Bekijk volle/desktop versie : Gastkinderen gezocht!!



18-01-2014, 20:36

Al Atfaal[/SIZE]

Bent u op zoek naar een gastouder? Omgeving Rotterdam of Den Haag? Dan bent u bij mij aan het juiste adres!



Ik ben een jonge moeder van 18 jaar en tante van maar liefst 13 kinderen. Hierdoor heb ik al een hele hoop oppaservaring opgedaan. Van maandag t/m donderdag én zaterdag (tijden in overleg) stel ik mij beschikbaar om op uw kinderen te passen.

Waarom kiest u voor mij? Omdat ik weet wat een kind nodig heeft. Zoals dat ik het beste voor mijn kind wil, wil ik dat ook voor uw kind(eren). Buitenspelen of een keer gezellig naar de dierentuin. Regent het? Dan maken we er binnen gewoon een gezellige boel van. Na al dat spelen honger gekregen? Dan gaan we gewoon lekker, goed en gezond eten.

Uiteraard moet het ook leerzaam zijn. Ik ben geen fan van de televisie dus het liefst leren de kinderen bij mij door zelf te doen. Denk daarbij aan knutselen, kleuren, kleien en voor de oudere kinderen natuurlijk ook het (leren) lezen van woorden of zelfs boeken. Ik vind het super om zelf leermateriaal te maken met de kinderen, zoals; een namenketting, letterslinger, cijferslinger of een memory spel.

Vanwege mijn islamitische geloofsovertuiging kan ik eventueel met uw kind(eren) naar de moskee en kan ik leerzame islamitische speelgoed met me meebrengen zodat ze hierdoor ook een gedeelte van hun religie mee zullen krijgen. Bent u niet islamitisch? Geen zorgen! Zolang ik hier GEEN toestemming voor heb gekregen zal ik dit NIET met uw kinderen doen.

Om het makkelijk te maken voor u wil ik bij u thuis op uw kind(eren) passen. Ik kan ze makkelijk naar school brengen en weer ophalen als het kinderen zijn die naar school gaan.

Heb ik uw interesse opgewekt? Neem dan contact op met mij!


N.B. Ik sta ingeschreven bij gastouderbureaus 4kids en al-Amana. En ik draag een niqaab (gezichtssluier).

E-mail: Marjeanira@live.nl
Profiel 4kids: http://https://www.4kids.nl/opvangmarkt/gastouders/rotterdam/3-112098