2014, 17:01

Citaat door C.Louboutin:
Ik kan maar niet kiezen tussen mijn aanbidders

Moet je dcht jou niya doen en niet teveel eisen dat is ook niet goed...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

19-01-2014, 17:07

Citaat door barbie:
Ja me schoonzus ook allang zelf en nou is mij moeder naar mekka gegaan en voor haar zo spiegel gehaald met ra3choub erbij kreeg ze van geleerde mee en doet ze doua bij aan alle 2 kanten is er er spiegel en dan als het goed is zal ze sabab doen om te gaan trouwen inchallah dus ze gaat het uitproberen.. me moeder heeft meskiena voor veel vrouwen dat gehaald...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Citaat door barbie:
Kijk het is van mekka en meestal mensen halen daar hun medicijn eed n om td genezen of beter van te zijn dus schijnt er ook te zijn voor dames die graag willen trouwen maad iets hun tegenhoudt bijv benauwdheid of toch niet lekker bij voelt geloof me er zijn der genoeg en wollah is nief leuk om uit te lachen moet je sllah ihsen 3awen zeggen en doua doen voor ze om hun geluk te vinden inchallah..

Jij hoeft mij verhaal niet te lezen of geloven dst mag jij zelf weten maar maak zelf mee zelf mijn man en zen broers zitten ermee zeggen waarom ze niet wilt trouwen maar het is juist dat me schoonzus wilt trouwen maar lukt haar niet ze eordt ineens boos agressief ze haat ineens iedereen dat is echt niet leuk..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Citaat:

Lieverd, begrijp me niet verkeerd, maar dat is ten strengste verboden want dat is grote shirk! Je bent wellicht bij een kwakzalver of sehar terechtgekomen, want een betrouwbare en oprechte geleerde zal dat nooit of te nimmer aanbevelen om daarmee sabab te gaan doen meis!Je schoonzus kan ook door sihr zijn getroffen zonder dat 1 van jullie dat door heeft gezien hetgeen je beschrijft meis. Dit alles slechts ter nasieha fisabililah meis.Wa Allahu ahlem. Ghair insha Allah!




.

19-01-2014, 17:11

Citaat door Arab-ELLA:
.

Sihr heeft ze ook gehad is volgens een imam die roqya bij haar deed ze draagt zo zilveren sleutelhanger die ze heeft gekregen van haar vriendin en schijnt dat ze daar sihr mee heeft gedaan dat ze nooit maar dan ook nooit zal trouwen die imam was booss en ze kreeg dubbelstem bij roqya char3ya echt engg meskiena...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

19-01-2014, 17:11

Citaat door barbie:
Ja me schoonzus ook allang zelf en nou is mij moeder naar mekka gegaan en voor haar zo spiegel gehaald met ra3choub erbij kreeg ze van geleerde mee en doet ze doua bij aan alle 2 kanten is er er spiegel en dan als het goed is zal ze sabab doen om te gaan trouwen inchallah dus ze gaat het uitproberen.. me moeder heeft meskiena voor veel vrouwen dat gehaald...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
La hawla wala quwata illa billah, zijn er nog mensen die zo onwetend zijn?
O meisje dat is islamitisch echt niet toegestaan. De enige sabab dat je kan doen is aangeven dat je bereid bent om te trouwen, dua doen bij Allah in je gebed of gewoon los. Roqia doen als je denkt dat er meer aan de hand is, wellicht hijama erbij en je vertrouwen in Allah leggen. Maar waar jij het over hebt is vet bid3a meisje en ten sterkste verboden, bid3a kan leiden tot shirk en dan heb je een probleem.

