Bekijk volle/desktop versie : Sommige mensen die sihr doen om te trouwen



18-01-2014, 14:10
Ik vraag me af hoe het komt dat die meiden dan alleen slechte mannen treffen. Er is een familie waarvan de meiden heel moeilijk aan de man kunnen komen. Omdat het steeds niet lukt, gaan ze soms naar een sahir toe en die geeft ze iets mee ofzo iets. Ze trouwen daarna wel, maar alle getrouwde meiden in dat gezin hebben een slechte huwelijk. En degene die nog wilten trouwen, gaat nog steeds naar sahir toe, daarna komen er een tijdje mannen langs om haar hand te vragen, alleen wilt ze hen niet want er mankeert steeds wat aan hun. Na een tijdje stopt het, en gaat ze weer opnieuw, en weer wijst ze iedereen af en zo gaat het maar door.

Nu is mijn grote vraag; hoe komt het dat er door sihr alleen foute mannen of foute schoonfamilies met die vrouwen trouwen?

20-01-2014, 11:05


Had je dan verwacht dat men door Sihr een gezegend huwlijk gaat krijgen?de Profeet heeft gezegd : “Wie naar een helderziende gaat en hem om iets vraagt: het gebed wordt van hem voor veertig dagen niet geaccepteerd.” en zo zijn er nog veel vernietigende gevolgen voor degene die naar een sahir gaat.

20-01-2014, 20:51
Hoe dat komt? Degene die sihr doet is vervloekt in dit leven als in het hiernamaals! En zodat ze de rest van hun leven afhankelijk van die sihr zijn. Want eenmaal getrouwd gaan ze weer door met hun sihrpraktijken bij alle nieuwe ellende en problemen tot ze in hun kist liggen. En hoe het komt dat ze alleen foute mensen treffen is omdat ze zelf fout zijn!!!!!!!!!!!

21-01-2014, 13:24
Moge Allah Soubhana Wata3ala alle Sahirs en de aanhang vervloeken en vernietigen Allahoema AMIEN!

21-01-2014, 14:57


Moge Allah hun leiden of laten lijden