Bekijk volle/desktop versie : De Boer: 'Bij winst schakelen we PSV uit voor de titel'



17-01-2014, 15:18
Coach Frank de Boer van Ajax kan zondag in de topper tegen PSV over een fitte selectie beschikken. 'Iedereen is fit. Dat maakt het lastig qua keuzes. Maar het is ook fijn dat iedereen dicht tegen het eerste team aanzit', keek De Boer vooruit.

Ricardo Kishna, de talentvolle speler uit de A1, zit niet bij de selectie. 'Kishna maakt vanavond met Jong Ajax zijn debuut in de Jupiler League. Hij kan op die manier weer stappen zetten', aldus De Boer.

De Boer kijkt uit naar de ontmoeting met PSV. 'Het wordt zeker een lastige wedstrijd tegen PSV. Maar ik ben blij dat we weer gaan beginnen. Bij winst schakelen we PSV uit voor de titel. Dan komen ze op 14 punten.' Hij vindt het niet moeilijk om de competitie te hervatten met een topduel. 'We moeten tegen iedereen een keer spelen', constateerde hij. 'We moeten gewoon wakker zijn.'

Ruiz
PSV heeft met Bryan Ruiz een directe versterking binnengehaald. 'Een heel goede speler die we in de gaten moeten houden', vond De Boer. 'Veel hangt af van zijn medespelers.'

17-01-2014, 15:19


Ik hoop dat ze op hun bek gaan

17-01-2014, 15:42
Hopelijk zal PSV weer winnen!

17-01-2014, 15:49
al wint psv, kampioen zullen ze niet worden, denken ze egt dat ze nog kans maken op de kampioenschap HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ze hebben 11 punten achterstand b7al je zegt Osasuna kan nog kampioen worden in spanje

17-01-2014, 15:50



Citaat door LondonMaroc:
al wint psv, kampioen zullen ze niet worden, denken ze egt dat ze nog kans maken op de kampioenschap HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ze hebben 11 punten achterstand b7al je zegt Osasuna kan nog kampioen worden in spanje
Ajax is ook met zo een achterstand nog kampioen geworden. Waren zelfs 12 punten volgens mij.

17-01-2014, 15:52
maar dat is ajax, denk je dat psv dat lukt, ze zijn eg slecht , met name die defensie, k zie ajax dit egt niet weggeven, die gaan gewoon kampioen worden, verschil tussen ajax en psv is,dat ajax na de winterstop altijd juist top speelt,omdat ze geen CL wedstrijden meer hebben

17-01-2014, 15:53
Ja ik denk het ook niet man, maar alles is mogelijk. Ajax wordt gewoon weer kampioen denk ik.

17-01-2014, 15:54
Gelijkspel denk ik.
Alles is mogelijk. Eredivisie is onvoorspelbaar. .
Wie weet wordt Vitesse kampioen.

17-01-2014, 15:59
11 punten in de eredivisie is niet zo veel als bijv engeland of spanje

ajax gaat echt wel punten laten liggen komende maanden .. maar psv seizoen is voorbij, gwn afmaken op de beste manier en volgend seizoen er weer voor gaan .. maar wel ajax afmaken zoals eerder dit seizoen .. gun de fans dat ook eventjes

17-01-2014, 17:36
PSV is al uitgeschakeld voor de titel, ze moeten nu gewoon zoveel mogelijk wedstrijden winnen.