Omdat het uit mekka komt moet het maar goed zijn. Ook in mekka heb je slechte mensen, dat je dat maar weet. Echt zo erg dat er mensen zijn die dat gewoon gebruiken en erop vertrouwen, zo onwetend. Bovenstaande zijn de enige toegestane 'medicijnen', daarnaast kan je ook gewoon terecht bij medicijnen of de natuur voor medicijnen. Niet iedereen die zich geleerde noemt is dat ook echt, er bestaan vele sharlatans hoor. Advies, weg met dat gedoe en keren naar de toegestane manieren, Laat haar naar roqia luisteren een aantal keren en de intentie hebben dat ze genezen wordt van wat dan ook en bi idhni Allah zal ze genezen. Alles is een test en wij moeten ons niet door wanhoop gaan keren naar het verkeerde, btw wanhoop is ook niet toegestaan. Er zijn mensen die het altijd erger hebben en wij zijn al met zoveel gezegend, als het niet voorbestemd is dat je gaat trouwen dan gebeurd het niet dan heeft Allah daar een hele goede reden voor en zal je iets beters ervoor krijgen.

Mensen doe kennis op voordat je je stort op zaken die je dien schade aandoen.

Allah hdina, ameen.

19-01-2014, 17:13



Citaat door C.Louboutin:
Walloe niya, pfffff..

Ik vind ze allemaal wel geschikt

Ben jij dat Ts??? Je reageert net als zei wel raar..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

19-01-2014, 17:14
Dit klinkt wel erg freaky. Waarom heeft ze die sleutelhanger niet gelijk weggegooid dan? En hoe weet je dat het die sleutelhanger is?
Citaat door barbie:
Sihr heeft ze ook gehad is volgens een imam die roqya bij haar deed ze draagt zo zilveren sleutelhanger die ze heeft gekregen van haar vriendin en schijnt dat ze daar sihr mee heeft gedaan dat ze nooit maar dan ook nooit zal trouwen die imam was booss en ze kreeg dubbelstem bij roqya char3ya echt engg meskiena...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

19-01-2014, 17:16

Citaat door HonestlyHealthy:
La hawla wala quwata illa billah, zijn er nog mensen die zo onwetend zijn?
O meisje dat is islamitisch echt niet toegestaan. De enige sabab dat je kan doen is aangeven dat je bereid bent om te trouwen, dua doen bij Allah in je gebed of gewoon los. Roqia doen als je denkt dat er meer aan de hand is, wellicht hijama erbij en je vertrouwen in Allah leggen. Maar waar jij het over hebt is vet bid3a meisje en ten sterkste verboden, bid3a kan leiden tot shirk en dan heb je een probleem.

Omdat het uit mekka komt moet het maar goed zijn. Ook in mekka heb je slechte mensen, dat je dat maar weet. Echt zo erg dat er mensen zijn die dat gewoon gebruiken en erop vertrouwen, zo onwetend. Bovenstaande zijn de enige toegestane 'medicijnen', daarnaast kan je ook gewoon terecht bij medicijnen of de natuur voor medicijnen. Niet iedereen die zich geleerde noemt is dat ook echt, er bestaan vele sharlatans hoor. Advies, weg met dat gedoe en keren naar de toegestane manieren, Laat haar naar roqia luisteren een aantal keren en de intentie hebben dat ze genezen wordt van wat dan ook en bi idhni Allah zal ze genezen. Alles is een test en wij moeten ons niet door wanhoop gaan keren naar het verkeerde, btw wanhoop is ook niet toegestaan. Er zijn mensen die het altijd erger hebben en wij zijn al met zoveel gezegend, als het niet voorbestemd is dat je gaat trouwen dan gebeurd het niet dan heeft Allah daar een hele goede reden voor en zal je iets beters ervoor krijgen.

Mensen doe kennis op voordat je je stort op zaken die je dien schade aandoen.

Allah hdina, ameen.

Mijn moeder heeft goed nagevraagd daar in mekka en echt schijnt iedereen uit europa kopen dat het is sabab maar zei heeft bedoeling om ze te helpen en zelf in marokko is het bekend ermee over dat spiegel..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7